Recenze

Hodnocení hotelu

91%

Perfektní

na základě 63 recenzí
za poslední rok

Jak sbíráme recenze?

  • Personál

    91%

  • Služby

    91%

  • Čistota

    96%

  • Pohodlí

    88%

  • Cena/kvalita

    90%

Recenze (166)

Filtry

Typ klienta

Zobrazit pouze

Seřadit od

  • Iva

    ?

    skupina přátel, 2. prosince 2024

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Do Mariánských Lázní již jezdíme pravidelně několik let. Pobyt sám o sobě byl v pořádku, pokoj čistý, jídlo dobré, procedury také. Poprvé jsme se ale setkaly s chováním jedné pracovnice na úseku Balneo, které bylo naprosto nevhodné, pro nás nepřijatelné a bohužel též snižuje známku hodnocení, která by jinak byla vyšší. Ostatní pracovnice na Balneu byly úžasné a milé dámy.
    • Mariánské Lázně jsou naše nejoblíbenější.
    • Jak už jsem zmínila, jistá paní Dagmar na úseku Balneo, se chová naprosto nevhodně a kazí snažení ostatních. Zřejmě vyznává heslo „škoda každého dne, kdy se k některým hostem nepohádám“. Její komunikace s námi byla naprosto neakceptovatelná a urážející. Požádali jsme při příjezdu o přesun masáže na pozdější hodinu. Dle vyjádření paní recepční jsme hned ráno zašli na Balneo a mladá paní nám vyšla vstříc a posunula na později. Ovšem paní Dagmar se přiřítila za kamarádkou, která právě absolvovala suchou masáž a začala jí rázně vysvětlovat, že takto to nejde apod. Asi toho neměla dost, protože za ní přišla na další proceduru a jejich konverzaci vygradovala tímto: „Jste normální? Myslíte, že na vás bude paní masérka 2 hodiny čekat?“. Zřejmě si paní neuvědomuje, že není v mateřské školce a že mluví s dospělými (s už nějakou dobu) klienty, kteří za svůj pobyt zaplatili. Pokud se neumí chovat nebo ovládat své emoce, nemá ve službách co pohledávat. Její chování nám málem zkazilo celý dojem z pobytu. Naštěstí vše ostatní bylo v pořádku a tento nepříjemný zážitek vykompenzovalo. Když jsme se omlouvali paní masérce za to „zdržení“, tak nám sdělila, že to nebyl žádný problém, posun jí vůbec nevadil, a navíc její masáž byla úžasná.
    Hotel Paris

    Odpověď od hotelu

    Hotel Paris

    Dobrý den, chtěli bychom Vám poděkovat za hodnocení našeho hotelu. Velmi nás potěšilo, že pobyt byl v pořádku, i přes tu nepříjemnou zkušenost z jedním z našich zaměstnanců. Mrzí nás celá událost a pevně věříme, že se již nebude opakovat s žádným z našich hostů. Přejeme Vám krásné svátky vánoční a vše nejlepší v Novém roce

  • Mócik Viliam

    ?

    Neuvedeno, 27. listopadu 2024

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Anonymní recenze

    ?

    mladý pár, 16. listopadu 2024

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Byli jsme spokojeni až na ten zápach z odpadu jinak super obsluha a procedury velká spokojenost i v cenách. Děkujeme
    • Masáže , procedury,obsluha.
    • Málo sladkého pečiva" kupované" recepční dala málo informací včetně ubytování a okolí..
    Hotel Paris

    Odpověď od hotelu

    Hotel Paris

    Dobrý den, velmi děkujeme za Váš pobyt a hodnocení. Veškeré nedostatky je možné řešit s personálem, aby mohli odstranit závady. Mrzí nás, že takový zážitek si odnášíte. Přejeme Vám krásné zimní dny. S pozdravem Hotel Paris

  • Martina Nováková

    ?

    jednotlivec, 6. listopadu 2024

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Ohledně okolí v současné době probíhá rekonstrukce Zpívající fontány, takže z části kolonády je staveniště. Kromě toho v parku není uklízeno listí z cest, takže to místy dost klouže. Pozor na to.
    • Skoro všechno.
  • Anonymní recenze

    ?

    Neuvedeno, 5. listopadu 2024

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Byla jsem ráda že jsem vybrala tento hotel,bylo vše krásně v dosahu,jen škoda,že přichází podzim a nemohli jsme využít vše na kolonádě,která prochází rekonstrukcí.Nevadí,určitě se vrátíme.Mariánky máme rádi,byli jsme zde už po čtvrté.
  • Anonymní recenze

    ?

    dospělý pár, 31. října 2024

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Kamila Bartůšková

    ?

    rodina se staršími dětmi, 29. října 2024

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Služby SPA i Hotelu Paris naprosto perfektní - děkujeme MOC.
    • Služby SPA i Hotelu Paris naprosto perfektní
    • Ocenila bych informace při rezervaci pobytu, že letos na podzim v Mariánkách není v provozu největší lákadlo a to fontány. Dále nás trochu rozladila situace na silnicích a mnoho oprav ... ale chápeme že někdy se to udělat musí ... nicméně ta rozebraná zpívající fontána je podle mého názoru info které by stálo za zmíňku - ale uznávám, že jsem si vše mohla vyčíst osobně :)
  • Anonymní recenze

    ?

    jednotlivec, 3. října 2024

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Velice vstřícný a ochotný personál.
  • Jarmila Skalova

    ?

    Neuvedeno, 1. října 2024

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Anonymní recenze

    ?

    ostatní, 25. září 2024

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení