HodnoceníWellness & Spa hotel Richard
ZpětHodnocení hotelu
88%
Velmi dobré
na základě 33 recenzí
Recenze (33)
Filtry
Typ klienta
- Jednotlivec 21
- Dospělý pár 9
- Ostatní 2
- Skupina přátel 1
- Rodina se staršími dětmi
- Rodina s malými dětmi
- Mladý pár
Zobrazit pouze
Seřadit od
-
Mirek Bodlák
?
dospělý pár, 2. září 2019
Pobyt byl po všech strránkách dobrý, byli jsme spokojeni- Dobrá kvalita ubytování , stravování i určených procedur, vzhledem k výskytu průjmových onemocnění u části hostů byla škoda že jsme z obav raději nevyužívali od poloviny pobytu bazén, ale za to nikoho neobviňujeme, jelikož nám je přes 70 let využití fitcentra pro nás prakticky nebylo aktualní, postačili nám vycházky po blízkém okolí , dobrá pro nás byla cesta výletním vláčkem po zajímavostech města , lanovka na Krakonoše a návštěvy kolonády
1 hlas
-
Vladislav Šimandl
?
dospělý pár, 9. července 2019
- Výborná kuchyně a veškeré služby v hotelu.
- Není co uvést.
Odpověď od hotelu
Wellness & Spa hotel Richard
Dobrý den,
děkujeme Vám za velice pozitivní hodnocení a těšíme se na Vás již teď.
S pozdravem,
Hotel Management1 hlas
-
Rudolf Kratochvíl
?
jednotlivec, 14. května 2019
- výborné lázeňské procedury
rychlá a ochotná obsluha v restauraci
okolí hotelu v klidném prostředí
všude přítomná čistota
ochota ostatního personálu hotelu - Zde uvádím jen podněty co změnit
(ne že by se nelíbilo)
tvrdé polštáře a silné deky na pokojích
krátký čas osvětlení na WC v přízemí
Odpověď od hotelu
Wellness & Spa hotel Richard
Dobrý den, děkujeme za Vaše pozitivní hodnocení. Těšíme se na Vás někdy v budoucnu. Hotel Management
1 hlas
- výborné lázeňské procedury
-
Anonymní hodnocení
?
jednotlivec, 8. května 2019
- dobrá strava ,příjemný personál
- krátké masáže (jinde masírují 25 minut tady ani ne 15)
Odpověď od hotelu
Wellness & Spa hotel Richard
Dodržujeme pravidlo, že u každé procedury, kdy klient přijde pozdě, si děláme poznámku – pozdní příchod- a právě u Vás tato poznámka PP (pozdní příchod) je.
Proceduru, pokud je to ještě možné, provádíme, ale ve zkráceném čase, aby nedocházelo ke zpoždění dalších klientů. Situace je tedy jasná. V jste přišla pozdě, masáž Vám byla přesto provedena, ovšem v takové délce, aby kvůli Vašemu pozdnímu příchodu, nedošlo ke zpoždění všech následujících masáží.1 hlas
-
Lenka
?
dospělý pár, 6. května 2019
Pobyt v hotelu Richard jsme si s manželem krásně užili, vše bylo super - od ubytování, stravy, personálu až po výřivku :-). Moc milý personál, jídlo super. Určitě jsme zde nebyli naposledy.- PÁNI číšníci i PANÍ recepční byli úžasní.
jídlo i výřivka super, masáž příjemná - není co vytknout
Odpověď od hotelu
Wellness & Spa hotel Richard
Dobrý den,
děkujeme za milé hodnocení a těšíme se již teď na Vaší další návštěvu.
Hotel Management1 hlas
- PÁNI číšníci i PANÍ recepční byli úžasní.
-
Anonymní hodnocení
?
jednotlivec, 20. listopadu 2018
Bez textového hodnocení
1 hlas
-
Anonymní hodnocení
?
skupina přátel, 29. října 2018
Bez textového hodnocení
1 hlas
-
Zuzana Polaková
?
jednotlivec, 29. října 2018
Bez textového hodnocení
1 hlas
-
Anonymní hodnocení
?
jednotlivec, 29. října 2018
- - příjemné prostředí i personál
- slušný poměr cena / kvalita - - nedostatečný úklid na pokojích
- velice podprůměrné stravování
- nedostatečný zájem lékaře o sladění zdravotního stavu s pobytem
1 hlas
- - příjemné prostředí i personál
-
Radek Hanousek
?
jednotlivec, 8. října 2018
Pobyt v hotelu Richard bylskvely. Rodinná atmosféra, velmi vstřícný, milý a ochotný personál.- Všechno.
- Uteklo to moc rychle.
1 hlas