Recenze

Hodnocení hotelu

90%

Perfektní

na základě 662 recenzí

  • Personál

    92%

  • Služby

    89%

  • Čistota

    94%

  • Pohodlí

    90%

  • Cena/kvalita

    87%

Recenze (662)

Filtry

  • Zdena Malcová

    ?

    jednotlivec, 5. prosince 2022

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Romana Feichtingerová

    ?

    dospělý pár, 22. listopadu 2022

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    No co k pobytu říci - rehabilitační pracovníci kromě jednoho člověka Rusové, což by mi tak úplně nevadilo, ale někteří nemluví vůbec česky, což nechápu. Lehký oběd - vývar bez všeho, večeře - výběr celkem slušný, ale za 650,- Kč, pití se platí zvlášť - např. velké pivo 150,- Kč. Na pokoji celkem chladno, ale jinak čistota super. Myslím si, že procedury jsou takový malý švindl, vzhledem k délce trvání - klasická masáž zad 20 minut, perličková lázeň 15 minut, prostě o ničem.
    • Hezký pokoj, čistý. Každý den personál nabízel úklid. Snídaně - super výběr.
    • Večeře za 650,- Kč na osobu bez pití, 4hvězdičkový hotel s odrbanými ručníky. Na pokoji uprostřed listopadu celkem chladno.
    Gala Hotel Excelsior

    Odpověď od hotelu

    Gala Hotel Excelsior

    Dobrý den paní Feichtingerová, nevím, ve kterém hotelu jste byla, ale v našem hotelu nestojí velké pivo 150 CZK. Procedury jsou v rámci celých ML totožné. Klasická částečná masáž je na 20 min., v případě, že si klient vybere celkovou klasickou masáž, musí absolvovat znovu lékařskou prohlídku. I přesto Vám děkujeme za zpětnou vazbu. Obchodní oddělení.

  • Anonymní hodnocení

    ?

    jednotlivec, 22. listopadu 2022

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • nižší kvalita večeří
  • Pavel Mafka

    ?

    dospělý pár, 1. listopadu 2022

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Objednání přes společnost SPA : informace o kontaktu na hotel by mělo být perfektní, ne že dostaneme kontakt na ředitele hotelu a nelze se domluvit o zabezpečení parkovacího místa atd. Vedlejší hotel pro využití bazénu je cca 1 km od ubytovací kapacity (dle sdělení SPA je v sousedním hotelu????) Tento hotel již nikdy nevyužijeme, protože podmínky neodpovídají realitě.
    • Skvělá informovanost recepčních, velká ochota vyřešit položené otázky.
    • Veškerý personál je cizokrajný a nemá ochotu komunikovat v českém jazyce. Myslíme si, že pobyt v rekreačním zařízení v České republice by měl být prioritní, aby personál hovořil v našem mateřském jazyce.
    Gala Hotel Excelsior

    Odpověď od hotelu

    Gala Hotel Excelsior

    Dobrý den, děkujeme za Vaši návštěvu hotel Excelsior. Jsme rádi, že naše recepce Vám byla nápomocna a řešila Vaše dotazy a požadavky. Mrzí nás vzniklé nedorozumění, na které však hotel nemá vliv, v popiskách zřetelně uvádíme, že hosté využívají saunu, saunový bazének a wellness přímo v Excelsioru a větší rekreační bazén (který zmiňujete) je všem k dispozici v sesterském (nikoliv sousedním) hotelu Chateau Monty SPA Resort, vzdáleném 850 m. Ačkoliv jde o docházkovou vzdálenost, mezi oběma hotely poskytujeme zdarma svoz hotelovým transferem, který jste mohli využít. Děkujeme za pochopení a věříme, že pokud napříště zvolíte přímo Chateau Monty SPA Resort,proběhme pobyt zcela dle Vašich očekávání. Budeme rádi za zachování přízně.
    L.Fojtíková, sales manager

  • Anonymní hodnocení

    ?

    jednotlivec, 1. listopadu 2022

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Personál - je to o lidech. Recepční při mém nástupu 24.10.5*(nevím jméno), její kolegyně je na tom hůře. Úklid-bylo by potřeba se více zaměřit na prach na pokoji a to i při nástupu.
    • Personál v jídelně. Velice příjemní a milí.
    • Komunikace s personálem na procedůrách. Vzhledem k jazyk. barieře. Někteří se vůbec nesnaží mluvit česky.
    Gala Hotel Excelsior

    Odpověď od hotelu

    Gala Hotel Excelsior

    Děkujeme za zaslané hodnocení, Vaše spokojenost nás potěšila a zpětná vazba je pro nás stejně důležitá. Děkujeme za Vaše postřehy, všichni cizojazyční zaměstnanci navštěvují jazykové kurzy, tak aby snadno mohli komunikovat s hosty. Omlouváme se, pokud tak tomu ve Vašme případě nebylo a zaměříme se na Vámi popsané dořešení "jazykové bariéry", jistě se nám podaří tento nedostatek odstranit ke spokojenosti všech hostů.
    L. Fojtíková, sales manager

  • Petr V

    ?

    dospělý pár, 1. listopadu 2022

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Maximální spokojenost.
    Gala Hotel Excelsior

    Odpověď od hotelu

    Gala Hotel Excelsior

    Děkujeme, že s námi sdílíte Vaše pozitivní zkušenosti a spokojenost se službami v hotelu Excelsior. Jsme moc rádi, že se Vám pobyt líbil. a za celý tým hotelu se těšíme na příští shledanou.
    P. Přibíková, Asistent obchodního oddělení

  • Anonymní hodnocení

    ?

    skupina přátel, 31. října 2022

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Pavel Froněk

    ?

    jednotlivec, 31. října 2022

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Personál vstřícný a obětavý.
    • Všechno
    • Všude okolo samý rus.
    Gala Hotel Excelsior

    Odpověď od hotelu

    Gala Hotel Excelsior

    Děkujeme za Váš pobyt a zaslané pozitivní hodnocení služeb Excelsior **** hotelu. Jsme velmi rádi, že se Vám pobyt líbil a budeme se těšit na Vaši příští návštěvu.
    L. Fojtíková, sales manager

  • Kovalenko Antonina

    ?

    jednotlivec, 31. října 2022

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    skvěle
    • není co dodat vše v naprostém pořádku
    Gala Hotel Excelsior

    Odpověď od hotelu

    Gala Hotel Excelsior

    Velmi děkujeme za milou zprávu , zaslané hodnocení a Vaši návštěvu. Máme velkou radost, že pobyt v hotelu Excelsior proběhl k Vaší plné spokojenosti. Těšíme na příští návštěvu!
    P. Přibíková, Asistent obchodního oddělení

  • Tomáš Šrenk

    ?

    jednotlivec, 28. října 2022

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Děkujeme,byl to příjemný pobyt.
    Gala Hotel Excelsior

    Odpověď od hotelu

    Gala Hotel Excelsior

    Upřímně Vám děkujeme za Vaše hodnocení. Velmi nás těší, že se Vám pobyt v hotelu Excelsior líbil. Budeme moc rádi, pokud Vás i v budoucnu přivítáme v některém z hotelů řetězce GALA HOTELS, s.r.o., ať již během wellness, relaxačních anebo léčebných pobytů.
    L. Fojtíková, sales manager