Recenze

Hodnocení hotelu

88%

Velmi dobré

na základě 329 recenzí

  • Personál

    90%

  • Služby

    86%

  • Čistota

    93%

  • Pohodlí

    88%

  • Cena/kvalita

    85%

Recenze (329)

Filtry

  • Václav Pech

    ?

    jednotlivec, 23. března 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Květa Ležovičová

    ?

    dospělý pár, 14. března 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Hotel velmi příjemný s dobrými službami.
      Personál vstřícný, milý a komunikativní. Vybavení hotelu, interiéry i nabízené služby zcela odpovídají jeho značené úrovni. Velmi jsme ocenili investice do rekonstrukce hotelu.

      Nádherná architektura města, informační služby dobré, informační materiály dostačující a obsažné.
    • Strava v hotelu by mohla být kreativnější, především v nabídce hlavních jídel a příloh.

      Údržba veřejného prostranství nás nemile překvapila (neopravené chodníky, rezatá zábradlí, chátrající drobné stavby na turistických hlavních trasách, nedostatečné značení v terénu např. cesta parkem k Antoníčkovu prameni, nebo vyhlídková trasa kolem sjezdovky...). Podle našich zkušeností, jsou zde velké rezervy v kvalitě a údržbě přírodních i kulturních zajímavostí (např. rozhledna Hamelka, průhledy na město...
    Gala Hotel Excelsior

    Odpověď od hotelu

    Gala Hotel Excelsior

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše hodnocení, kterého si velmi vážíme.
    Kvalitní servis a strava je pro nás prioritou a budeme pracovat na okamžitém zlepšení popsaného nedostatku.

    S pozdravem
    Vedení společnosti GALA HOTELS, s.r.o.

  • Věra Štohrová

    ?

    jednotlivec, 11. března 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    velmi dobré, výtah v hotelu, luxusní interiéry
    • ochotný personál
      bohaté menu formou polopenze
      možnost využití bazénu
    • minimální česká klientela, převažovali cizinci
    Gala Hotel Excelsior

    Odpověď od hotelu

    Gala Hotel Excelsior

    Dobrý den,

    děkujeme za Váš čas, který jste věnovali hodnocení našeho hotelu.
    Velice si toho vážíme a jsme velmi rádi, že jste si pobyt u nás užili.
    Věříme, že náš hotel opět brzy navštívíte.

    S pozdravem
    Vedení společnosti GALA HOTELS, s.r.o.

  • Hana Víšková

    ?

    jednotlivec, 9. března 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Jednolůžkový pokoj, to byla tmavá, ponurá kobka, kam jsem se nerada vracela. Při odchodu z hotelu v 10 hod nečekaně k mému zděšení vstoupil údržbář do mého pokoje. Dostal mylnou informaci, že už je pokoj prázdný i když odjezd je až ve 12 hod. Příliš vysoká cena neodpovídá tomuto ubytování!!!
    Gala Hotel Excelsior

    Odpověď od hotelu

    Gala Hotel Excelsior

    Dobrý den,
    prosím přijměte naši omluvu za nepříjemnosti, které Vás potkaly v průběhu pobytu v hotelu Excelsior. Bereme názory našich klientů velmi vážně a na jejich základě neustále pracujeme s naším personálem tak, aby úrověň poskytovaných služeb byla co nejvyšší. Kvalitní servis je pro nás prioritou a budeme pracovat na okamžitém odstranění všech popsaných nedostatků.
    Moc Vám děkujeme za důležitou zpětnou vazbu,

    S pozdravem
    Vedení společnosti GALA HOTELS, s.r.o.

  • Jiří Suttner

    ?

    jednotlivec, 4. března 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Šárka Hříbalová

    ?

    jednotlivec, 11. února 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Není co vytknout.Plna spokojenost.Doporucuji.
  • Maria Urbankova

    ?

    jednotlivec, 2. ledna 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Mgr. Ilona Skalická

    ?

    dospělý pár, 2. ledna 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Chtěla bych zvláště poděkovat technickému personálu a recepčním hotelu Monty a Excelsior za výborný přístup při ztrátě zlaté perlové náušnice při koupání v bazénu. Moc si toho opravdu vážím. Výborná gastronomie, zajištění živé hudby, perfektní vánoční výzdoba, velice slušný pokojový personál, masáže.
    • Lokalita, služby v hotelích, restauracích, obchodech, kolonádě. Vždy přívětivý personál. Váží si českého klienta.
  • Anonymní hodnocení

    ?

    jednotlivec, 1. ledna 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • líbila se mi výzdoba hotelu čistota milé jednání na recepci a v restauraci
    • jeden den byla v nadobách místo džusu jenom obarvená voda, často chyběly hrnky, talířky apod.
      chování masérky Světlany - popsala bych jako nevlídné a nemilé, začátek procedury
      zpožděn o několik minut.
  • František Balog

    ?

    jednotlivec, 31. prosince 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • vše bylo ok,jídlo i služby výborné
    • při slavnostní večeři při svíčkách není žádné soukromí proto jsme zůstaly u bufetového stravování,vypadalo by to divně mezi všemi hosty