Zámecký hotel Liblice
Dobrý den, děkujeme za Vaše hodnocení. Doufám, že jste si pobyt užili dle Vašich představ a navštívíte nás brzy znovu. S přáním hezkého dne, Tereza Macháčková - vedoucí recepce
96%
Perfektní
na základě 3 recenzí
za poslední rok
Jak sbíráme recenze?
?
dospělý pár, 27. listopadu 2024
1 hlas
?
Neuvedeno, 5. srpna 2024
Bez textového hodnocení
1 hlas
?
jednotlivec, 23. července 2024
Bez textového hodnocení
1 hlas
?
jednotlivec, 15. ledna 2024
1 hlas
?
Neuvedeno, 30. října 2023
1 hlas
?
jednotlivec, 27. října 2023
1 hlas
?
Neuvedeno, 26. září 2023
Bez textového hodnocení
1 hlas
?
dospělý pár, 18. září 2023
Zámecký hotel Liblice
Dobrý den, děkujeme za Vaše hodnocení. Doufám, že jste si pobyt užili dle Vašich představ a navštívíte nás brzy znovu. S přáním hezkého dne, Tereza Macháčková - vedoucí recepce
1 hlas
?
jednotlivec, 9. července 2023
Bez textového hodnocení
1 hlas
?
dospělý pár, 24. dubna 2023
1 hlas
Všechny zákaznické recenze jsou autentické a pocházejí pouze od klientů, kteří v minulosti realizovali svůj pobyt přes web Spa.cz. Pečlivě je procházíme, vyhodnocujeme jejich relevanci a vhodnost a vyřazujeme hodnocení s vulgárním zabarvením či nepravdivými výroky. Recenze však nijak neupravujeme. Pokud je součástí nevyřešená záležitost k prověření, nejprve tak učiníme, až poté je recenze zveřejněna. V tomto případě je často nutné situaci vykomunikovat se třetí stranou a propsání recenze na web tak není okamžité.
Procentuální průměry hodnocení hotelu jsou vypočítány součtem hodnot recenzí zveřejněných za poslední rok a vyděleny počtem těchto recenzí.
Zveřejněno na základě evropské směrnice EU č. 2019/2161.