Recenze

Hodnocení hotelu

78%

Dobré

na základě 2 recenze
za poslední rok

Jak sbíráme recenze?

  • Personál

    80%

  • Služby

    80%

  • Čistota

    90%

  • Pohodlí

    70%

  • Cena/kvalita

    70%

Recenze (2)

Filtry

Typ klienta

Zobrazit pouze

Seřadit od

  • Anonymní recenze

    ?

    rodina s malými dětmi, 22. dubna 2024

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Edita Divácká

    ?

    dospělý pár, 18. března 2024

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Cokove bylo hezky. Hotel starší, ale čistý.
    Termalni bazény menší. Voda v nich čistá a teplá. Pravidelně čištění bazénu. Okolní podlahy kachle staré a zašlé. Chtělo by to asi rekonstrukci.
    • Strava velmi chutná a dostatečné množství. Šampaňské s snidani v nedeli a ve sváteční jejich den super?.
      Večerní hudba zábava i tanec super.
      Fitness byl dobrý. Čistý i stroje plně funkční.
      Personál ochotný a přívětivý.
    • Velmi mi vadilo v saunovem světě plavky!!!
      Přijde mi to nehygienické až alergizující pri reakci kůže a uměliny z plavek při reakci na horký vzduch sauny, navíc horké prostředí uvolňuje z plavek smrad z uměliny a v sauně to zapáchalo. Doporučuji aspoň ve finské sauně změnit pravidla a chodit bez plavek. Teplota 80 až 95 °C je přece jen vysoká na plavky.
      Bylinková sauna neměla žádné aroma.
      Venkovní sauna starší,a menší, ale aspoň tam byla bezplavková zóna. Což nás potěšilo.
      Při každé platbě v restauraci se hlásí cislo pokoje a na konci zúčtování se započítává pár procent z ceny jako bakšiš za každý platební doklad.
      Parkovné se platí za každý den pobytu.
      Což na konci pobytu dostanete v konečném účtování.
      U bazénu není možnost si sednout na kávičku. Nutné jít do kavárny o poschodí výš. Což v županu kolem recepce a lidi sedících oblečených v kavárně neni příjemné. Třeba vedení hotelu přijde se změnou ?.
    Ensana Thermal Hévíz Health Spa Hotel

    Odpověď od hotelu

    Ensana Thermal Hévíz Health Spa Hotel

    Dear Edita; Thank you for your review and for staying at us. It was great to see that you had an overall nice time and our food services gained your approval. I am sorry that your stay was not 100% perfect. Allow me to respond to the issues you mentioned:
    * As for the sauna, we completely agree with your points ; the traditional way is indeed preferred to the textile sauna use. Nevertheless, many of our guests adhere to the textile use, so we had to compromise between leaving the indoor sauna for textile use, and keep the outdoor one for the traditional version. We constantly monitor the guest feedback regarding this distinction and whether it needs to be changed in the future.
    * The bills indeed include a service charge - but there is an important distinction. in case of the half-board they are a technical element, being deducted from the final invoice with a correctional element. In case of extra consumption (like drinks, meals in the café, etc.) it is a 12% service charge that is added in extra to the price of the drinks and meals, as it is mentioned on the menus and drink cards.
    * Parking fee is indeed counted per day per vehicle, however it is important to note that from 7 nights parking is free for our guests within the hotel's premises.
    * Thank you for your remarks about the necessity of a pool bar. During the summertime the café on the first floor has a large and comfortable terrace, waiting for our guests, and is just a comfortable stroll away from the outdoor thermal pool, the sunbathing terrace or the outdoor hydro pool. We will examine the possibility of a solution that will be at our guests' disposal throughout the whole year.
    In the end, I would like to thank you again for your detailed review and for letting us know about your experiences. We hope that if you will grace us with your visit again, we can serve you with an even better holiday. Kind regards: Peter Nagy, Ensana Thermal Heviz