Recenze
Z nařízení vlády není možné rezervovat pobyty s termíny nástupu do 11. dubna. Více informací zde.

HodnoceníHotel DaVinci

Zpět

Hodnocení hotelu

91%

Perfektní

na základě 84 recenzí

  • Personál

    93%

  • Služby

    90%

  • Čistota

    93%

  • Pohodlí

    86%

  • Cena/kvalita

    90%

Recenze (84)

Filtry

  • Anna Rysová

    ?

    jednotlivec, 26. února 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    S pobytem i službami jsme byly s dcerou náramně spokojené. Moc děkujeme za péči. Rády se budeme vracet.
    Hotel DaVinci

    Odpověď od hotelu

    Hotel DaVinci

    Milá paní Rysová,
    děkujeeme za hezké hodnocení, a budeme rádi, když nás opět v budoucnu navštívíte.

    Za tým hotelu zdravím,

    Eva Hortonová
    ředitelka

  • Monika Hausmanová

    ?

    jednotlivec, 5. února 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    S manželem jsme byli spokojeni jak s ubytováním, tak se stravou. Jediné mínus bylo, že jsem měla na konci pobytu problém zapnout kalhoty
    • Chybějící letáčky o exponovaných místech města, např. rozhledna Hamelika, park miniatur, lanovka...
    Hotel DaVinci

    Odpověď od hotelu

    Hotel DaVinci

    Milá paní, děkujeme za pochvalu :-).
    Co se týče zajímavostí ve městě a okolí, máme popisy na pokojích - jsou součástí knih s informacemi o hotelu. Obrázky s popisem jsou i na zadní straně map, které jsou k dispozici na recepci. Je mi líto, že jste toto minuli, budeme hosty upozorňovat.
    EvaH., ředitelka hotelu

  • Vlastimil Chocenský

    ?

    dospělý pár, 27. ledna 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Velmi dobré jídlo, příjemné prostředí a personál hotelu.
    • Zima v restauraci, naopak vedro v pokoji (nemožnost regulace). Špatná kvalita TV.
  • Radana Procházková

    ?

    jednotlivec, 6. ledna 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Ludmila Ženíšková

    ?

    dospělý pár, 3. ledna 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Luboš Klusoň

    ?

    dospělý pár, 1. ledna 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Přijatelná cena, spokojenost s vybavením, personálem i stravou.
    • Celková spokojenost.
    • Vzdálenost od centra.
  • Anonymní hodnocení

    ?

    jednotlivec, 8. prosince 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Anonymní hodnocení

    ?

    jednotlivec, 19. listopadu 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Bohužel v těsné blízkosti se nachází disco club s provozní dobou od 21.00. do 6.00. V době našeho pobytu byl v pátek a v sobotu do rána slyšet zvenčí značný hluk.
  • Karolina Šuláková

    ?

    rodina se staršími dětmi, 12. listopadu 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Hotel je opravdu velmi hezky vyzdobený. Je vidět, že si majitelé dali na vizáži hotelu záležet a to se dle mého názoru povedlo. Dále je v posledním patře luxusní SPA, kde jsme byly moc spokojené i s personálem.
    Jelikož se pohybuji v cestovním ruchu a mám vystudovanou střední i vysokou školu v oboru cestovního ruchu. Myslím si, že vím o čem mluvím a dovoluji si upozornit na nedostatek u paní recepční Kateřiny, která by měla více dbát o svůj zevnějšek, tím myslím, aby měla nějaký kostýmek nebo nějaké reprezentativní oblečení místo mikiny a vlasy v culíku. Ve čtyřhvězdičkovém hotelu je to nutností. Na recepční velmi, ale opravdu velmi zaleží, je to klientův první kontakt s hotelem a ten by měl být co nejpozitivnější a nejlepší. To dělá první dojem z hotelu. Být milejší k hostům by také nebylo od věci. Dále musím bohužel vytknout neustále roztahané čistící prostředky a vysavače na chodbách i večer! Kde se pohybují klienti.
    Poslední věc, která se mně osobně moc nelíbila, ale je to spíše otázku vkusu a názoru, raději bych v restauraci nepouštěla rádio Blaník, proti kterému nic nemám, sama si ho občas v autě pustím, ale do hotelové restaurace se nehodí.
    • Hotel je opravdu velmi hezky vyzdobený. Je vidět, že si majitelé dali na vizáži hotelu záležet a to se dle mého názoru povedlo. Dále je v posledním patře luxusní SPA, kde jsme byly s mojí maminkou moc spokojené i s personálem. :-)
    • Jelikož se pohybuji v cestovním ruchu a mám vystudovanou střední i vysokou školu cestovního ruchu. Myslím si, že vím o čem mluvím a dovoluji si upozornit na nedostatek u paní recepční Kateřiny, která by měla více dbát o svůj zevnějšek, tím myslím, aby měla nějaký kostýmek nebo nějaké reprezentativní oblečení místo mikiny a vlasy v culíku. Být milejší k hostům by také nebylo od věci, to jsem nezaznamenala u nás konkrétně, ale u jiných klientů. (Nešlo si nevšimnout) Dále musím bohužel vytknout neustále roztahané čistící prostředky a vysavače na chodbách i večer! Kde se pohybují klienti.
      Poslední věc, která se mně osobně moc nelíbila, ale je to spíše otázku vkusu a názoru, raději bych v restauraci nepouštěla rádio Blaník, proti kterému nic nemám, sama si ho občas v autě pustím, ale do hotelové restaurace se nehodí.
    Hotel DaVinci

    Odpověď od hotelu

    Hotel DaVinci

    Vážená paní,
    děkujeme za pochvalu i za upozornění na nedostatky.
    Souhlasím 100% s Vaším názorem, vč. rádia na restauraci - které má personál výslovně zákázáno pouštět.
    Ještě jednou tedy děkuji za Vaši zprávu, ihned jsme podnikli kroky k nápravě.

    Ředitelka hotelu

  • Anonymní hodnocení

    ?

    jednotlivec, 9. listopadu 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení