Recenze

Hodnocení hotelu

93%

Perfektní

na základě 8 recenzí

  • Personál

    95%

  • Služby

    94%

  • Čistota

    99%

  • Pohodlí

    86%

  • Cena/kvalita

    89%

Recenze (8)

Filtry

Typ klienta

Zobrazit pouze

  • Anonymní hodnocení

    ?

    jednotlivec, 8. srpna 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Příjemní lidé ,hezké ubytování,možnost používání bazenu, Doufám že za rok zopakuji. L.Rákosová
  • Anonymní hodnocení

    ?

    jednotlivec, 13. listopadu 2017

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Pavel Sochora

    ?

    dospělý pár, 26. června 2017

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Výborná poloha hotelu, velice příjemný personál, super bohatost a rozmanitost švédských stolů, hlavně snídaně.
    Děkuji
    Svoboda Ensana Health Spa Hotel

    Odpověď od hotelu

    Svoboda Ensana Health Spa Hotel

    Dobrý den,

    děkujeme za milé hodnocení.

    Budeme se těšit na Vaší opětovnou návštěvu.

    Veronika Kuželovská
    Reservation manager

  • Jan Roháček Ing.

    ?

    jednotlivec, 26. května 2017

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Celkově jsme byli velmi spokojeni
    Svoboda Ensana Health Spa Hotel

    Odpověď od hotelu

    Svoboda Ensana Health Spa Hotel

    Vážený pane inženýre,

    děkujeme za Vaše hodnocení a budeme se těšit na další návštěvu v našem lázeňském hotelu.

    Team hotelu Svoboda

  • Jindřich Klindera

    ?

    dospělý pár, 7. května 2017

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • velice kvalitní stravování
      čistota
      procedury
    • přidělení času procedur
      předimenzovanost některých procedur
      více poslaných klientů než kapacita
    Svoboda Ensana Health Spa Hotel

    Odpověď od hotelu

    Svoboda Ensana Health Spa Hotel

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaší recenzi. Problém s časováním procedur se snažíme vyřešit ku prospěchu klientů.

    Veronika Kuželovská
    Reservation Manager

  • Ondrej Zak

    ?

    jednotlivec, 14. listopadu 2016

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Milan Navrátil

    ?

    dospělý pár, 21. července 2016

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Byli jsme velmi spokojeni. Jedině oproti předchozím létům jsme postrádali větší kulturní náplň, ať už přímo v hotelu,nebo např. v Městském divadle. Jediný večer v divadle jsme rádi využili i když představení přímo nebylo náš šálek kávy.
    • Služby zajišťované hotelem a jejich organizace neměly chybu.
    • Jen připomínka k vyšší nabídce (i placené) večerního kulturního programu. Na př. vystoupení kouzelníka v prostoru knihovny hotelu Pacifik by mělo odpovídající prostředí,které nepotřebuje tlumočníka pro vícenárodní klientelu.
  • Eva Lusková

    ?

    dospělý pár, 15. května 2010

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Služby Call centra jsme nevyužívali, proto nehodnotíme.
    Služby- trochu problém s parkováním. Chápeme, že Mar. Lázně jsou lázně a je třeba dodržovat klid pro klienty, ale nemít možnost zajitit průjezd k hotelu jinak než přes městký úřad je velmi kostnaté. Proč nemohou klienti zakoupit krátkodobé parkování u hotelu? Jedná se mi např. u hotelu Kriváň, kde jsme vyzvedli kufr příbuzné a nesli jej přes město k autu. Přitom by úplně stačilo, kdyby v recepci měli možnost vybrat poplatek za krátkodobé zaparkování a byl by problém vyřešen. Ale celkově jsme byli velmi spokojeni a rádi bychom pobyli v Mar. Lázních někdy v budoucnu i déle. Luskovi
    • Služby Call centra jsme nevyužívali, proto nehodnotíme.
      Služby- trochu problém s parkováním. Chápeme, že Mar. Lázně jsou lázně a je třeba dodržovat klid pro klienty, ale nemít možnost zajitit průjezd k hotelu jinak než přes městký úřad je velmi kostnaté. Proč nemohou klienti zakoupit krátkodobé parkování u hotelu? Jedná se mi např. u hotelu Kriváň, kde jsme vyzvedli kufr příbuzné a nesli jej přes město k autu. Přitom by úplně stačilo, kdyby v recepci měli možnost vybrat poplatek za krátkodobé zaparkování a byl by problém vyřešen. Ale celkově jsme byli velmi spokojeni a rádi bychom pobyli v Mar. Lázních někdy v budoucnu i déle. Luskovi