Recenze

Hodnocení hotelu

86%

Velmi dobré

na základě 37 recenzí

  • Personál

    84%

  • Služby

    87%

  • Čistota

    89%

  • Pohodlí

    87%

  • Cena/kvalita

    80%

Recenze (31)

Filtry

Typ klienta

Zobrazit pouze

  • Anonymní hodnocení

    ?

    ostatní, 2. října 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Miroslav Sedlák

    ?

    jednotlivec, 16. dubna 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Jako nenáročný klient beru pobyt spíše kladně.Ale v M.lázních jsou lepší pobyty za lepší ceny.
    • Hotel Centrální lázně bych hodnotil skoro necelými třemi hvězdami.Na 4 hvězdy rozhodně nemá.
      Strava nepestrá,nepotěší.
    Spa resort Centrální lázně

    Odpověď od hotelu

    Spa resort Centrální lázně

    Vážený pane Sedláku,
    děkujeme, že jste si k Vašemu pobytu v Mariánských lázních vybral náš hotel a věnoval čas hodnocení našich služeb.
    Vaše konkrétní připomínky k službám restaurace předáme jejímu vedoucímu, aby zajistil nápravu.
    Budeme se těšit na Vaší další návštěvu
    S pozdravem
    Jana Henzlová
    Guest relation

  • Ing.Jana Vyskočilová

    ?

    jednotlivec, 3. dubna 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    S pobytem jsme byli velmi spokojeni a rozhodně se vrátíme
    • vřelý aprofesionální personál
      Praktické propojení hotelu s procedurami a bazénem
      Pohodová atmosféra
    • Slabší úroveň jídel v restauraci
    Spa resort Centrální lázně

    Odpověď od hotelu

    Spa resort Centrální lázně

    Vážená paní Vyskočilová,

    jsme velice rádi, že jste si ke svému pobytu vybrala náš hotel Centrální lázně patřící společnosti Marienbad Kur a Spa Hotels.

    Slova chvály nás velice těší.

    Vaší připomínku k jídlu předám manažerovi restaurace, aby mohl zajistit zlepšení.

    Těšíme se na další shledání s Vámi a přejeme Vám pevné zdraví.

    S pozdravem
    Jana Henzlová
    Guest relation

  • Vostrikova Irina

    ?

    skupina přátel, 26. ledna 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Michal Rais

    ?

    jednotlivec, 11. prosince 2017

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • -super reštaurácia aj personál,aj ked viem že celý deň na nohách da zabrať
      -personál procedúr ochotný a milý
      -recepcia v poriadku
      -portier hotela ochotný
    • - na začiatku pobytu sa človek ťažko orientuje pri prechode do iných hotel spojených koridormi
      -slabá úroveň ponuky v lobbi baru,zákuzky a podobne
      -asi by bolo dobre v dotazníku pri rezervácií sa spýtať na veľkosť županu aby ľudia nechodili jak múmie
  • Petr Hlaváček

    ?

    dospělý pár, 4. května 2017

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Dana Lavičková

    ?

    dospělý pár, 27. listopadu 2016

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Pobyt v hotelu Centrální lázně se nám moc líbil, využívali jsme hodně krásné Římské lázně. Celý objekt působí příjemným dojmem, krásné prostředí a všude čisto. Bezvadné je propojení celého areálu chodbami, takže i za nepříznivého počasí je možné dojít na procedury, bazén nebo Římské lázně jen v županu. Potěšil nás přístup všeho personálu, který byl milý, ochotný a vstřícný. Lázeňské služby jsou na vysoké úrovni. Strava byla výborná. Rádi bychom si ještě někdy pobyt zopakovali.
    • bezvadné služby
      Římské lázně
      výborné jídlo
      hezké prostředí
      lázeňské služby na úrovni
  • Naděžda Jadrná

    ?

    dospělý pár, 1. listopadu 2016

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Elena Recmanová

    ?

    jednotlivec, 10. října 2016

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Cistota ve spa zoně.
      Tereza Kozáková: velmi trpělivá a orientovaná na zákazník.
      Procedury: personál je velmi profesionální a hodný: vždy vám pomůžou a aktivně se zeptají co hledáte. Masér Polak velmi zkušený.
      Poměr cena/kvalita procedur je OK ale pokoje jsou drahé a nečistí je dobře.
    • čistota: pokoj.
      poměr cena/kvalita pokojů.
      Rezervace procedur v hotelu, velký problém, neumí cist tabulky v excelu. prodává se balíček víkend a pak v neděli nejsou procedury.
      Personál restaurace: musíte prosit aby se vám někdo věnoval- ignoruji vás!
  • Anonymní hodnocení

    ?

    dospělý pár, 19. září 2016

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Vše bylo fajn, balíček Wellness Special byl výhodný - poměr cena/kvalita
    • Možnost využívání Římských lázní a bazénu v hotelu Hvězda