Recenze

Hodnocení hotelu

89%

Velmi dobré

na základě 868 recenzí

  • Personál

    91%

  • Služby

    90%

  • Čistota

    94%

  • Pohodlí

    88%

  • Cena/kvalita

    84%

Recenze (868)

Filtry

  • Iveta Kubešová

    ?

    rodina s malými dětmi, 17. srpna 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Marcela Vodičková

    ?

    rodina s malými dětmi, 16. srpna 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    spokojenost má i mé dcery, vracíme se pravidelně
    • vstřícnost personálu,nabízený balíček služeb
    • hluk na chodbě v prvním patře,kde jsem byla ubytovaná
    WELLNESS HOTEL BABYLON

    Odpověď od hotelu

    WELLNESS HOTEL BABYLON

    Děkujeme
    Vedení hotelu

  • Věra

    ?

    rodina s malými dětmi, 6. srpna 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Pěkné, čisté prostředí hotelu.Cenove naprostá spokojenost, volné vstupy po celou dobu pobytu i v den odjezdu ještě do 23:00
      Vnučka byla velmi spokojená.
    • Co se mi nelíbilo??
      No tak nejvíce jsem nespokojená přístupem hotelu,ve smyslu ubytování.
      Žádala jsem pokoj třílůžkový,a místo toho jsme dostali pokoj s přistýlkou.
      Jenže cena byla v plné částce,ani jsem o této skutečnosti, že budeme mít pokoj s přistýlkou nebyla informována.A vlastně dodnes nepovažuji za slušnost reagovat na e-mail, který jsem jim zaslala.
      Jinak to bylo vše fajn.
    WELLNESS HOTEL BABYLON

    Odpověď od hotelu

    WELLNESS HOTEL BABYLON

    Dobrý den paní Chalupová, děkujeme Vám za Vaší zpětnou vazbu. Vaší situaci s ubytováním jsme prověřili a zjistili jsme, že jste dostala 3 lůžkový pokoj, kde všechna lůžka byla pevná, nejednalo se tedy o přistýlku. Cena byla taktéž v pořádku - 2 plně platící dospělé osoby a dítě do 12,9 let zdarma. Jsme velice rádi, že se Vám líbil balíček zábavy :-) S přáním hezkého dne, Hotel managemet

  • Anonymní hodnocení

    ?

    jednotlivec, 12. srpna 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Radek Němec

    ?

    jednotlivec, 11. srpna 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Roman Nadvornik

    ?

    jednotlivec, 9. srpna 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • marie trstanova

    ?

    jednotlivec, 9. srpna 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    V hotelu se mi celkem líbílo jen,mi chyběla na pokoji rychlovarná konvice,když jsem se ráno vymotala z toho bludiště a šla si ven zakouřit ráda bych si k té cigaretě dala kávu ,ale bohužel lobby bar oteviral až v 9.00h.Pokojské uklízí pokoje každý den což se mi zdá zbytečné.
    • volné vstupy na všechny atrakce i v den odjezdu až 23 hod,což je perfektni
  • Eva Demeterova

    ?

    jednotlivec, 8. srpna 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Byla sem spokojena syn u vas oslavil narozky a byl spokojeny.urcite se vratime dekuji demeterova
  • Anonymní hodnocení

    ?

    jednotlivec, 4. srpna 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Stanislava Stolínová

    ?

    jednotlivec, 3. srpna 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Jinak se mi tam vše líbilo personál ochotný,pracovitý a čistota
    • Nelíbilo se mi že tam nebyl na místě i někoilik hodin plavčík.

      A hodně mi vadí že pokoje nejsou odděleny chodbičkou s dveřmi.Slyšíte hned za dveřmi neukázněné lidi co křičí a běhají po chodbě s dětmi po 11 hod večer.
      Nikde v hotelu ani tříhvězdičkovém není postel hned za prvními dveřmi z hlavní chodbya ještě netěsnícími pod prahem vidět ven,to teda opravdu jediné co nechápu.