Recenze

Hodnocení hotelu

90%

Perfektní

na základě 27 recenzí

  • Personál

    90%

  • Vybavení

    89%

  • Čistota

    94%

  • Pohodlí

    91%

  • Cena/kvalita

    87%

Recenze (27)

Filtry

  • Anonymní hodnocení

    ?

    jednotlivec, 30. července 2017

    • Personál
    • Vybavení
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Tomáš Koudelka

    ?

    dospělý pár, 19. června 2017

    • Personál
    • Vybavení
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Radka Žežulková

    ?

    jednotlivec, 24. března 2017

    • Personál
    • Vybavení
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Pobyt se nám velmi líbila určitě se do tohoto hotelu ještě někdy vrátíme.
    • Hotel je unikátní tim, že je v podzemí propojen cestou s dalšími čtyřmi lázeňskými budovami. Díky tomu se jednoduše dostanete k ostatním wellness aktivitám.
  • Petr Dembinski

    ?

    jednotlivec, 21. listopadu 2016

    • Personál
    • Vybavení
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Jiří

    ?

    dospělý pár, 16. listopadu 2016

    • Personál
    • Vybavení
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Prostě se nám u Vás líbí, budeme jezdit i nadále.
    • Nějak mě nic nenapadá.....
  • Anonymní hodnocení

    ?

    jednotlivec, 3. listopadu 2016

    • Personál
    • Vybavení
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Erika Vlčková

    ?

    jednotlivec, 31. října 2016

    • Personál
    • Vybavení
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • krásná rekonstrukce lázeňského domu Hvězda
      velký bazén
      ochotný personál recepce
    • někteří jednotlivci z personálu restaurace málo přivětiví
  • Vladimír Dlabola

    ?

    ostatní, 24. října 2016

    • Personál
    • Vybavení
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Ochota personálu
    • Nemožnost dokoupení dalších služeb na místě z důvodu nedostatku kapacit (např.problém s parkováním, když ve voucheru je uváděno, že parkování je možné za poplatek, problém s kapacitami u doprovodných služeb - pedikůra, kosmetika, masáže, ...). Tomu by se dalo předejít již při potvrzené rezervaci upozorněním na to, že další služby je nezbytné rezervovat předem.
  • Zdeněk Pfeifer

    ?

    dospělý pár, 18. srpna 2016

    • Personál
    • Vybavení
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Přestože jsem objednal ubytování v hotelu Hvězda v pokoji s výhledem (a na toto měl od Spa.cz písemné potvrzení, snažil se nás reservation manager hotelu Tomáš Babička ubytovat úplně jinde - v sousedním hotelu Imperiál. Po vzrušené diskuzi sice problém napravil k naší spokojenosti, nicméně úroveň jeho jednání, odpovídající úplně jiné kategorii hotelu velmi negativně poznamenala celý náš pobyt. Když pomineme tento nešťastný začátek, byli jsme s hotelovými službami velmi spokojeni.
    • Čistota, mimořádná slušnost a ochota nižšho perzonálu v hotelu, spa i restauracích. Krásné prostředí v hotelu a příjemné okolí. Klid.
    • Jednání manažera, sice profesionální, ale velmi studené jednání recepce, chybějící propagační brožury v českém jazyce (prý jsou v tisku).
  • Pavel Král

    ?

    rodina se staršími dětmi, 6. července 2016

    • Personál
    • Vybavení
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Vstricny personal, skvele prostředí, bazen ve Hvezde, propojeni casti hotelu chodbami, dostupnost pramenu.
    • V pomerne slozitem arealu je nedostatecny orientacni system, ujistovani ze "na to si zvyknete" je nevhodne. Nefungujici vytah 4.7. v dopoledni spicce mj. zpusobil fronty u 2.vytahu a hoste prichazeji na procedury pozde, proc není po cely den zajistena okamzita oprava je zarazejici. Zablokovani aut. dveri vstupu do restaurace bylo dost neprijemne. Stale pretrvava spolecensky nevhodny zlozvyk nastrkat cizi lidi k jednomu stolu.