+420 483 515 290

Recenze Ensana Centrálních Lázní – Maria Spa Health Spa Hotelu

Hodnocení hotelu

88 %
Velmi dobré
na základě 11 recenzí
za poslední rok
Personál
87 %
Služby
91 %
Čistota
98 %
Pohodlí
87 %
Cena/kvalita
78 %

Recenze (107)

Typ klienta
Zobrazit pouze
Seřadit od

Anonym
100 %
·
jednotlivec
·
22. září 2025
Naprostá spokojenost
Odpověď od hotelu
Ensana Centrální Lázně – Maria Spa Health Spa Hotel
Vážený a milý hoste, děkujeme Vám za Váš pobyt v hotelu Centrální Lázně / Maria Spa a děkujeme také za skvělé hodnocení našich služeb, které bylo předáno vedení hotelu. Jsme moc rádi, že jste si pro Váš pobyt vybral právě náš hotel, a že se Vám tu opravdu líbilo. Vaše hodnocení je pro nás nejen výbornou zpětnou vazbou, ale je i báječným stimulem do další práce - DĚKUJEME. Přejeme Vám dobré zdraví, hodně štěstí a radostí, a těšíme se na Váš příští pobyt v hotelu Centrální Lázně.:) S mnoha srdečnými pozdravy Eva Voldřichová, Guest Relations, Centrální Lázně, ENSANA Health Spa Hotels Mariánské Lázně

