Recenze

Hodnocení hotelu

80%

Velmi dobré

na základě 167 recenzí

  • Personál

    87%

  • Služby

    82%

  • Čistota

    85%

  • Pohodlí

    72%

  • Cena/kvalita

    75%

Recenze (90)

Filtry

  • Lázeňský švihák – Martin

    skutečný znalec, 25. srpna 2017

    Hotel je umístěn v nadmořské výšce 1013 m.n.m. a disponuje šesti kilometry sjezdovek, obrovským množstvím běžkařských tras, je jedním z nejlepších míst pro pěší turistiku a skvělé možnosti jsou zde také pro cyklistiku. Hostům je k dispozici hotelové relaxační centrum s vyhřívaným bazénem a infrasaunou, s možností využít různé druhy masáží.
  • Jana Illíková

    ?

    skupina přátel, 20. května 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Pobyt v Červenohorském hotelu se nám velice líbil. Jídlo bylo výborné a dostačující. Jinak se službami a personálem /recepční,servírky i pan masér/ a čistotou a okolím jsme byli velice spokojeni. Všichni na 1 s *
    • Dvě postele z pěti postelí byly spíše jen přistýlky/rozkládací křesla/,což jsme nevěděli a za stejnou cenu jako postele na pevno.
      Při snídani v neděli až po oslovení personálu začali doplňovat již snězené jídlo /sýry,šunky,salámy/.
  • Petr

    ?

    dospělý pár, 11. května 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Anonymní hodnocení

    ?

    jednotlivec, 8. února 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Vladimíra

    ?

    rodina se staršími dětmi, 17. března 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • - restaurace recepce krásná a stylová
      - kuchyň velmi dobrá
      - čistý pokoj
    • - přechlorovaný neodvětraný zastaralý bazén (celá rodina se dusila chlorem a já se synem jsme to odnesli noční dušností.)Chlor jsme měli v krku 2 dny(škrábání a pokašlávání při hlubokém nádechu)
      - rodinné pokoje velmi zastaralé vybavení, péřové deky nevyhovující,
      - žádná složka na pokoji, kde by byly důležité informace ohledně hotelových služeb
      - klasický stůl se 4 židlemi na rodinném pokoji chybí
      - sprchu v koupelně nebylo kde pověsit, koupelna bez fénu
      - spousty nevyužitého nábytku které zabírá jen místo v malém pokoji
      - nepohodlné staré postele
  • Jana

    ?

    dospělý pár, 12. března 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Velice milý personál.
      Přestože je hotel veliký, panoval zde klid a pohoda.
      Všude čisto.
  • Anonymní hodnocení

    ?

    skupina přátel, 9. února 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • vynikající jídlo, příjemný personál,pěkný bazén a welnes
    • pokoj-horší úklid, a špatné plachty a povlečení!!!!!!!!!!!!!
  • Anonymní hodnocení

    ?

    jednotlivec, 27. února 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Jana

    ?

    rodina se staršími dětmi, 25. února 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Skvělá je poloha hotelu přímo v centru skiareálu. V Jesenkách není moc hotelů, které mají takovou výhodu.
      Oceňuji nové saunové centrum a wellness. Funkčně i esteticky moc povedené, jen to chce dotáhnout některé drobnosti.
      Skvělá kuchyně - všechna jídla byla vynikající, z kvalitních surovin, pečlivě připravená a čerstvá. Před kuchaři klobouk dolů.
      Příjemný personál recepce, za dobu našeho pobytu se tam vystřídali dvě dámy a jeden pán, všichni milí, ochotní a vstřícní. Bohužel ani oni nezmohli nic s úklidem, po kterém jsme se sháněli.
    • úklid pokojů v průběhu pobytu prakticky neprobíhá, úklid společných prostor (chodby, schodiště) na velmi nízké úrovni. Jak jsme pochopili, neexistuje zde žádný standard, postup či seznam činností, které má uklízečka či pokojská v jaké frekvenci udělat...resp. ani pokojské ani recepční o ničem takovém nevěděli...
      V rekonstruovaných prostorech je vidět, že rozpočet pro rekonstrukci byl omezený a rekonstrukce nebyla moc hluboce promyšlená.
      Personál restaurace různorodý. někteří velmi snaživí a milí, někteří naopak - příliš dlouhá doba, než číšník vůbec zaregistroval nově příchozí hosty a než obsloužil, nikdy jsme nedostali všechna (3) jídla ke stolu najednou, někdy se na objednávku prostě zapomnělo... obrovské úsilí kuchařů je tím hrozně degradované.
  • Karin

    ?

    dospělý pár, 23. února 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Pavel Heger

    ?

    jednotlivec, 29. dubna 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení