Hodnocení hotelu

87 %
Velmi dobré
na základě 8 recenzí
za poslední rok
Personál
95 %
Služby
93 %
Čistota
83 %
Pohodlí
85 %
Cena/kvalita
80 %

Recenze (10)

Typ klienta
Zobrazit pouze
Seřadit od

Anonym
88 %
·
dospělý pár
·
22. dubna 2025
Byli jsme moc spokojeni
Možnost propojení 2 pokojů
Odpověď od hotelu
Ensana Thermal Hévíz Health Spa Hotel
Dear Guest; Thank you for your review and for staying with us. We are glad that you were satisfied and hope to see you again soon. Best regards: Peter Nagy, E-commerce manager, Ensana Thermal Heviz

Čoudková Jana
80 %
·
jednotlivec
·
3. března 2025
Dobré
Kuchyně výborná. Spa termálních bazénů příjemné.
Vadil mě zápach v páře, byla cítit zatuchlé. Lidé nerespektovali relax zónu lázní, možná by měli více zaměstnanci kontrolovat stav v bazénku s termálním pramenem, kde má být klid. V době ubytování byl v hotelu kongres a její účastníci následně po 23hod hlučeli v salonku v mezipatře. Chápu ale že je to velký hotel a nedá se zavděčit klidem všem.

Anonym
100 %
·
skupina přátel
·
11. listopadu 2024
Vše na jednom místě, klid, čistota, vynikající kuchyně.

Anonym
56 %
·
ostatní
·
26. srpna 2024
Celková spokojenost
Jídlo
Placení pití k jídlu na recepci

Anonym
88 %
·
jednotlivec
·
10. července 2024
Hotel výborný, dobrá organizace, milý a přívětivý personál. Služby na velmi dobré úrovni.
Velmi pěkný wellness, neomezený přístup, včetně možnosti využít sauny. Velmi dobrá strava.
Nadměrné používání koření téměř ve všech hlavních chodech. To samé na snídani např. fazole s chilli každý den (i když kuchaři museli zaznamenat naprostý nezájem!).

Eva Řehořová
100 %
·
dospělý pár
·
18. května 2024
Vše supeer

František Duriček
84 %
·
14. května 2024
Bez textového hodnocení

Anonym
100 %
·
dospělý pár
·
29. dubna 2024
Opět naprostá spokojenost
Překvapilo nás příjemně nedělní ochutnávka sektu k snídani

Anonym
84 %
·
rodina s malými dětmi
·
22. dubna 2024
Bez textového hodnocení

Edita Divácká
72 %
·
dospělý pár
·
18. března 2024
Cokove bylo hezky. Hotel starší, ale čistý. Termalni bazény menší. Voda v nich čistá a teplá. Pravidelně čištění bazénu. Okolní podlahy kachle staré a zašlé. Chtělo by to asi rekonstrukci.
Strava velmi chutná a dostatečné množství. Šampaňské s snidani v nedeli a ve sváteční jejich den super?. Večerní hudba zábava i tanec super. Fitness byl dobrý. Čistý i stroje plně funkční. Personál ochotný a přívětivý.
Velmi mi vadilo v saunovem světě plavky!!! Přijde mi to nehygienické až alergizující pri reakci kůže a uměliny z plavek při reakci na horký vzduch sauny, navíc horké prostředí uvolňuje z plavek smrad z uměliny a v sauně to zapáchalo. Doporučuji aspoň ve finské sauně změnit pravidla a chodit bez plavek. Teplota 80 až 95 °C je přece jen vysoká na plavky. Bylinková sauna neměla žádné aroma. Venkovní sauna starší,a menší, ale aspoň tam byla bezplavková zóna. Což nás potěšilo. Při každé platbě v restauraci se hlásí cislo pokoje a na konci zúčtování se započítává pár procent z ceny jako bakšiš za každý platební doklad. Parkovné se platí za každý den pobytu. Což na konci pobytu dostanete v konečném účtování. U bazénu není možnost si sednout na kávičku. Nutné jít do kavárny o poschodí výš. Což v županu kolem recepce a lidi sedících oblečených v kavárně neni příjemné. Třeba vedení hotelu přijde se změnou ?.
Odpověď od hotelu
Ensana Thermal Hévíz Health Spa Hotel
Dear Edita; Thank you for your review and for staying at us. It was great to see that you had an overall nice time and our food services gained your approval. I am sorry that your stay was not 100% perfect. Allow me to respond to the issues you mentioned: * As for the sauna, we completely agree with your points ; the traditional way is indeed preferred to the textile sauna use. Nevertheless, many of our guests adhere to the textile use, so we had to compromise between leaving the indoor sauna for textile use, and keep the outdoor one for the traditional version. We constantly monitor the guest feedback regarding this distinction and whether it needs to be changed in the future. * The bills indeed include a service charge - but there is an important distinction. in case of the half-board they are a technical element, being deducted from the final invoice with a correctional element. In case of extra consumption (like drinks, meals in the café, etc.) it is a 12% service charge that is added in extra to the price of the drinks and meals, as it is mentioned on the menus and drink cards. * Parking fee is indeed counted per day per vehicle, however it is important to note that from 7 nights parking is free for our guests within the hotel's premises. * Thank you for your remarks about the necessity of a pool bar. During the summertime the café on the first floor has a large and comfortable terrace, waiting for our guests, and is just a comfortable stroll away from the outdoor thermal pool, the sunbathing terrace or the outdoor hydro pool. We will examine the possibility of a solution that will be at our guests' disposal throughout the whole year. In the end, I would like to thank you again for your detailed review and for letting us know about your experiences. We hope that if you will grace us with your visit again, we can serve you with an even better holiday. Kind regards: Peter Nagy, Ensana Thermal Heviz
Hledám pobyty ...