Recenze

Hodnocení hotelu

89%

Velmi dobré

na základě 285 recenzí

  • Personál

    90%

  • Vybavení

    86%

  • Čistota

    94%

  • Pohodlí

    88%

  • Cena/kvalita

    85%

Recenze (285)

Filtry

  • Gabriel Molnár

    ?

    dospělý pár, 2. ledna 2018

    • Personál
    • Vybavení
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Martina Kratochvílová

    ?

    jednotlivec, 30. prosince 2017

    • Personál
    • Vybavení
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Vybavení a komfort hotelu. Krásná vánoční výzdoba. Výborné jídlo.
    • Organizace v jídelně byla chaotická a nezvládnutá. Je to jediná věc, která se nám na celém pobytu nelíbila.
  • Eva Kolesová

    ?

    jednotlivec, 29. listopadu 2017

    • Personál
    • Vybavení
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Skvělá masáž.
    • Na recepci nám nedokázali poradit kulturní vyžití.
  • Petra Pechmanová

    ?

    jednotlivec, 28. listopadu 2017

    • Personál
    • Vybavení
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Anonymní hodnocení

    ?

    dospělý pár, 27. listopadu 2017

    • Personál
    • Vybavení
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    S pobytem jsme byli vice mene spokojeni, par vyhrad by se naslo, ale co je dnes dokonale...
    • Pani maserky byly moc mile a sikovne, usmevava a velmi vstricna recepcni pri prijezdu take potesi, pan kuchar vydavajici teply raut byl taktez moc mily a ochotny.
    • Slavnostni vecere mela byt v Churchill's pubu, ktery uz pry ale hotelu od srpna nepatri (jelikoz jsme hotel navstivili na konci listopadu, ocekaval bych, ze stranky hotelu ci spa.cz budou uz aktualizovany, popr. nas na tuto skutecnost upozorni nekdo drive, nez recepcni pri prijezdu). U 4* hotelu bych ocekaval parkovani v cene pobytu, navic pouhych 13 parkovacich mist nalezicich k hotelu mi prijde vcelku malo... Pani, ktera byla na recepci od soboty, by jiste slusel usmev, pozdravem by urcite take nikoho neurazila.
  • Andrea Brodská

    ?

    jednotlivec, 20. listopadu 2017

    • Personál
    • Vybavení
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Mariánské lázně ANO - hotel Excelsior NE
    90% hostů důchodového věku, žádná zábava (kulečník,šipky..... nic)
    příště určitě jiný hotel
    • Hotel je na dobrém místě, kousíček od kolonády.
      Služby wellness opravdu kvalitní, když je to možné,vychází vám vstříc s termíny a úpravami masáží atd. :)
      Personál wellness služeb milý a příjemný.
      Výhled z hotelu na okolní kopce, (bylo nasněženo a bylo to opravdu krásné)
    • Hotel s malým parkovacím zázemím za 250,-/den, jinak všude zony :/
      Vybavení hotelu je zastaralé a opotřebované.
      Úklid pokojů velmi průměrný.
      Stravování a obsluha hodně průměrné.
  • Anonymní hodnocení

    ?

    jednotlivec, 20. listopadu 2017

    • Personál
    • Vybavení
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Velmi hezké ubytování, krásný interiér hotelu i restaurace. Příjemný a ochotný personál. Mohu doporučit.
  • Šárka H.

    ?

    dospělý pár, 31. října 2017

    • Personál
    • Vybavení
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Do tohoto hotelu jezdíme pravidelně a opět bylo vše perfektní, krásná dovolená a k tomu nádherné počasí.
    • Ubytování
      Jídlo
      Personál
      Procedury
      Procházky
      Vše na 1*
    • nic
  • Anonymní hodnocení

    ?

    jednotlivec, 23. října 2017

    • Personál
    • Vybavení
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Naprostá spokojenost. Příjemné prostředí, velice milý personál.
    • Ideání umístění hotelu - všude bylo blízko. Velice příjemný a vstřícný personál. Výborné jídlo.
  • Ivana Mašková

    ?

    dospělý pár, 4. října 2017

    • Personál
    • Vybavení
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Komfortní ubytování, kvalitní služby, příjemný a milý personál. Moc chválím.
    • Ubytování na úrovni, ticho a klid, příjemné prostředí, kvalitní služby recepce, kvalitní wellnes služby, velmi chutné jídlo - pochvala pro pana šéfkuchaře a jeho kolegy a pochvala i pro obsluhující personál v restauraci 1900.
    • Jelikož rádi snídáme společně a v klidu, tak nám trošku nevyhovovalo časování procedur v době snídaně (od 8:00 do 9:30 hodin), kdy v sedm hodin je na snídani brzo a po procedurách je na snídani už pozdě, v 10:00 hodin se restaurace 1900 již pomalu uzavírá.