Recenze

Hodnocení HOTEL PORT

Zpět

Hodnocení hotelu

91%

Perfektní

na základě 75 recenzí

  • Personál

    92%

  • Služby

    91%

  • Čistota

    97%

  • Pohodlí

    90%

  • Cena/kvalita

    86%

Recenze (75)

Filtry

  • Zuzana Pořízová

    ?

    jednotlivec, 3. února 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • S pobytem v hotelu jsem byla velmi spokojena. Byly jsem ubytovány v jednoduše a efektivně zařízeném pokoji s velmi dobrou kvalitou lůžek a krásným výhledem na jezero. Vše bylo čisté, funkční a útulné. Velmi oceňuji nádherný nerezový bazén a skvělou masáž. Rovněž jsme si pochutnaly na kvalitním a chutném jídle. Obsluha hotelu byla vstřícná s příjemným vystupováním. Ráda se sem zase vrátím.
    • Nesetkala jsem se s žádným nedostatkem.
    HOTEL PORT

    Odpověď od hotelu

    HOTEL PORT

    Dobrý den,
    děkujeme za kladné hodnocení, jsme moc rádi, že jste u nás byla spokojena, a budeme se těšit na Vaši další návštěvu, tým hotelu Port

  • Martina Gábrišová

    ?

    jednotlivec, 28. ledna 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Využili jsme s partnerem balíček Dokonalá relaxace. Pobyt byl naprosto úžasný, všem zaměstnancům, se kterými jsme se během pobytu setkali, bychom chtěli poděkovat za ochotu, vstřícnost a milý přístup. Opravdu jsme si skvěle odpočinuli. Jediné, s čím jsme se chvíli potýkali, byl systém osvětlení na pokoji a v koupelně, ale přišli jsme na to :))
    • hezké a útulné prostředí
      ochotný personál
      dobrá kuchyně
    HOTEL PORT

    Odpověď od hotelu

    HOTEL PORT

    Dobrý den,
    děkujeme za pozitivní hodnocení, jsme rádi, že jste si pobyt u nás užili a budeme se těšit na Vaši další návštěvu. Tým hotelu Port.

  • Merenusova Barbora

    ?

    dospělý pár, 10. prosince 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Naprostá spokojenost,skvělé jídlo jak z menu tak z bufetu. Na snídani bohatý výběr. Hotel je čistý a upravený, personál milý. V prostorách wellnes je teplo a čisto.
    • Vstřícný přístup personálu,prostorné pohodlné pokoje.
    • Jediné drobné mínus bylo že se postele rozjížděli od sebe.
    HOTEL PORT

    Odpověď od hotelu

    HOTEL PORT

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaše hodnocení. Jsme rádi, že jste u nás byli spokojeni a budeme se těšit na Vaši příští návštěvu.
    Tým hotelu Port

  • Klepišová Iva

    ?

    jednotlivec, 3. prosince 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Vojtěch Krepindl

    ?

    rodina s malými dětmi, 3. prosince 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Jaroslav Kubíček

    ?

    dospělý pár, 30. září 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • nevhodné oblečení ve 4-hvězdě- do restaurace -plavky, župany-malé děti-asi absence výchovy rodičů.
      to samé dospělí do restaurace pantofle, tepláky, ????
      Obsluha s tím asi nic nenadělá - v rámci zisku
      Obsluha až na pana vrchního Radovan zcela amatérská
    HOTEL PORT

    Odpověď od hotelu

    HOTEL PORT

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. V našem hotelu nemáme předepsaný dress code. Nedovolili bychom si rozhodovat o tom, co naši hosté, či jejich děti, mají a nemají nosit za oblečení. Děkujeme za pochopení. Tým hotelu Port

  • Tomáš

    ?

    dospělý pár, 14. září 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Wellness
    • Strávili jsme v hotelu od 10-14.9.18. První dva dny byla obsluha v restauraci perfektní. Další dva dny to nestalo za nic. Na jídlo jsme čekali hodinu. Po objednání piva a po dvou urgencich jsme ho po 25 minutách dostali. To je pro čtyřhvězdičkový naprosto nepřijatelné. Jezdili jsme k vám doposud rádi, ale příští návštěvu budeme hodně zvažovat.
    HOTEL PORT

    Odpověď od hotelu

    HOTEL PORT

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaše hodnocení. Mrzí nás, že jste musel v restauraci čekat. Je škoda, že jste tuto konkrétní situaci neřešil v době Vašeho pobytu přímo v hotelu, kdy bychom Vaše nepohodlí mohli vyřešit lépe než nyní, o 2 měsíce později, kdy již nic nezmůžeme. Za vzniklé čekání se omlouváme. Tým hotelu Port

  • Veronika Sárová

    ?

    skupina přátel, 29. října 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Anonymní hodnocení

    ?

    dospělý pár, 22. října 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Anonymní hodnocení

    ?

    jednotlivec, 9. října 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení