Recenze

HodnoceníHotel Morris

Zpět

Hodnocení hotelu

90%

Perfektní

na základě 67 recenzí

  • Personál

    89%

  • Služby

    88%

  • Čistota

    94%

  • Pohodlí

    92%

  • Cena/kvalita

    85%

Recenze (67)

Filtry

  • Anonymní hodnocení

    ?

    dospělý pár, 9. července 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Prostředí hotelu, čistota a ochota personálu byla na velmi dobré úrovni, ale služby Spa byly slabé.
    • Prostředí hotelu i stravování bylo dobré.
    • Bylinková koupel pro dva dospělé v jedné malé rohové vaně, ve které by byly spokojené maximálně malé děti, to není zrovna nejlepší relax.
      Solná jeskyně má sloužit také k relaxaci, ale na křesílku, kde se nemůžete pořádně opřít, to opravdo nejde.
      Služby Spa neodpovídaly ceně.
  • Anonymní hodnocení

    ?

    skupina přátel, 4. července 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Líbil se nám hotelový pokoj, jídelna s šikovným kuchařem, ochotní číšníci.
    • Nemožnost si domluvit čas na proceduru v balíčku. Nevyužily jsme s dcerou ani jednu.
      Tedy, chtěla jsem využít bylinkovou koupel, ale skončila jsem před dveřmi se saunou. Žádné info kde se svléci... Vzdala jsem..
      Jinak procedury ráno v 8.00 nám vůbec nevyhovovaly. Vstáváme v týdnu do práce kolem páté a tak jsme si chtěly odpočinout a nenatahovat budík.
      Za částku 7 500 za dvě noci jsme očekávaly přeci jen trochu více.
      Celkově nas zklamalo i město.
  • Pavel Vysoglad

    ?

    dospělý pár, 3. července 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Vycházeli vstříc na různé požadavky. Doporučuji.
    • Klidné prostředí, parkování u hotelu, soukromá Whirpool, servis pití ke koupeli, masáže profesionální. Doporučuji.
    • Jídlo na snídani se nedoplňovala. Chyběla mi zelenina a poslední den i zákusek ve sklenici, který tam byl před tím pokaždé.
  • Jaroslava Čermáková

    ?

    dospělý pár, 26. června 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Martina Štáhlíková

    ?

    dospělý pár, 19. února 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Pobyt byl pěkný, moc se nám líbilo. Kolektiv příjemný, jídlo super, v hotelu všude čistota. Určitě doporučuji
  • Zdenka Průšová

    ?

    dospělý pár, 18. listopadu 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Pobyt, služby a ochota celého personálu perfektní.
    • ochota
      rychlost obsluhy restaurace
      výborné menu
  • Kateřina Tauberová

    ?

    skupina přátel, 3. září 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Skvělý pobyt, zázemí hotelu krásné, opravdu moc pěkně zařízené. Personál velice příjemný a ochotný, vyšel nám ve všem vstříc. Jídlo bylo báječné, byly jsme opravdu se vším velice spokojeni. Můžu jen a jen doporučit.
  • Lucie Němcová

    ?

    mladý pár, 3. září 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Krásný hotel, výborná restaurace a její personál. Ve wellnessu chyběla prostěradla do sauny, která měla být bylinková, ale nebyla zde žádná esence či aroma. Komunikace s paní recepční byla trochu zmatečná, přehazovala nám harmonogram jak se jí chtělo, i když jsme o to nežádali. Do wellnessu a balnea se chodí přes restauraci, což je trochu zvláštní. Zároveň je v restauraci dress code causal, takže jít na proceduru v županu je nevhodné.
    • Líbil se nám hotel celkově, krásné interiéry.
      Restaurace Morris je perfektní (hlavně snídaně a večeře).
      Personál restaurace je sympatický a profesionální.
      Zábaly byly velice příjemné.
      Příště si přiobjednáme procedury.
    • Komunikace s paní recepční.
      Sauna; saunujeme se často, ale takovou saunu jsme ještě nezažili. Byla strašně horká a chybělo nám avizované bylinkové aroma. Sauna byla cítit mokrým dřevem, nikoliv bylinkami, chyběla prostěradla.
      Wellness (sauna a vířivka) by mohlo být odděleno od chodby, kde neustále chodí klienti na procedury, alespoň neprůhledným závěsem (nyní je tam lehký průhledný závěs).
      Restaurace Moravanka: obědy zde byly slabší.
  • Mayerova Vlasta

    ?

    jednotlivec, 30. srpna 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Byli jsme ubytování ve vile Morris na Škroupově náměstí,toto je bohužel v zoufalém stavu.
      Chyběla nám klimatizace,alespoň v restauračním zařízení jsme očekávali tento komfort.
  • Anonymní hodnocení

    ?

    ostatní, 26. srpna 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Příjemná paní připravující procedury.
    • Menší výběr snídaně, nekvalitní masáže (masérky při masáži řešily soukromé záležitost a při konci zajásaly), půjčení županu za poplatek a následný zákaz v něm chodit po hotelu.
      Velmi špatná organizace hotelu.