Recenze
AKTUÁLNĚ: Poukazy pro zdravotníky již na Spa.cz nepřijímáme. Děkujeme za pochopení.

Hodnocení hotelu

88%

Velmi dobré

na základě 34 recenzí

  • Personál

    92%

  • Služby

    87%

  • Čistota

    90%

  • Pohodlí

    88%

  • Cena/kvalita

    81%

Recenze (34)

Filtry

  • Jarmila Málková

    ?

    jednotlivec, 8. září 2021

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • - příjemný personál restaurace a spa
    • -tvrdá postel
  • Jana Helclová

    ?

    skupina přátel, 28. srpna 2021

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Skvělý pobyt a prostředí celkově. Profesionální a ochotný personál restaurace. Výborná kvalita kuchyně. Vše na vysoké úrovni.
    • Prostředí s kombinací přírody a tradice skla.
      Vždy ochotný personál restaurace. Kvalita a vizuální stránka nabízeného menu.
      Poskytované procedury, skvělé masáže.
  • Jakub Caska

    ?

    rodina s malými dětmi, 22. srpna 2021

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Anonymní hodnocení

    ?

    jednotlivec, 5. srpna 2021

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Anonymní hodnocení

    ?

    jednotlivec, 18. července 2021

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Anonymní hodnocení

    ?

    skupina přátel, 17. července 2021

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    příjemný personál,ochota vstřícnost můžu jedině doporučit
    • příjemní zaměstnanci
    • tvrdá madrace
  • Anonymní hodnocení

    ?

    dospělý pár, 7. července 2021

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Při příjezdu nám nebyli dány skoro žádné informace na recepci. Nečistota na pokoji (prach, zapáchající sociální zařízení, zmačkaná prostěradla, roztrhané ručníky), občas neteče voda jak ve sprchovém koutě, tak v umyvadle. Při procedurách nevhodné chování personálu. Malý výběr jídel.
  • Jindřiška Dlugošova

    ?

    jednotlivec, 5. července 2021

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Anonymní hodnocení

    ?

    skupina přátel, 30. června 2021

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Byly jsme s kamarádkou na wellness pobytu a musime říct, že hotel je krásný s velmi příjemným personálem a nabízené wellness služby byly skvělé. Výhrady máme jen ke kuchyni.
    • Překvapila nás karafa kohoutkové vody cca za 80,- Kč. Možná jsme na jídlo trochu vybírané, ale v takovém typu hotelu jako je Morris, jsme očekávaly vyšší gastronomii, nějaké zdravé variace (např. na snídani nebyla žádná možnost zeleniny, z ovoce jen jablka a banány). Co se týká večeří, těšily jsme se na grilovanou zeleninu, steak, a nějaká lehká jídla... a ne jidla z konzervy (protlak, když v popisu byla sušená rajčata a podobně). Porce byly velké, ale za nás raději kvalitnější jídlo a menší porce, než velké porce a kvalita jídelny (i když chuťově to nebylo úplně zlé).
      Co se týká kuchyně mám jednu opravdu velkou výtku. Oznámila jsem svou alergii na jablka a jahody a jestli by byla možnost udělat palačinky (součást balíčku-palačinky s jahodami a káva) s něčím jiným (i třeba jen se skořicí). Číšník přinesl palačinky s tím, že jsou s borůvkami. Měla jsem v nich stejnou marmeládu, zřejmě lesní ovoce, jako kamarádka. Samozřejmě že v ní byly jahody a jako 98% marmelád zřejmě i jablečný základ. Naštěstí jsem si všimla a pobyt nám to nezkazilo :) jen nám to přišlo líto, co se týká kuchyně mohli by nabídnout "víc".
  • Anonymní hodnocení

    ?

    dospělý pár, 11. září 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Byli jsme velmi spokojeni,není co dodat