Hotel velice příjemný, stejně tak personál, služby vyhovující. Čistota všude, spokojenost.
Téměř vše. A wellnes naprosto úžasné i s barem.
Kunderová Martina
88 %
·
skupina přátel
·
31. března 2025
Krásné prostředí hotelu i příroda. Milý personál. Za supervysoké tempo v jídelně a skvělou kuchyni máte můj obdiv.
Chyběly mi župan a varná konvice na pokoji. Ve wellness hotelech je samozřejmostí... Celkový čas na sauny nestačí. Klidně zvýšit cenu, ale dotace 2h je minimální. Tím spíše, když se do toho započítává doba v převlékárně. Při odchodu se nás tam tísnilo asi 13 žen. Hrozné...Nebo dejte 1/4h navíc na převléknutí..
Anonym
100 %
·
8. března 2025
Bez textového hodnocení
Anonym
96 %
·
ostatní
·
10. února 2025
Spokojenost
Wellnes i neomezená možnost využití hotelového bazénu. Perfektní stravování i obsluha.
Anonym
96 %
·
dospělý pár
·
3. února 2025
Bez textového hodnocení
Nejlepší wellness, které jsme navštívili.
Na 4* hotel bych uvítala jiného dodavatele piva a kávy.
Miroslava Gajdošová
100 %
·
dospělý pár
·
28. ledna 2025
Všechno OK
Byli jsme velmi spokojeni, všechno bylo super . Opět výborné stravování.Okolí ani venkovní aktivity hodnotit nemůžu,venku jsme nebyli.
Lukáš Erlebach
100 %
·
dospělý pár
·
27. ledna 2025
Skvělý hotel, skvělé služby i jídlo
Martina Machalová
88 %
·
dospělý pár
·
20. ledna 2025
Celkově jsme byli s pobytem spokojení, ale co bych doporučoval je mít ochotnější recepční.
1.problém - zarezervovaná sportovní aktivita (v ceně balíčku)- laserová střelnice.
Na 14h jsme měli zarezervovanou laserovou střelnici. V daný čas jsme opakovaně nemohli čipem místnost otevřít. Naštěstí šel kolem asi údržbář pan Karel, který nám ochotně otevřel a chtěl nám vše spustit, ale zjistil, že někdo vypnul počítač a musí nám to dojít nakalibrovat, ať vyřídíme na recepci,že dojdem později, doporučil nám tak za půl hodiny, protože musel jít něco akutně udělat. Na recepci jsem vše sdělili, ale za půl hodiny nám opět nešla místnost odemknout.
Tak jsme se rozhodli, že už tam nepůjdeme, na recepci jsme oznámili, že nám nejde místnost odemknout aže už nechceme dále čekat. Jediná odpověď recepční: "tak dobře".Bez další snahy o cokoliv
2. problém- večer před odjezdem manžel zaplatil veškerou útratu načtenou na naše karty. Ráno jsme šli doplatit arašídy, námi odebrané večer až po placení. Paní recepční poměrně nepříjemně oznámila, že nemáme zaplacené 1 welness, že jsme určitě prošli tam na 1 čipovou kartu ( asi chtěla sdělit, že jsme schválně šidili), přitom víme určitě, že jsme šli každý na svou kartu. Připadali jsme si jako zloději. To, že moje vstupní karta zřejmě zcela nefungovala, jsem oznámila již 1. večer, kdy mi ve welness nešla zavřít skříňka v převlékárně. Ale ochota ji vyměnit nebyla, jen "to se někdy stává".
Jinak byl pobyt úžasný, welness, bazén, jídlo, byli jsme moc spokojeni, ale tyto 2 problémy můj celkový dojem kazí a nevím, zda si příště radši neobjednat malý penzion, kde se o mě budou domácí starat krásně, jakoukoliv chybičku vyřešíme s úsměvem. A na náměstí v hotelu v Seči jsme byli na oběd, tam lítala usměvá, vstřícná, rychlá, asi 50letá servírka, tu byste měli zaměstnat. Klidně na recepci.
Všechny zákaznické recenze jsou autentické a pocházejí pouze od klientů, kteří v minulosti realizovali svůj pobyt přes web Spa.cz. Pečlivě je procházíme, vyhodnocujeme jejich relevanci a vhodnost a vyřazujeme hodnocení s vulgárním zabarvením či nepravdivými výroky. Recenze však nijak neupravujeme. Pokud je součástí nevyřešená záležitost k prověření, nejprve tak učiníme, až poté je recenze zveřejněna. V tomto případě je často nutné situaci vykomunikovat se třetí stranou a propsání recenze na web tak není okamžité.
Procentuální průměry hodnocení hotelu jsou vypočítány součtem hodnot recenzí zveřejněných za poslední rok a vyděleny počtem těchto recenzí.
Zveřejněno na základě evropské směrnice EU č. 2019/2161.