Recenze

HodnoceníHotel Morris

Zpět

Hodnocení hotelu

89%

Velmi dobré

na základě 62 recenzí

  • Personál

    89%

  • Služby

    88%

  • Čistota

    94%

  • Pohodlí

    91%

  • Cena/kvalita

    84%

Recenze (62)

Filtry

  • Zdenka Průšová

    ?

    dospělý pár, 18. listopadu 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Pobyt, služby a ochota celého personálu perfektní.
    • ochota
      rychlost obsluhy restaurace
      výborné menu
  • Kateřina Tauberová

    ?

    skupina přátel, 3. září 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Skvělý pobyt, zázemí hotelu krásné, opravdu moc pěkně zařízené. Personál velice příjemný a ochotný, vyšel nám ve všem vstříc. Jídlo bylo báječné, byly jsme opravdu se vším velice spokojeni. Můžu jen a jen doporučit.
  • Lucie Němcová

    ?

    mladý pár, 3. září 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Krásný hotel, výborná restaurace a její personál. Ve wellnessu chyběla prostěradla do sauny, která měla být bylinková, ale nebyla zde žádná esence či aroma. Komunikace s paní recepční byla trochu zmatečná, přehazovala nám harmonogram jak se jí chtělo, i když jsme o to nežádali. Do wellnessu a balnea se chodí přes restauraci, což je trochu zvláštní. Zároveň je v restauraci dress code causal, takže jít na proceduru v županu je nevhodné.
    • Líbil se nám hotel celkově, krásné interiéry.
      Restaurace Morris je perfektní (hlavně snídaně a večeře).
      Personál restaurace je sympatický a profesionální.
      Zábaly byly velice příjemné.
      Příště si přiobjednáme procedury.
    • Komunikace s paní recepční.
      Sauna; saunujeme se často, ale takovou saunu jsme ještě nezažili. Byla strašně horká a chybělo nám avizované bylinkové aroma. Sauna byla cítit mokrým dřevem, nikoliv bylinkami, chyběla prostěradla.
      Wellness (sauna a vířivka) by mohlo být odděleno od chodby, kde neustále chodí klienti na procedury, alespoň neprůhledným závěsem (nyní je tam lehký průhledný závěs).
      Restaurace Moravanka: obědy zde byly slabší.
  • Mayerova Vlasta

    ?

    jednotlivec, 30. srpna 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Byli jsme ubytování ve vile Morris na Škroupově náměstí,toto je bohužel v zoufalém stavu.
      Chyběla nám klimatizace,alespoň v restauračním zařízení jsme očekávali tento komfort.
  • Anonymní hodnocení

    ?

    ostatní, 26. srpna 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Příjemná paní připravující procedury.
    • Menší výběr snídaně, nekvalitní masáže (masérky při masáži řešily soukromé záležitost a při konci zajásaly), půjčení županu za poplatek a následný zákaz v něm chodit po hotelu.
      Velmi špatná organizace hotelu.
  • Nikola Topolská

    ?

    rodina s malými dětmi, 24. srpna 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Jana Langová

    ?

    jednotlivec, 22. srpna 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Hezky zařízený hotel. Dobrá kuchyně.
    • Privátní hodinový wellness nám objednali od 23.00 hodin, což jsme nevyužili. Do solné "jeskyně" jsme přišli o 2 minuty později a nestihli tím paní, která vše obsluhovala (masírovala, natírala zábaly atd.). Byla ve wellnessu sama na 7 klientů najednou.
      Hotel nemá parkování.
  • Anonymní hodnocení

    ?

    jednotlivec, 17. února 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Anonymní hodnocení

    ?

    jednotlivec, 5. února 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Anonymní hodnocení

    ?

    jednotlivec, 12. prosince 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení