Recenze

Hodnocení hotelu

89%

Velmi dobré

na základě 369 recenzí

  • Personál

    90%

  • Služby

    86%

  • Čistota

    94%

  • Pohodlí

    88%

  • Cena/kvalita

    87%

Recenze (369)

Filtry

  • Anonymní hodnocení

    ?

    jednotlivec, 23. března 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • - pracovnice na recepci - při příjezdu a pak kdykoliv - skvělé
      - kuchyně - absolutně bez problémů, skvělá a velmi chutná jídla
      - procedury, hlavní (vrchní) sestra - za mně maximální spokojenost, ochota, vstřícnost, kvalita, tj. děkuji
    • nenašla jsem nic, co bych mohla komentovat
    Gala Hotel Excelsior

    Odpověď od hotelu

    Gala Hotel Excelsior

    Vážená paní,
    děkujeme za Váš pobyt i Vaše pozitivní hodnocení. Jsme rádi, že jste si pobyt v našem hotelu užila a budeme se těšit na Vaši příští návštěvu.
    S pozdravem
    Management hotelu

  • Ludvík Kafka

    ?

    dospělý pár, 23. března 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Velmi dobré.
    • Pobyt splnil naše očekávání.
    Gala Hotel Excelsior

    Odpověď od hotelu

    Gala Hotel Excelsior

    Vážený pane Kafko,
    děkujeme za Váš čas věnovaný hodnocení Vašeho pobytu. Pozitivní hodnocení nás dělají šťastnými a jsme moc rádi, že jste si pobyt užil.
    Věříme, že se s Vámi opět brzy shledáme.
    S pozdravem
    Management hotelu

  • Anonymní hodnocení

    ?

    dospělý pár, 22. března 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Vzorná ochota zejména pracovnic recepce, ale i dalšího personálu.
    • Vůbec se mi nelíbil přístup lékařky MUDr. Maškové, která předepisovala procedury. Ani se nezeptala, mám-li nějaký problém, z těch levnějších procedur předepsala od každého něco.
      O nějakém vyšetření nemůže být ani řeči, odevzdali jsme pouze vyplněný dotazník. Odpověď na mou otázku byla z její strany příkrá a strohá.
    Gala Hotel Excelsior

    Odpověď od hotelu

    Gala Hotel Excelsior

    Vážená paní, vážený pane,
    děkujeme za Vaše hodnocení a jsme rádi, že zaměstnanci našeho hotelu pracují na 100%. Omlouváme se za nepříjemnost s paní doktorkou a pokusíme se situaci pro příští pobyt vyřešit ku prospěchu všech.
    Děkuji a věřím, že Vás tato nepříjemnost neodradí od dalšího pobytu v jednom z našich hotelů.
    S pozdravem a přáním klidných dní
    Management hotelu

  • Miroslav Bandas

    ?

    jednotlivec, 18. března 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Marcelag Sýkorová

    ?

    jednotlivec, 17. března 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Vynikající kuchyně, pěkně upravené předkrmy a zákusky, čistota v hotelu, pŕíjemný personál v recepci, na procedurách, v restauraci. Zkrátka velká spokojenost!€7
    Gala Hotel Excelsior

    Odpověď od hotelu

    Gala Hotel Excelsior

    Vážená paní Sýkorová,
    děkujeme za Váš pobyt i Vaše pozitivní hodnocení našeho hotelu, personálu i služeb. Jsme velmi potěšeni, že pobyt splnil Vaše očekávání a budeme se těšit na další Vaši návštěvu.
    S pozdravem
    Management hotelu

  • Vladimír Blahovec

    ?

    dospělý pár, 17. března 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Stejně jako jsem psal v dotazníku přímo v hotelu Excelsior, byli jsme naprosto spokojeni úplně se vším. Personál milý , vstřícný prostě Perfektní.
    Škoda celosvětového viru který nám nejen zkrátil pobyt o jeden den ale zrušil i zaplacený další 6denní pobyt. Měli jsme v úmyslu v Mariánkách strávit 2x6 dní na zdravotní dovolené.
    No třeba jindy v lepších časech
    Vladimír Blahovec
    • Viz hodnocení výše
    Gala Hotel Excelsior

    Odpověď od hotelu

    Gala Hotel Excelsior

    Vážený pane Blahovče,
    děkujeme za Váš pobyt v našem hotelu i Váš čas věnovaný hodnocení. Jsme velmi potěšeni, že pobyt v hotelu Excelsior splnil Vaše očekávání a z "nuceného zkrácení pobytu" nemáme, věřte, radost ani my. Věříme, že se situace brzo zlepší a Vy si svoji zdravotní dovolenou užijete ještě lépe.
    Přejeme hodně sil a zdraví a těšíme se na Vaši příští návštěvu.
    S pozdravem
    Management hotelu

  • Miroslava Šoršová

    ?

    jednotlivec, 17. března 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Jaroslava Michálková

    ?

    jednotlivec, 16. března 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Milena Stefanova

    ?

    jednotlivec, 16. března 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Marcela Schwabová

    ?

    dospělý pár, 16. března 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Jednání personálu-velmi ochotný
      Výborná a velmi dostatečná strava
      Vybavení pokojů a restaurace - velmi příjemné prostředí
    • Nelíbilo se nám ,že pokojské měly při úklidu jeden kbelík kde měly málo vody a hlavně špinavou .S tím uklízely několik pokojů
    Gala Hotel Excelsior

    Odpověď od hotelu

    Gala Hotel Excelsior

    Vážená paní Schwabová,
    děkujeme za Váš pobyt i Vaše hodnocení. Bereme názory našich klientů velmi vážně a na jejich základě neustále pracujeme s naším personálem tak, aby úroveň poskytovaných služeb byla co nejvyšší. Vážíme si Vaší zpětné vazby a všechny Vaše podněty důsledně prověříme.
    Děkujeme a těšíme se na Vaši příští návštěvu.
    S pozdravem
    Management hotelu