Recenze

Hodnocení hotelu

92%

Perfektní

na základě 41 recenzí

  • Personál

    91%

  • Služby

    91%

  • Čistota

    94%

  • Pohodlí

    93%

  • Cena/kvalita

    89%

Recenze (41)

Filtry

  • J. E.

    ?

    rodina se staršími dětmi, 25. srpna 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Měli jsme nádherný pobyt.
    • Mohl by se častěji vysávat pokoj a utírat prach. Jinak bylo vše super
    Hvězda – Imperiál Ensana Health Spa Hotel

    Odpověď od hotelu

    Hvězda – Imperiál Ensana Health Spa Hotel

    Vážený hoste ,
    děkujeme Vám, že jste si pro Váš pobyt v Mariánských Lázních zvolil náš hotel Hvězda,Ensana Health Spa Hotel.
    Velice si vážíme toho, že jste si udělal čas na hodnocení našich služeb, Váš názor je pro nás velmi důležitý.
    Mrzí nás, že pobyt v hotelu Hvězda zcela nenaplnil Vaše očekávání. Vašimi připomínkami týkající se nedostačujícího úklidu pokoje se již intenzivně zabýváme a velice nás mrzí,že jsme nemohli tuto situaci vyřešit ihned během vašeho pobytu.
    Jsme vždy velmi rádi, pokud hosté řeší své požadavky, nebo stížnosti již během pobytu, můžeme tak reagovat a zajistit ihned nápravu. Naší prioritou jsou spokojení hosté.
    Ještě jednou děkujeme za Váš pobyt a velice rádi Vás v hotelu Hvězda opět přivítáme.

    Management hotelu.

  • Pavel Lorenc

    ?

    jednotlivec, 24. srpna 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Ubytování bylo luxusní, ochota personálu i zdravotníků kolem procedur, velmi dobré jídlo, denně uklizeno, čistí, vydezinfikovano.
    • -----
  • Jiřina Marková

    ?

    jednotlivec, 12. srpna 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    S pobytem v hotelu Hvězda – Imperiál Ensana Health Spa jsme s mou 85-letou maminkou byly nadmíru spokojeny! Profesionální služby spojené s laskavým přístupem a pozorností ke všem našim potřebám, nepřeberné možnosti léčebných a relaxačních procedur hotelu, klidné okolí hotelu s kulturními zážitky na kolonádě i v přilehlých kavárnách a vlahý čistý vzduch v nás vyvolaly nezapomenutelný zážitek.
    • profesionální laskavý přístup personálu
      komfortní zařízení hotelu
      proklientský přístup (př.: židle u výtahu)
      perfektní služby kuchyně
      perfektní služby recepce
      perfektní služby Spa centra
  • Soňa Albrechtová

    ?

    jednotlivec, 20. července 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Byli jsme velice spokojeni
    • Vše super
  • Anonymní hodnocení

    ?

    jednotlivec, 23. února 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Milan

    ?

    dospělý pár, 8. července 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Hana Reuterová

    ?

    jednotlivec, 28. června 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Anonymní hodnocení

    ?

    dospělý pár, 20. května 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    I jako náročnější klienti s relativně velkou možností srovnání z jiných pobytů jsme byli velmi spokojeni. Doporučujeme všem, kteří hledají klid a pohodu a odpočinek. Dle našeho názoru však není tento hotel příliš vhodný pro rodiny s malými dětmi (klienti jsou převážně senioři německé, ruské a české národnosti).
    • Klidná lokalita hotelu, přitom na dohled od kolonády a se snadnou dostupností do centra, velmi kvalitní gastronomie (měli jsme polopenzi) formou bufetových stolů, výborné rozlévané bílé víno (ochutnali jsme všechny tři druhy, které byly k dispozici), ochota personálu, čistota a úklid pokoje, velký vlastní hotelový bazén, možnost procedur přímo v resortu. Z hlediska srovnatelného ubytování v tuzemsku určitě po všech stránkách nadprůměr.
    Hvězda – Imperiál Ensana Health Spa Hotel

    Odpověď od hotelu

    Hvězda – Imperiál Ensana Health Spa Hotel

    Vážení hosté,
    děkujeme za Vaše pochvalná slova, neboť ty jsou pro nás největší odměnou. Děkujeme Vám za zpětnou vazbu na Váš pobyt v hotelu Hvězda v Mariánských Lázních.
    Váš názor nás motivuje k dalšímu zkvalitňování úrovně péče o hotelové hosty.
    Těšíme se í na Vaší příští návštěvu a do té doby Vám přejeme stálé zdraví.

    Se srdečným pozdravem


    Radomíra Pavlištová
    Guest Relation Manager Spa Reskort Hvězda

  • Zlata Jiskrová

    ?

    jednotlivec, 19. listopadu 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • komfortní ubytování - v prostorném nově rekonstruovaném pokoji
      možnost využití služeb v celém rozsáhlém komplexu lázeňských budov - vstup do bazénových komplexů bez nutnosti předchozího objednání
      velká nabídka lázeňských procedur
      ochotný a vstřícný personál
      hotel na dobrém místě - u parku a kolonády, nedaleko stanice trolejbusu
  • Anonymní hodnocení

    ?

    jednotlivec, 28. října 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení