Recenze

Hodnocení hotelu

88%

Velmi dobré

na základě 122 recenzí

  • Personál

    90%

  • Vybavení

    90%

  • Čistota

    92%

  • Pohodlí

    88%

  • Cena/kvalita

    82%

Recenze (122)

Filtry

  • Jan Bicek

    ?

    dospělý pár, 5. prosince 2017

    • Personál
    • Vybavení
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Pobyt v kašperskohorských bylinných lázních nás dva doslova nadchl a byli jsme maximálně spokojeni. Nezažili jsme v žádných jiných lázních tak kouzelné prostředí a jistě se zase rádi vrátíme.
    Mínusové body za komfort udělujeme vzhledem k nezvykle a nepohodlně nízké míse WC na pokoji.
    Mírně omezená nabídka kulturních akcí v místě je pochopitelná vzhledem k regionální velikosti Kašperských Hor.
    • Nádherné a stylové vybavení interiéru celého objektu
      Klid a pohoda v celém areálu
      Jedinečný interiér a vybavení sklepního prostoru procedur
      Jeskyně - nezapomenutelné !
      Výborná kvalita jídla a bezvadná obsluha v obou jídelnách.
    • Velmi nízká výška mísy WC v koupelně pokoje
      Pouze jedno místo k sezení (židle) na pokoji
  • Alena Krejčová

    ?

    jednotlivec, 30. listopadu 2017

    • Personál
    • Vybavení
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Katka Chaloupkova

    ?

    jednotlivec, 20. listopadu 2017

    • Personál
    • Vybavení
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Pobyt byl velmi příjemný. To, co jsme očekávali, jsme dostali, ať už odpočinek v bylinných lázních nebo v sauně a při masáži. Musím pochválit veškerý personál na recepci, u snídaně a v lázních. Všichni byli moc ochotní, usměvaví a milí.
    • Bohužel velkým zklamáním pro nás bylo jídlo resp. večeře, měli jsme polopenzi. Snídaně byla perfektní, ale večeře každý večer katastrofa. Sice jsme dostali na výběr ze tří jídel, ale ani jedno z nich se neobešlo bez nějaké chemické přísady. Viz těstoviny se sýrovou omáčkou, kuřecí stehno s mraženou zeleninou a hnědou umělohmotnou omáčkou, o rozvařené rýži ani nemluvě. Je to velká škoda, že zrovna kuchyň kazí jméno celému hotelu.
  • Milena Vlčková

    ?

    jednotlivec, 10. listopadu 2017

    • Personál
    • Vybavení
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Klidné a čisté prostředí, ideální pro relaxaci, odpočinek
    • - tiché a klidné prostředí
      - velmi dobré stravování
    • - není co vytknout
  • Miloslav Jelínek

    ?

    dospělý pár, 22. října 2017

    • Personál
    • Vybavení
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Příjemné prostředí - ubytování,restaurace
      Kvalitní lázeňské služby
    • Podávané večeře vlažné až studené
  • Zdeněk Kopecký

    ?

    dospělý pár, 22. října 2017

    • Personál
    • Vybavení
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Vše v naprostém pořádku. Ubytování, strava i lázeňská péče na vysoké úrovni.
    • Ubytování a čistota v hotelu.
      Tiché prostředí.
      Vysoká úroveň stravování.
      Kvalitní a profesionální služby lázní.
      Možnost vycházek do překrásného okolí.
    • Z naší strany není co vytknout.
  • Libuše Levová

    ?

    jednotlivec, 19. října 2017

    • Personál
    • Vybavení
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Hotel je velmi hezky vybaven,uvítali jsme ticho a klid v celém hotelu, jídlo výborné,služby rovněž.
    • Přivítali bychom minibar na pokojích, zatím v hotel s tímto počtem hvězd vždy byl.
  • PETR Vilímek

    ?

    dospělý pár, 17. září 2017

    • Personál
    • Vybavení
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Achitektonicky úžasný hotel ,absolutní klid, výborná strava, prostorné parkoviště, teplo ve všech prostorách i při chladnějším počasí
    • Na pokoji jsme postrádali skleničky na nápoje ,vhodný by byl i trezorek, nepříjemně nízko umístěná WC mísa
    Parkhotel Kašperské Hory

    Odpověď od hotelu

    Parkhotel Kašperské Hory

    Děkujeme Vám za Vaše hodnocení pobytu. Za skleničky na pokoji se omlouváme, naše chyby a opomenutí, jinak je to standardní vybavení pokoje. O trezorech na pokojích uvažujeme až v rámci celé rekonstrukce hotelu, vč. WC. Tento problém je chybou projektanta a stavebního dozoru, že včas nereagovali na umístění závěsů Geberitů.
    Jaroslav Fischer

  • Anonymní hodnocení

    ?

    jednotlivec, 12. září 2017

    • Personál
    • Vybavení
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Jindřich Jindřich

    ?

    dospělý pár, 9. září 2017

    • Personál
    • Vybavení
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • klidné prostředí
    • cenová relace