Antonina
48 %
·
jednotlivec
·
11. srpna 2025
Katastrofální poměr cena/kvalita – nikdy více Zaplatila jsem 11 670 Kč za tři noci a dostala dětský župan, deset let starý polštář a pokoj bez klimatizace – i když je na hlavní stránce uvedeno „klimatizace“. Ve skutečnosti si musíte sami zkontrolovat popis každého pokoje, jinak klimatizaci mít nebudete. Jídlo bylo odporné, na úrovni hostelu, ale personál tvrdil, že odpovídá čtyřhvězdičkovému standardu. Při řešení problémů se na vás dívají, jako byste chtěli něco nadpřirozeného, přitom jen očekáváte kvalitu odpovídající zaplacené ceně a pobytu ve čtyřhvězdičkovém hotelu. Nakonec jsem musela za své peníze odejít do sousedního pětihvězdičkového hotelu. Bohužel na tomto webu nelze přiložit fotografie této „skvělé“ stravy, kterou zde podávají. Poměr cena/kvalita – katastrofa.
Lázeňské centrum
Téměř vše v tomto hotelu je srovnatelné s 2* hotelem.
Odpověď od hotelu
Ensana Centrální Lázně – Maria Spa Health Spa Hotel
Dobrý den, Vážená paní / slečno Antonino, dnes, 21.8.2025, jsme obdrželi od partnera Spa.cz Vaši recenzi. Velmi nás mrzí, že se nám, přes veškerou individuální péči během Vašeho jednodenního pobytu u nás, nepodařilo splnit Vaše očekávání v ubytovacích a v gastronomických službách. Co se týká ubytování – na místě jste s ředitelkou hotelu, p. L. Padevětovou prověřili prezentaci ubytovacích služeb na našem webu : Vámi zakoupená kategorie ubytování – Centrální Lázně Superior – klimatizaci nemá. Možnost přestěhování za doplatek na hotel Maria Spa, který patří k hotelu Centrální Lázně, jste nevyužila. K reklamovanému polštáři: co se týká výšky výplně, každý host má jiné preference, proto jste měla na pokoji jeden polštář silnější a jeden slabší. Oba polštáře byly nově povlečené. Slabší polštář Vám byl vyměněn a p. ředitelka Vám za pociťovaný diskomfort nabídla bezplatné využití polštářového menu a darovala Vám proceduru Mariino jezírko s oxygenoterapií v ceně 750 CZK, kterou jste přijala. Župan velikosti S Vám byl na Vaši žádost bez prodlení vyměněn. Gastronomické služby hotelu Centrální Lázně jsou certifikované AHR, externí audit byl proveden a potvrdil splnění předepsaných standardů. Jejich dodržování, tj. skladba a kvalita vydávaných jídel je kontrolována vždy před každým jejich výdejem na restauraci. Gastronomické služby jsou ve formě bufetu, každý host má možnost, pokud mu některý pokrm nechutná, využít další z nabídky. Hotel Centrální Lázně je lázeňským hotelem s mezi-národní klientelou, proto tu jsou v nabídce i pokrmy jiných zemí, a jsou tu také pokrmy s ohledem na diety hostů, kteří jsou na hotelu (např. bezlepková, bezlaktózová, diabetická …). Hotel Centrální Lázně má vysoký rating, např. v ASK NOW má za minulý měsíc v celkovém hodnocení průměr 93,83%. Snažíme se, aby všichni hosté byli maximálně spokojeni, proto jsou na každé směně F&B manažeři, kteří jsou připraveni v rámci možností 4-hvězdičkového hotelu splnit individuální přání hostů, připravují se i jednotlivá jídla na přání. Škoda, že jste nekontaktovala naši F&B manažerku, mohli jsme ho připravit i pro Vás, dle Vašich zvyklostí. Vaše celkové hodnocení je odrazem negativní emoce z nesplněných očekávání. S velkou pravděpodobností jste očekávala jiný typ hotelu – spíš wellness, než lázeňský. Nicméně: ve Vašem hodnocení na hotelu jste zdůraznila, že jste byla s kvalitou a úrovní SPA procedur velmi spokojená, a doufáme, že jste byla spokojená i s možnostmi využití obou wellness center: v hotelu Hvězda, a v Římských lázních v hotelu Nové Lázně. Doufáme, že časem u Vás převáží ty hezké vzpomínky na pobyt v krásných Mariánských Lázních, a na příjemnou, profesionální lázeňskou péči u nás. Vážená paní Antonino, přejeme Vám dobré zdraví, hodně štěstí a radostí a doufáme, že Vás budeme moci v některém z hotelů ENSANA Health Spa Hotels opět přivítat. S mnoha srdečnými pozdravy Eva Voldřichová, Guest Relations, Centrální Lázně
Odpověď od Spa.cz
Dobrý den, děkujeme Vám za Vaši zpětnou vazbu k pobytu v hotelu Ensana Centrální Lázně – Maria Spa Health Spa. Velmi nás mrzí, že Vaše zkušenost nenaplnila očekávání a že během pobytu došlo k nepříjemnostem. Chápeme, že detaily jako velikost županu nebo pohodlí polštáře mohou ovlivnit celkový dojem z pobytu. Věříme, že po nahlášení těchto záležitostí na recepci došlo k jejich rychlému vyřešení – personál hotelu je připraven tyto situace obratem řešit, aby se hosté cítili co nejlépe. Co se týče klimatizace, informace o jejím dostupnosti na pokojích nejsou na stránkách Spa.cz uvedeny, ale pokud má klient konkrétní přání nebo požadavek ohledně vybavení, rádi ho prověříme přímo s hotelem ještě před rezervací – tak, aby pobyt odpovídal individuálním potřebám. Vaši připomínku ke stravě jsme pečlivě prověřili s naším obchodním zástupcem a dle zjištění nebylo shledáno pochybení ze strany hotelu. I přesto nás mrzí, že jste nebyla se stravováním zcela spokojena, a Vaše zpětná vazba je pro nás cenná – předáváme ji také ubytovacímu zařízení. Děkujeme, že jste si našla čas se o své zkušenosti podělit. Věříme, že i přes tyto komplikace si z pobytu odnášíte alespoň některé příjemné zážitky. Za tým Spa.cz Michaela.

Jitka Hofmannová
100 %
·
ostatní
·
17. července 2025
Sice jsem u Vás nebyla s vnučkou dlouho, ale pobyt byl velmi příjemný a pohodový. Určitě vaše služby využiji do budoucna opět. Přeji krásné a pohodové dny. J. Hofmannová
Prostředí, kulturní program a určitě bazén, škoda že se otvírá až v 11.00 hod
Nevím o ničem...:-)

