Hodnocení hotelu

94 %
Perfektní
na základě 91 recenzí
za poslední rok
Personál
94 %
Služby
95 %
Čistota
97 %
Pohodlí
93 %
Cena/kvalita
91 %

Recenze (789)

Typ klienta
Zobrazit pouze
Seřadit od

Bedřich Číhala
96 %
·
dospělý pár
·
22. dubna 2025
Bez textového hodnocení
Vlídný a ochotný přístup personálu
Odpověď od hotelu
Gala Hotel Excelsior
Dobrý den, pane Číhalo, moc děkujeme za Vaše milá slova. Velmi si vážíme Vaší spokojenosti a těší nás, že jste u nás ocenili přístup našeho personálu. Budeme se těšit na případné další setkání. S přáním hezkého dne Management

Anonym
96 %
·
14. dubna 2025
Bez textového hodnocení
Velmi řídké spijeni bus napr.do Bohemian parku,ale chapu,ze jeste neni uplne sezona a take vsedni den.......jedina zahradka otevrena u kolonady a kolonada rozestavena resp.rekonstruovana od lonskeho podzimu a vsude prach a spina a konec v nedohlednu, fontana take rekonstruovana, cili vsude bedneni....
Odpověď od hotelu
Gala Hotel Excelsior
Dobrý den, děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Mrzí nás, že okolní rekonstrukce ovlivnily Váš dojem z pobytu, bohužel nejsou v naší moci. Vážíme si ale Vaší spokojenosti s pobytem u nás a moc nás těší, že se k nám plánujete vrátit. S pozdravem Management hotelu

Anonym
40 %
·
jednotlivec
·
14. dubna 2025
Bez textového hodnocení

Anonym
100 %
·
10. dubna 2025
Doporučuji
Maximální spokojenost
Odpověď od hotelu
Gala Hotel Excelsior
Vážený hoste, děkujeme za Vaše hodnocení. Velmi si vážíme Vaší spokojenosti a těší nás, že jste byl/a s našimi službami maximálně spokojen/a. Těšíme se na Vaši další návštěvu. S pozdravem Management hotelu

Renáta Krmíčková
96 %
·
dospělý pár
·
7. dubna 2025
Bez textového hodnocení

Miroslav Kébrt
92 %
·
dospělý pár
·
7. dubna 2025
Veliká spokojenost
Vše
Jen počasí
Odpověď od hotelu
Gala Hotel Excelsior
Dobrý den pane Kébrte, mockrát Vám děkujeme za zpětnou vazbu a budeme se těšit na Vaši příští návštěvu. Za management, Marián Rapáč.

Anonym
100 %
·
1. dubna 2025
Bez textového hodnocení

Anonym
76 %
·
dospělý pár
·
1. dubna 2025
Zklamání z pobytu v tomto hotelu.
Čistota, úklid. vybavenost místností na procedury
Strava stále se opakující, saláty a podobně. Procedury hygiena minimální , při konání procedur, u některých procedur nebylo vysvětleno o jakou se jedná proceduru, co máme dělat. velká bariéra jazyková, místy arogance. Velké zklamání a je nám líto vynaložených finančních prostředků. Do tohoto zařízení již nikdy a ani nedoporučíme.
Odpověď od hotelu
Gala Hotel Excelsior
Vážený zákazníku, děkujeme Vám za vaši zpětnou vazbu. Velmi nás mrzí, že Váš pobyt v našem zařízení nesplnil Vaše očekávání. Vaše připomínky na opakující se nabídku jídel, salátů jsou jistě velice podnětné a budeme se touto otázkou dále zabývat. Naši kuchaři se snaží připravovat vyvážená a chutná jídla, založená na sezónních surovinách a při dodržení zásady rozmanitosti a pestrosti. O to víc děkujeme za Vaše připomínky a budeme se snažit zapracovat na ještě větší rozmanitosti jídelníčku. Vaše připomínky k hygieně jsou pro nás velmi důležité. Zajištění čistoty a hygieny při procedurách je pro nás prioritou. Prošetříme Vaše konkrétní výhrady a zajistíme, aby byly dodržovány přísné hygienické standardy. Je možné, že došlo k pochybení jednoho z našich kolegů, které se nesmí opakovat. Je nám líto, že Vám nebyly dostatečně vysvětleny jednotlivé procedury. Na zlepšení komunikace s našimi klienty usilovně pracujeme a budeme hledat způsob, aby byli vždy informováni o průběhu a účelu procedur. Dotazy na jednotlivé procedury bylo možné v případě nejasnosti řešit na SPA recepci. Omlouváme se za jakékoli nepříjemnosti způsobené jazykovou bariérou nebo neprofesionálním chováním našich zaměstnanců. Na odstranění jazykové bariéry usilovně pracujeme a snažíme se o co největší profesionalitu i v této oblasti. Je nám líto, že jste s našimi službami nebyli spokojeni. Vaše zpětná vazba je pro nás cenná a pomůže nám zlepšit naše služby. Velice nás mrzí, že jste tyto nedostatky a uváděná pochybení neřešili s okamžitě na recepci hotelu nebo na naší SPA recepci kdy jsme mohli okamžitě podniknout nápravná opatření. Přesto věříme, že nám dáte ještě šanci a v budoucnu Vás budeme moci přesvědčit o kvalitě našich služeb.

Anonym
92 %
·
ostatní
·
1. dubna 2025
Bez textového hodnocení
Jezdíme k Vám již pět let, spokojenost, kvalita jidla dobrá, personal se zménil , moc se neusmívají, ale asi jim do smíchu není, když nemohou svoji práci dělat ve své vlasti
Chtěla jsem poprve potvrzení pro ZP, kde není jisté jestli příspěvek dostanem platit 500,-Kč mi připadá nehorázne (pro důchodce dost peněz)
Odpověď od hotelu
Gala Hotel Excelsior
Vážený hoste, děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Poplatek za potvrzení o absolvování procedur je pevně stanoven. Děkujeme za pochopení. S pozdravem, Management hotelu

Anonym
92 %
·
skupina přátel
·
1. dubna 2025
Příjemné prostředí v hotelu, čisto.
Personál ve spa nehovořil česky.
Odpověď od hotelu
Gala Hotel Excelsior
Dobrý den. děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Jsme rádi, že jste byli spokojeni s našimi službami. S pozdravem, Management hotelu
Hledám pobyty ...