Recenze

Hodnocení hotelu

92%

Perfektní

na základě 7 recenzí

  • Personál

    94%

  • Služby

    96%

  • Čistota

    99%

  • Pohodlí

    84%

  • Cena/kvalita

    87%

Recenze (5)

Filtry

Typ klienta

Zobrazit pouze

  • Anonymní hodnocení

    ?

    jednotlivec, 13. listopadu 2017

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Jan Roháček Ing.

    ?

    jednotlivec, 26. května 2017

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Celkově jsme byli velmi spokojeni
    Spa Hotel Svoboda

    Odpověď od hotelu

    Spa Hotel Svoboda

    Vážený pane inženýre,

    děkujeme za Vaše hodnocení a budeme se těšit na další návštěvu v našem lázeňském hotelu.

    Team hotelu Svoboda

  • Ondrej Zak

    ?

    jednotlivec, 14. listopadu 2016

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Milan Navrátil

    ?

    dospělý pár, 21. července 2016

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Byli jsme velmi spokojeni. Jedině oproti předchozím létům jsme postrádali větší kulturní náplň, ať už přímo v hotelu,nebo např. v Městském divadle. Jediný večer v divadle jsme rádi využili i když představení přímo nebylo náš šálek kávy.
    • Služby zajišťované hotelem a jejich organizace neměly chybu.
    • Jen připomínka k vyšší nabídce (i placené) večerního kulturního programu. Na př. vystoupení kouzelníka v prostoru knihovny hotelu Pacifik by mělo odpovídající prostředí,které nepotřebuje tlumočníka pro vícenárodní klientelu.
  • Eva Lusková

    ?

    dospělý pár, 15. května 2010

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Služby Call centra jsme nevyužívali, proto nehodnotíme.
    Služby- trochu problém s parkováním. Chápeme, že Mar. Lázně jsou lázně a je třeba dodržovat klid pro klienty, ale nemít možnost zajitit průjezd k hotelu jinak než přes městký úřad je velmi kostnaté. Proč nemohou klienti zakoupit krátkodobé parkování u hotelu? Jedná se mi např. u hotelu Kriváň, kde jsme vyzvedli kufr příbuzné a nesli jej přes město k autu. Přitom by úplně stačilo, kdyby v recepci měli možnost vybrat poplatek za krátkodobé zaparkování a byl by problém vyřešen. Ale celkově jsme byli velmi spokojeni a rádi bychom pobyli v Mar. Lázních někdy v budoucnu i déle. Luskovi
    • Služby Call centra jsme nevyužívali, proto nehodnotíme.
      Služby- trochu problém s parkováním. Chápeme, že Mar. Lázně jsou lázně a je třeba dodržovat klid pro klienty, ale nemít možnost zajitit průjezd k hotelu jinak než přes městký úřad je velmi kostnaté. Proč nemohou klienti zakoupit krátkodobé parkování u hotelu? Jedná se mi např. u hotelu Kriváň, kde jsme vyzvedli kufr příbuzné a nesli jej přes město k autu. Přitom by úplně stačilo, kdyby v recepci měli možnost vybrat poplatek za krátkodobé zaparkování a byl by problém vyřešen. Ale celkově jsme byli velmi spokojeni a rádi bychom pobyli v Mar. Lázních někdy v budoucnu i déle. Luskovi