Hodnocení hotelu

92 %
Perfektní
na základě 15 recenzí
za poslední rok
Personál
92 %
Služby
91 %
Čistota
96 %
Pohodlí
92 %
Cena/kvalita
89 %
Ověřeno Spa.cz
Logo Spa.cz Fotka autora recenze
Osobně navštívila
Vendula Krejbichová
Specialista zákaznické péče
Hotel Royal nás hned při příjezdu potěšil svým skvělým umístěním, které je v blízkosti lesa a zároveň kousek od kolonády. Z prostorného pokoje jsme měly úchvatný výhled na celé město, které jsme tu měly jako na dlani. Ve večerních hodinách byly dokonce slyšet příjemné tóny zpívající fontány. V průběhu pobytu jsme se nechaly hýčkat ve wellness, kde o nás bylo báječně postaráno během procedur, jimiž byly masáž a koupel. Spoustu skvělého času jsme si užily také ve vířivce a v bazénu. Snídaně byly podávány formou bufetu a k večeři jsme měly na výběr ze tří hlavních chodů, jejichž součástí byla polévka a salátový bar. Personál byl po celou dobu velice profesionální a nápomocný. Návštěvu hotelu bychom shrnuly jako ideální místo, kde máte klid a prostor načerpat spoustu energie do dalších dní.

Recenze (361)

Typ klienta
Zobrazit pouze
Seřadit od

Anonym
96 %
·
jednotlivec
·
7. ledna 2025
Byla jsem velmi spokojená, služby dobré, jídlo kvalitní a dobrý výběr, personál ochotný a příjemný. Procedury splnily mé očekávání. Koupání v bazénu příjemné, chyběla mi pouze ždímačka na plavky.
Všechno, moc jsem si to užila
Nemám žádné připomínky
Odpověď od hotelu
Hotel Royal
Dobrý den, děkujeme za Vaše hodnocení a postřehy a budeme rádi, pokud si pro svůj příští pobyt vyberete opět hotel Royal. V. Forstnerová

Miroslav Guman
100 %
·
dospělý pár
·
16. prosince 2024
Bez textového hodnocení

Anonym
84 %
·
dospělý pár
·
18. listopadu 2024
Lots of space and a beautiful forest near by.
Missing explanations and guidance of the procedures received. Medical questionnaire left an impression to be a pure formality. Quite early dinner.
Odpověď od hotelu
Hotel Royal
Thank you for your Feedback. Hope we will see you again in Spa hOtel Royal. V. Forstnerova

Věra M
100 %
·
skupina přátel
·
11. listopadu 2024
Moc hezký hotel, ubytovani, wellness, ochotný personál,
Bazén, obsluha v baru a restauraci

Jiří Drien
96 %
·
dospělý pár
·
14. října 2024
Celkově se mi velice líbilo, svědčí o tom i to, že to byla již moje třetí návštěva. Hodnotil jsem tak, jak jsem udělil hvězdičky, poměr cena/kvalita také není špatný, jen zohledňuji to, že již nejsem pracující důchodce, kdy jsem si mohl dovolit i trochu víc, jako starobní důchodce musím být skromnější.
Líbil se mi personál v jídelně, věčně se usmívající. Po ránu Vám to dodá tu správnou náladu.
Bohužel jsem měl místo za sloupem a tak jsme někdy čekali na jídlo o trochu déle. Naštěstí nás netlačil čas... Venku na kolonádě mi vadili kuřáci, i když se tam kouřit nesmí. Chybí tam kontrola. Ale to vy asi ovlivnit nemůžete.
Odpověď od hotelu
Hotel Royal
Dobrý den, pane Driene, moc děkujeme za Vaše hodnocení a také za Vaší přízeň. Ráda předám kolegyňkám v restauraci, jistě je to nesmírně potěší. Ano, kuřáky na kolonádě nejsme schopni my jako hotel eliminovat, je to asi otázka spíše na město. Věřím, že si při příštím pobytu opět vyberete náš hotel, budeme se na Vás těšit. V. Forstnerová

Anonym
88 %
·
dospělý pár
·
1. října 2024
hotel je v klidné části Mariánských lázní a to nám vyhovovalo, při tom jsme byli rychle na kolonádě.
líbilo se mi prostředí, přístup personálu
obědové i večerní porce jídla byly menší - manželovi to nestačilo a to není velký jedlík. Ale naopak chuťově bylo jídlo moc dobré.
Odpověď od hotelu
Hotel Royal
Dobrý den, děkujeme za hodnocení. Co se týká porcí, je možné požádat paní servírku a nechat si přidat. Jsme rádi, že jste jinak byli spokojeni a budeme moc rádi, pokud navštívíte opět náš hotel. V. Forstnerová

Ivan Šereda
88 %
·
dospělý pár
·
1. září 2024
Bez textového hodnocení
Procedury vynikající
Prostředí jídelny, výběr a uspořádání jídel v bufetu.
Odpověď od hotelu
Hotel Royal
Dobrý den, pane Šeredo, děkujeme za Vaše hodnocení pobytu v hotelu Royal. Vaše postřehy k prostředí jídelny a stravy jsem předala kolegům ze stravovacího úseku. V. Forstnerová

Eva Rambova
100 %
·
jednotlivec
·
19. srpna 2024
Pečující a milý personál, zejména slečna servírka s číslem 2. vždy vstřícná s usmevem vše vysvětlila a poradila. Také paní v recepci ochotná. Pochvala patří také kuchařům, jídla byla výborná.
Odpověď od hotelu
Hotel Royal
Dobrý den, paní Rambova, moc děkujeme za hodnocení. Věříme, že si při příštím pobytu v Mariánkách opět vyberete hotel Royal. V. Forstnerová

Růžena Strnadová
100 %
·
ostatní
·
12. srpna 2024
Byla jsem zde již podruhé a v loňském roce na lázeňské léčbě na 5 týdnů. Že jsem byla spokojená je patrné, že jsem přijela letos se svojí vnučkou, která žije na Novém Zélandu na Rozmazlovaci balíček, aby viděla, kde jsem loni strávila těch 5 týdnů po operaci TEP.
Vzorný přístup k pacientům, jak pí. Rochové, která se mi vzorně snažila pomoc při mém vrácení se do normálního života-bez berlí, tak pí. primářce a rovněž obsluhujícímu personálu v jídelně, kde jsem měla problém si odnést jídlo s berlemi ke stolu. Díky Vám všem !
Odpověď od hotelu
Hotel Royal
Dobrý den, paní Strnadová, moc Vám děkujeme za hodnocení a za Vaší přízeň. Obzvlášť v dnešní době je moc milé, když přijde pochvala, nabíjí nás to jít dál a lépe. Věřím, že tato návštěva Royalu nebyla Vaše poslední. Rádi Vás opět přivítáme. V. Forstnerová

Anonym
96 %
·
dospělý pár
·
2. července 2024
Bez textového hodnocení
Hledám pobyty ...