Recenze
Užijte si pomlázku ve wellness. Přinášíme velký výběr velikonočních pobytů 2019.

Hodnocení hotelu

85%

Velmi dobré

na základě 77 recenzí

  • Personál

    91%

  • Služby

    83%

  • Čistota

    87%

  • Pohodlí

    82%

  • Cena/kvalita

    81%

Recenze (77)

Filtry

  • Ivana Habadová

    ?

    jednotlivec, 28. ledna 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Václav Pergler

    ?

    jednotlivec, 2. ledna 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Anežka

    ?

    jednotlivec, 8. prosince 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Ladislav Váša

    ?

    dospělý pár, 29. prosince 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Prostorný pokoj a koupelna.
      Chutné jídlo v restauraci.
      Snaha personálu hotelu řešit okamžitě problémy (nefungující ústřední topení, nefungující trezor na pokoji).
      Příjemná masérka.
      Dobře vybavené fitness a bowling.
    • V ceně pobytového balíčku byla uvedena 3 chodová večeře. Ve skutečnosti jsme za večeře dopláceli, protože nám personál restaurace tvrdil, že večeře jsou pouze v ceně menu.
      V ceně pobytu byly poukázky k návštěvě Muzea Rumburk a restaurace Dymník s občerstvením. Muzeum Rumburk bylo po dobu našeho pobytu zavřeno a v restauraci Dymník o našich poukázkách nevěděli a dlouho tuto skutečnost ověřovali. Recepční hotelu neměly informace o otevírací době těchto zařízení.
  • Eliška Kočandrlová

    ?

    dospělý pár, 28. prosince 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Anonymní hodnocení

    ?

    jednotlivec, 28. prosince 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • - Je to jeden komplex, mohli jsme chodit do cukrárny, restaurace pod jednou střechou,
      - Do wellness se dalo chodit v županu, který byl k dispozici.
    • - Bylo zapotřebí si hlídat účtované ceny. Při konzumaci v restauraci nám dovyúčtovávali cenu večeře, i když ta byla v ceně. Po reklamaci nám vrátili peníze. Jiní hosté měli stejnou zkušenost i v jiný den.
      - Parkování nám chtěli účtovat 100 Kč/noc, i když v nabídce bylo jen 75 Kč. Po diskuzi by nám nechali cenu na 75 Kč, nicméně jsme ani to nevyužili; ve srovnání s jinými místy se nám to zdálo předražené. Navíc ono parkoviště bylo celý den volně přístupné, uzavírali ho jen na noc.

      - V zakoupeném balíčku bylo:
      Vstup na výstavu betlému v muzeu, které bylo po celou dobu našeho pobytu zavřené.
      Možnost 20% slevy na další procedury, což nám hned při příjezdu odmítli s poukazem na plný hotel a přítomnost pouze 1 masérky.
      Ve výletní restauraci Dýmník jsme nedostali zákusek ke grogu nebo svařáku, což bylo v nabídce balíčku.
      - na 4 * hotel bylo příliš mnoho skvrn na kobercích na chodbách i v pokoji.
  • helena kasparkova

    ?

    jednotlivec, 26. prosince 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Ivana Pochmanová

    ?

    jednotlivec, 17. listopadu 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Dojem, z jinak perfektního pobytu, nám pokazila slečna recepční v den našeho příjezdu, neochota, nezájem, otrávenost. Ostatní recepční naprostí profíci, děkujeme.
  • Linda

    ?

    dospělý pár, 7. října 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Pokoj moc pěkný, čistý. Stravování : snídaně super, personál perfektní, rychle vše doplňuje. V pizzerii v pořádku, výborné jídlo, obsluha by se mohla více usmívat, být přívětivější. Wellness fajn, příjemní lidé, užili jsme si to.
    • Nevěděli jsme o možnosti objednat si wellness ještě před příjezdem na určitou hodinu. Pak se hůře plánují delší výlety, když dostanete už daný čas a máte procedury v poledne :( Měli jsme wellness balíček a uvítali bychom hned při příjezdu lepší info o tom, kde jednotlivé předplacené služby získat a jak moc dopředu se musí objednat. Dozvěděli jsme se vše tak napůl.
  • Anonymní hodnocení

    ?

    jednotlivec, 20. září 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Velice ochotný personál v recepci.
    • Složitá komplikovaná cesta na snídani bez možnosti využití výtahu, snídaně až od 7.3hod.Obsluha v restauraci pomalá. V nočních hodinách cesta do hotelu přes hernu.