Reitenberger Spa Medical
Vážený pane Malíku,
děkujeme za Vaše hodnocení. Jsme moc rádi, že se Vám u nás líbilo.
S pozdravem,
Tomáš Barák, obchodní manažer
96%
Perfektní
na základě 116 recenzí
za poslední rok
Jak sbíráme recenze?
Filtry
?
skupina přátel, 12. března 2024
Reitenberger Spa Medical
Vážený pane Malíku,
děkujeme za Vaše hodnocení. Jsme moc rádi, že se Vám u nás líbilo.
S pozdravem,
Tomáš Barák, obchodní manažer
1 hlas
?
dospělý pár, 11. března 2024
Reitenberger Spa Medical
Vážená paní Kotoučová,
děkujeme za Vaše hodnocení. Těší nás pochvala personálu a kuchyně. Jsme i rádi za Vaše doporučení.
S pozdravem,
Tomáš Barák, obchodní manažer
1 hlas
?
jednotlivec, 9. března 2024
Reitenberger Spa Medical
Vážená paní Straková,
děkujeme za Vaše krásné hodnocení. Jsme rádi, že jste nás navštívila a byla s pobytem spokojena. Těší nás, že se k nám plánujete vrátit. Budeme se těšit na Vaši budoucí návštěvu.
S pozdravem,
Tomáš Barák, obchodní manažer
1 hlas
?
dospělý pár, 5. března 2024
Reitenberger Spa Medical
Vážení hosté,
děkujeme za Váš pobyt i Vaše hodnocení. Jsme moc rádi, že jste u nás byli spokojeni. Děkujeme i za Vaše podněty, kterými se budeme dále zabývat. Budeme rádi, když nás opět navštívíte.
S pozdravem,
Tomáš Barák, obchodní manažer
1 hlas
?
dospělý pár, 4. března 2024
Reitenberger Spa Medical
Vážení,
děkujeme za Vaše hodnocení. Jsme rádi, že jste byli s pobytem spokojení. Na polévky si dáme pozor a snad to příště bude na 5* :)
S pozdravem,
Tomáš Barák, obchodní manažer
1 hlas
?
dospělý pár, 26. února 2024
Reitenberger Spa Medical
Vážený pane Dolejší,
děkujeme za Vaši návštěvu. Jsme moc rádi, že se Vám u nás líbilo a byl jste s pobytem spokojený. Budeme se těšit na Vaši příští návštěvu.
S pozdravem,
Tomáš Barák, obchodní manažer
1 hlas
?
Neuvedeno, 19. února 2024
Bez textového hodnocení
1 hlas
?
jednotlivec, 13. února 2024
Reitenberger Spa Medical
Vážaná paní Vanišová,
děkujeme za Váš pobyt i Vaši hezkou recenzi. Jsme moc rádi, že se Vám i Vaší mamince u nás líbilo. Budeme rádi, když nás opět navštívíte.
S pozdravem,
Tomáš Barák, obchodní manažer
1 hlas
?
dospělý pár, 12. února 2024
Reitenberger Spa Medical
Vážená paní Alferiova,
mrzí nás Vaše negativní hodnocení. Jsme rádi alespoň za pochvalu většiny personálu.
Těžko se mi odpovídá na některé Vaše stížnosti, jelikož jsou formulovány velice obecně (viz např. „nabízené vyžití a služby“, nebo formulace „pokud fungují sauny a procedury, tak i vzhledem k věku ubytovaných je to velký nedostatek“, tak tady bohužel nerozumím, co je nám vytýkáno).
Za nepříjemnou obsluhu v Cafe Baru se omlouvám, to se stávat nesmí. S kolegou tuto situaci probereme, aby se neopakovala.
Kávu si po snídani můžete dát v našem Cafe Baru, který má otevřeno od 11:30 do 22 hodin. Mimo to je na každém pokoji minibar s řadou nápojů a v neposlední řadě je možné si na recepci zakoupit vodu, kdy recepce je hostům k dispozici nonstop.
Z požárně bezpečnostních důvodů jsem se rozhodli, že na pokoje nebudeme dávat rychlovarnou konvici. V případě zájmu si však hosté mohou objednat pokoj kategorie Superior, kde máme kapslové kávovary, ve kterých je možné si připravit kávu i čaj.
V rámci stravování nikde neuvádíme, že by nápoje byly zahrnuty v ceně za pobyt. All inklusive nabídku (ať už v jakékoliv podobě) nenabízíme.
S pozdravem,
Tomáš Barák, obchodní manažer
1 hlas
?
dospělý pár, 12. února 2024
Reitenberger Spa Medical
Vážení,
jsme rádi, že jste si vybrali náš resort pro svůj lázeňský pobyt. Těší nás, že jste s našimi službami byli spokojeni. Rádi Vás u nás zase přivítáme.
S pozdravem,
Tomáš Barák, obchodní manažer
1 hlas
Všechny zákaznické recenze jsou autentické a pocházejí pouze od klientů, kteří v minulosti realizovali svůj pobyt přes web Spa.cz. Pečlivě je procházíme, vyhodnocujeme jejich relevanci a vhodnost a vyřazujeme hodnocení s vulgárním zabarvením či nepravdivými výroky. Recenze však nijak neupravujeme. Pokud je součástí nevyřešená záležitost k prověření, nejprve tak učiníme, až poté je recenze zveřejněna. V tomto případě je často nutné situaci vykomunikovat se třetí stranou a propsání recenze na web tak není okamžité.
Procentuální průměry hodnocení hotelu jsou vypočítány součtem hodnot recenzí zveřejněných za poslední rok a vyděleny počtem těchto recenzí.
Zveřejněno na základě evropské směrnice EU č. 2019/2161.