Hodnocení hotelu
87%
Velmi dobré
na základě 36 recenzí
Recenze (36)
Filtry
Typ klienta
- Jednotlivec 17
- Dospělý pár 15
- Skupina přátel 2
- Ostatní 1
- Mladý pár 1
- Rodina se staršími dětmi
- Rodina s malými dětmi
Zobrazit pouze
Seřadit od
-
Josef Vavrouch
?
dospělý pár, 20. července 2020
- -Super jídlo, velký výběr, kuchyň byla mimořádně kvalitní , kuchaři jsou absolutní profesionálové!
-Všechny procedury bez problému, kvalitní personál, slušní a ochotní lidé, kteří svoji práci dělají z láskou a všechno ochotně vysvětlí!
-Úklid byl také perfektní, příjemní lidé a všechno se ihned řešilo! - -Trošku zmatky s programem TV. Nakonec jsme dostali nový seznam TV stanic- hned ráno!
-Všude na chodbách se celý den svítilo, vedení je asi stále v kancelářích a co se děje v hotelu, znají jenom z "doslechu"!
Odpověď od hotelu
Centrální Lázně – Maria Spa Ensana Health Spa Hotel
Vážený pane Vavrouchu,
chtěli bychom Vám poděkovat za Váš čas na vyplnění hotelového dotazníku, kde jste nám napsal pozitivní zpětnou vazbu. Váš názor je pro nás velice důležitý a motivuje nás ke stálému zkvalitňování hotelových služeb. Pochvalu hotelovému týmu jsme s velkým potěšením vyřídili.
Vaši připomínku ohledně světla na chodbách jsme předali vedení hotelu a tech. manažerovi. Světla na chodbách necháváme pro naše hosty rozsvícené z bezpečnostních důvodů.
Přejeme Vám pevné zdraví a těšíme se, že nás opět navštívíte v jednom z hotelů společnosti Ensana Health Spa Hotels.
S pozdravem
Guest Relations Manager
Romana Valter, Hotel Hvězda, Ensana Health Spa Hotel1 hlas
- -Super jídlo, velký výběr, kuchyň byla mimořádně kvalitní , kuchaři jsou absolutní profesionálové!
-
Anonymní hodnocení
?
jednotlivec, 2. března 2020
Služeb tohoto hotelu využívám opakovaně. Nikdy jsem nemusela řešit jakýkoliv problém, rezervace, služby jak stravovací tak i v léčebném centru perfektní. Oceňuji propojení hotelu s novým Maria Spa a dalšími hotely. Lze tak pohodlně využívat služby ve všech propojených hotelích.- Všechny léčebné procedury v jednom objektu (pod jednou střechou)
Zkušený personál v léčebném centru - ochota poradit, jak procedury správně užívat - Na nic nemůžu přijít :-)
1 hlas
- Všechny léčebné procedury v jednom objektu (pod jednou střechou)
-
Jana Kantorová
?
dospělý pár, 4. června 2019
Vzhledem k tomu, že do této lokality jezdíme opakovaně, je zřejmé, že jsme vždy spokojeni. Odpovídá to zcela našim představám o pohodové a ničím nerušené dovolené. Procedury, stravování, ubytování i celková atmosféra v Centrálních lázních jsou perfektní. Výhodná je i jejich poloha v centru lázeňské části města.- Všechno. Byli jsme spokojeni.
- Zde nemůžeme nic uvést.
1 hlas
-
Lenka Cihakova
?
jednotlivec, 17. března 2019
Bez textového hodnocení
1 hlas
-
p. Semeradová Alena
?
jednotlivec, 13. května 2019
Bez textového hodnocení
1 hlas
-
Anonymní hodnocení
?
ostatní, 2. října 2018
Bez textového hodnocení
1 hlas
-
Miroslav Sedlák
?
jednotlivec, 16. dubna 2018
- Jako nenáročný klient beru pobyt spíše kladně.Ale v M.lázních jsou lepší pobyty za lepší ceny.
- Hotel Centrální lázně bych hodnotil skoro necelými třemi hvězdami.Na 4 hvězdy rozhodně nemá.
Strava nepestrá,nepotěší.
Odpověď od hotelu
Centrální Lázně – Maria Spa Ensana Health Spa Hotel
Vážený pane Sedláku,
děkujeme, že jste si k Vašemu pobytu v Mariánských lázních vybral náš hotel a věnoval čas hodnocení našich služeb.
Vaše konkrétní připomínky k službám restaurace předáme jejímu vedoucímu, aby zajistil nápravu.
Budeme se těšit na Vaší další návštěvu
S pozdravem
Jana Henzlová
Guest relation1 hlas
-
Ing.Jana Vyskočilová
?
jednotlivec, 3. dubna 2018
S pobytem jsme byli velmi spokojeni a rozhodně se vrátíme- vřelý aprofesionální personál
Praktické propojení hotelu s procedurami a bazénem
Pohodová atmosféra - Slabší úroveň jídel v restauraci
Odpověď od hotelu
Centrální Lázně – Maria Spa Ensana Health Spa Hotel
Vážená paní Vyskočilová,
jsme velice rádi, že jste si ke svému pobytu vybrala náš hotel Centrální lázně patřící společnosti Marienbad Kur a Spa Hotels.
Slova chvály nás velice těší.
Vaší připomínku k jídlu předám manažerovi restaurace, aby mohl zajistit zlepšení.
Těšíme se na další shledání s Vámi a přejeme Vám pevné zdraví.
S pozdravem
Jana Henzlová
Guest relation1 hlas
- vřelý aprofesionální personál
-
Vostrikova Irina
?
skupina přátel, 26. ledna 2018
Bez textového hodnocení
1 hlas
-
Michal Rais
?
jednotlivec, 11. prosince 2017
- -super reštaurácia aj personál,aj ked viem že celý deň na nohách da zabrať
-personál procedúr ochotný a milý
-recepcia v poriadku
-portier hotela ochotný - - na začiatku pobytu sa človek ťažko orientuje pri prechode do iných hotel spojených koridormi
-slabá úroveň ponuky v lobbi baru,zákuzky a podobne
-asi by bolo dobre v dotazníku pri rezervácií sa spýtať na veľkosť županu aby ľudia nechodili jak múmie
1 hlas
- -super reštaurácia aj personál,aj ked viem že celý deň na nohách da zabrať