Recenze

Hodnocení hotelu

85%

Velmi dobré

na základě 81 recenzí

  • Personál

    91%

  • Služby

    84%

  • Čistota

    87%

  • Pohodlí

    82%

  • Cena/kvalita

    81%

Recenze (81)

Filtry

  • Zuzana Hotová

    ?

    ostatní, 23. dubna 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Radek Česal

    ?

    dospělý pár, 21. března 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Eva Vávrů

    ?

    jednotlivec, 18. března 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Doporučuji
  • Jaroslav Kříž

    ?

    jednotlivec, 15. března 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Ivana Habadová

    ?

    jednotlivec, 28. ledna 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Václav Pergler

    ?

    jednotlivec, 2. ledna 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Anežka

    ?

    jednotlivec, 8. prosince 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Ladislav Váša

    ?

    dospělý pár, 29. prosince 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Prostorný pokoj a koupelna.
      Chutné jídlo v restauraci.
      Snaha personálu hotelu řešit okamžitě problémy (nefungující ústřední topení, nefungující trezor na pokoji).
      Příjemná masérka.
      Dobře vybavené fitness a bowling.
    • V ceně pobytového balíčku byla uvedena 3 chodová večeře. Ve skutečnosti jsme za večeře dopláceli, protože nám personál restaurace tvrdil, že večeře jsou pouze v ceně menu.
      V ceně pobytu byly poukázky k návštěvě Muzea Rumburk a restaurace Dymník s občerstvením. Muzeum Rumburk bylo po dobu našeho pobytu zavřeno a v restauraci Dymník o našich poukázkách nevěděli a dlouho tuto skutečnost ověřovali. Recepční hotelu neměly informace o otevírací době těchto zařízení.
  • Eliška Kočandrlová

    ?

    dospělý pár, 28. prosince 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Anonymní hodnocení

    ?

    jednotlivec, 28. prosince 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • - Je to jeden komplex, mohli jsme chodit do cukrárny, restaurace pod jednou střechou,
      - Do wellness se dalo chodit v županu, který byl k dispozici.
    • - Bylo zapotřebí si hlídat účtované ceny. Při konzumaci v restauraci nám dovyúčtovávali cenu večeře, i když ta byla v ceně. Po reklamaci nám vrátili peníze. Jiní hosté měli stejnou zkušenost i v jiný den.
      - Parkování nám chtěli účtovat 100 Kč/noc, i když v nabídce bylo jen 75 Kč. Po diskuzi by nám nechali cenu na 75 Kč, nicméně jsme ani to nevyužili; ve srovnání s jinými místy se nám to zdálo předražené. Navíc ono parkoviště bylo celý den volně přístupné, uzavírali ho jen na noc.

      - V zakoupeném balíčku bylo:
      Vstup na výstavu betlému v muzeu, které bylo po celou dobu našeho pobytu zavřené.
      Možnost 20% slevy na další procedury, což nám hned při příjezdu odmítli s poukazem na plný hotel a přítomnost pouze 1 masérky.
      Ve výletní restauraci Dýmník jsme nedostali zákusek ke grogu nebo svařáku, což bylo v nabídce balíčku.
      - na 4 * hotel bylo příliš mnoho skvrn na kobercích na chodbách i v pokoji.