Dobrý den, Vážená paní / slečno Antonino,
dnes, 21.8.2025, jsme obdrželi od partnera Spa.cz Vaši recenzi.
Velmi nás mrzí, že se nám, přes veškerou individuální péči během Vašeho jednodenního pobytu u nás, nepodařilo splnit Vaše očekávání v ubytovacích a v gastronomických službách.
Co se týká ubytování – na místě jste s ředitelkou hotelu, p. L. Padevětovou prověřili prezentaci ubytovacích služeb na našem webu : Vámi zakoupená kategorie ubytování – Centrální Lázně Superior – klimatizaci nemá. Možnost přestěhování za doplatek na hotel Maria Spa, který patří k hotelu Centrální Lázně, jste nevyužila.
K reklamovanému polštáři: co se týká výšky výplně, každý host má jiné preference, proto jste měla na pokoji jeden polštář silnější a jeden slabší. Oba polštáře byly nově povlečené.
Slabší polštář Vám byl vyměněn a p. ředitelka Vám za pociťovaný diskomfort nabídla bezplatné využití polštářového menu a darovala Vám proceduru Mariino jezírko s oxygenoterapií v ceně
750 CZK, kterou jste přijala.
Župan velikosti S Vám byl na Vaši žádost bez prodlení vyměněn.
Gastronomické služby hotelu Centrální Lázně jsou certifikované AHR, externí audit byl proveden a potvrdil splnění předepsaných standardů. Jejich dodržování, tj. skladba a kvalita vydávaných jídel je kontrolována vždy před každým jejich výdejem na restauraci. Gastronomické služby jsou ve formě bufetu, každý host má možnost, pokud mu některý pokrm nechutná, využít další z nabídky. Hotel Centrální Lázně je lázeňským hotelem s mezi-národní klientelou, proto tu jsou v nabídce i pokrmy jiných zemí,
a jsou tu také pokrmy s ohledem na diety hostů, kteří jsou na hotelu (např. bezlepková, bezlaktózová, diabetická …).
Hotel Centrální Lázně má vysoký rating, např. v ASK NOW má za minulý měsíc v celkovém hodnocení průměr 93,83%.
Snažíme se, aby všichni hosté byli maximálně spokojeni, proto jsou na každé směně F&B manažeři, kteří jsou připraveni v rámci možností 4-hvězdičkového hotelu splnit individuální přání hostů, připravují se i jednotlivá jídla na přání. Škoda, že jste nekontaktovala naši F&B manažerku, mohli jsme ho připravit i pro Vás, dle Vašich zvyklostí.
Vaše celkové hodnocení je odrazem negativní emoce
z nesplněných očekávání. S velkou pravděpodobností jste očekávala jiný typ hotelu – spíš wellness, než lázeňský. Nicméně: ve Vašem hodnocení na hotelu jste zdůraznila, že jste byla s kvalitou a úrovní SPA procedur velmi spokojená, a doufáme, že jste byla spokojená i s možnostmi využití obou wellness center: v hotelu Hvězda, a v Římských lázních v hotelu Nové Lázně.
Doufáme, že časem u Vás převáží ty hezké vzpomínky na pobyt
v krásných Mariánských Lázních, a na příjemnou, profesionální lázeňskou péči u nás.
Vážená paní Antonino, přejeme Vám dobré zdraví, hodně štěstí a radostí a doufáme, že Vás budeme moci v některém z hotelů ENSANA Health Spa Hotels opět přivítat.
S mnoha srdečnými pozdravy
Eva Voldřichová, Guest Relations, Centrální Lázně