OREA Spa Hotel Bohemia
Dobrý den paní Kamilo, děkujeme Vám za návštěvu a zpětné hodnocení. Jsme rádi, že jste si pobyt užila. Těšíme se na další setkání. S pozdravem z Mariánských Lázní L. Křížová Resident Manager
96%
Perfektní
na základě 11 recenzí
za poslední rok
Jak sbíráme recenze?
Filtry
?
skupina přátel, 11. března 2024
OREA Spa Hotel Bohemia
Dobrý den paní Kamilo, děkujeme Vám za návštěvu a zpětné hodnocení. Jsme rádi, že jste si pobyt užila. Těšíme se na další setkání. S pozdravem z Mariánských Lázní L. Křížová Resident Manager
1 hlas
?
ostatní, 21. února 2024
OREA Spa Hotel Bohemia
Dobrý den, paní Pravdová,
děkujeme za krásné hodnocení a těšíme se na další Vaši návštěvu!
Tým hotelu Bohemia
1 hlas
?
Neuvedeno, 20. února 2024
Bez textového hodnocení
1 hlas
?
dospělý pár, 8. února 2024
OREA Spa Hotel Bohemia
Dobrý den paní Blanko, děkujeme Vám za návštěvu a zpětné hodnocení. Těší nás, že pobyt splnil všechna očekávání. Těšíme se na další pobyt. S pozdravem z Mariánských Lázní L. Křížová Resident Manager
1 hlas
?
skupina přátel, 31. ledna 2024
OREA Spa Hotel Bohemia
Dobrý den, paní Zajícová,
jsme velice rádi, že se Vám u nás líbilo a budeme se těšit na další návštěvu!
Rezervace hotelu Bohemia
1 hlas
?
dospělý pár, 28. listopadu 2023
OREA Spa Hotel Bohemia
Dobrý den,
děkujeme za krásnou recenzi. Budeme se těšit na Vaši další návštěvu!
Tým hotelu Bohemia
1 hlas
?
dospělý pár, 31. října 2023
OREA Spa Hotel Bohemia
Dobrý den, pane Bouchnere,
děkujeme za krásné hodnocení. Jsme rádi, že se Vám u nás líbilo a budeme se těšit na viděnou.
Tým hotelu Bohemia
1 hlas
?
jednotlivec, 6. července 2023
Bez textového hodnocení
1 hlas
?
jednotlivec, 19. května 2023
Bez textového hodnocení
1 hlas
?
dospělý pár, 7. května 2023
OREA Spa Hotel Bohemia
Velice si toho vážíme.
Děkujeme
tým Hotelu Bohemia
1 hlas
Všechny zákaznické recenze jsou autentické a pocházejí pouze od klientů, kteří v minulosti realizovali svůj pobyt přes web Spa.cz. Pečlivě je procházíme, vyhodnocujeme jejich relevanci a vhodnost a vyřazujeme hodnocení s vulgárním zabarvením či nepravdivými výroky. Recenze však nijak neupravujeme. Pokud je součástí nevyřešená záležitost k prověření, nejprve tak učiníme, až poté je recenze zveřejněna. V tomto případě je často nutné situaci vykomunikovat se třetí stranou a propsání recenze na web tak není okamžité.
Procentuální průměry hodnocení hotelu jsou vypočítány součtem hodnot recenzí zveřejněných za poslední rok a vyděleny počtem těchto recenzí.
Zveřejněno na základě evropské směrnice EU č. 2019/2161.