Anonym
100 %
·
jednotlivec
·
30. června 2025
Do hotelu se opakovaně vracíme, jsme vždy velice spokojeni.
Jsem moc ráda, že se výrazně zlepšila kvalita kávy u snídaně.Jinak personál velmi přátelský, ochotný, všude čistota a hezká atmosféra.
Ocenila bych větší výběr pro vegetariány u večeře.Bohužel kromě grilované nebo zapečené zeleniny a příloh nebylo moc na výběr. Jeden večer jsem si chtěla dát rizoto ale bohužel v něm byly krevety, to samé s hráškovým salátem, kde byla nakrájená šunka.Možná by bylo možné třeba jako alternativa - nakrájená šunka v mističce vedle, ať si každý dá podle sebe. Základ ale vegetariánský.
Odpověď od hotelu
Ensana Centrální Lázně – Maria Spa Health Spa Hotel
Dobrý den, Vážení a milí hosté, děkujeme Vám za Váš pobyt, jsme moc rádi, že jsme Vás mohli v hotelu Centrální Lázně uvítat i tentokrát. Děkujeme také za krásné hodnocení našich služeb, i za Vaše doporučení, která byla předána vedení hotelu. Přejeme Vám dobré zdraví, hodně štěstí a radostí, krásné léto, a doufáme, že Vás budeme moci v hotelu Centrální Lázně opět brzy přivítat. S mnoha srdečnými pozdravy Eva Voldřichová, Guest Relation Manager, Centrální Lázně, ENSANA Health Spa Hotels Mariánské Lázně

Anonym
100 %
·
skupina přátel
·
20. června 2025
Vše bylo super, nejj.... Kuchyně, skvěle vaří 👍

Anonym
96 %
·
jednotlivec
·
1. června 2025
Bez textového hodnocení

Anonym
100 %
·
12. května 2025
Bez textového hodnocení
vše bylo ýborné
Odpověď od hotelu
Ensana Centrální Lázně – Maria Spa Health Spa Hotel
Dobrý den, Vážený a milý hoste, děkujeme Vám za Váš pobyt v hotelu Centrální Lázně, a děkujeme za skvělé hodnocení našich služeb, které bylo předáno vedení hotelu. Jsme moc rádi, že jste si vybral právě hotel Centrální Lázně, a že se Vám tu opravdu líbilo. Přejeme Vám dobré zdraví, hodně štěstí a radostí, krásné jaro a léto, a doufáme, že Vás budeme moci v hotelu Centrální Lázně opět brzy přivítat.:) S mnoha srdečnými pozdravy Eva Voldřichová, Guest Relation Manager, Centrální Lázně, ENSANA Health Spa Hotels Mariánské Lázně

Pavlina Šaškova
44 %
·
skupina přátel
·
12. května 2025
Zaplatit si částečnou masáž která trvá 10. Minut tak to je mazec maser katastrofa nevím kde jste ho našli ale hrozný přístup k platicimu klientovi
Zahájení lázeňské sezóny
Služby na hotelu

Iveta Kouřimová
92 %
·
jednotlivec
·
11. května 2025
Bez textového hodnocení

Anonym
96 %
·
dospělý pár
·
10. března 2025
Již jsme navštívili 4x. Cena se zvýšila. Služby jsou výborné. Bohužel již není k dispozici u recepce obou Spa osuška a prostěradlo. Nyní již jen prostěradlo. Osušku jsme dostali na pokoj včetně taštičky, což bylo dobré, ale pro další návštěvu bazénu na druhé straně komplexu už byla mokrá.
stravování jako vždy vynikající
nedostatečné značení cesty ke Spa hotelu Hvězda
Odpověď od hotelu
Ensana Centrální Lázně – Maria Spa Health Spa Hotel
Dobrý den, Vážený a milý hoste, děkujeme Vám za Váš pobyt, a děkujeme také za krásné hodnocení našich služeb, které bylo předáno vedení hotelu, a zcela jistě přispěje ke zlepšení našich služeb. Jsme moc rádi, že se k nám opakovaně vracíte, a že jste tu byli opět spokojeni. Co se týká značení trasy Centrální Lázně - Hvězda, v každé chodbě se nachází na začátku i na konci schéma, na kterém jsou start, cíl, a místo, kde se právě nacházíme, vyznačeno. Předpokládám, že z tohoto důvodu vedení nepřistoupilo k dalšímu značení. Vážený hoste, děkujeme Vám za Váš feedback, který je pro nás báječným odrazovým můstkem do další práce. Přejeme vám oběma krásné jaro, dobré zdraví, hodně štěstí a radostí, a doufáme, že Vás budeme moci v hotelu Centrální Lázně opět brzy přivítat. S mnoha srdečnými pozdravy Eva Voldřichová, Guest Relation Manager, Centrální Lázně, ENSANA Health Spa Hotels Mariánské Lázně