Recenze
S ohledem na vyhlášení vládních nařízení ze dne 26. 10. 2020 je provoz hotelů i lázeňských léčebných zařízení až do odvolání omezen.

Hodnocení hotelu

89%

Velmi dobré

na základě 233 recenzí

  • Personál

    91%

  • Služby

    90%

  • Čistota

    92%

  • Pohodlí

    87%

  • Cena/kvalita

    82%

Recenze (233)

Filtry

  • Anonymní hodnocení

    ?

    dospělý pár, 7. září 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Hotel je celkově pěkný,podávání jídel i obsluha funguje dobře,lázeňská péče je rovněž na dobré úrovni. Umístění hotelu v Kašperských Horách umožňuje uskutečnit i mnoho zajímavých výletů do blízkého i vzdálenějšího okolí,což jsme plně využili
    • Velmi nemile nás překvapil hotelový pokoj.To sešikmení celé stěny neumožňuje pohyb po pokoji,pokoj je malý a nevlídný.Žádali jsme o výměnu,prý to z provozních důvodů nebylo možné.Za celou dobu pobytu pokoj nikdo neuklízel, nebyla umyta koupelna ani luxováno a stláno. Byly jen vysypány odpadky.Postrádáme v nabídce jakékoli upozornění na nekomfortní pokoje a nabídku lepších.Pojmy Standard a Superior nevystihují jejich skutečnou úroveň.
    Parkhotel Kašperské Hory

    Odpověď od hotelu

    Parkhotel Kašperské Hory

    V době, kdy jste byli ubytováni opravdu byly všechny hotelové pokoje obsazené a nebylo možné stěhování. Ve druhém poschodí mají všechny pokoje skosené stropy. Na hotelu není jediný pokoj stejný s ohledem na historickou budovu. Je škoda, že jste neuplatnili připomínku na úklid ihned při pobytu. U ostatních hostů probíhalo vše v pořádku a i dotazníky spokojenosti nenasvědčovali tomu, že se úklid neprovádí. Myslím, že by hosté ihned reagovali. Na nespokojenost s pokojem máte právo, případnou nespokojenost ve službách je dobré uplatňovat ihned. Po odjezdu se velmi těžko něco řeší. Jinak, že si budete stěžovat jste avizovali již druhý den pobytu. Děkujeme Vám za hodnocení. Jaroslav Fischer - ředitel hotelu

  • Petr Vyleťal

    ?

    dospělý pár, 4. září 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Kvalita jídla,ochota personálu.
    • Malá televize,,
  • Hrančíková Zdeňka

    ?

    dospělý pár, 7. září 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • dobře organizačně zařízený pobyt
      hotel krásně vybavený, stylový
      výborná kuchyně
      zajimavý meditační park
    • pokoj velmi malý,špatná dostupnost ke skříni
  • Tomáš

    ?

    dospělý pár, 12. srpna 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Park, naštěstí pro hotel- stojí tam, kde stojí
    • Snídaně , recepční se na vás ani nepodívá a nedej bože aby pozdravila, toaleta v pokoji asi “20”cm vysoká, parkování před hotelem - jen když máte štěstí. Jednoduše za hodně peněz málo muziky, večeře v hotelu jsou bez polopenze téměř zapovězeny - “ přijďte si asi v osm, až roznesu polopenze, pak bychom vám něco uvařili, anebo si objednejte polopenzi...”
  • Anonymní hodnocení

    ?

    dospělý pár, 30. srpna 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Hotel je situován v hezkém prostředí a pro odpočinek a relax naprosto vyhovující. Jídlo po všech stránkách vynikající. Personál vlídný, obsluha v restauraci je na velmi dobré úrovni. Ubytování ve standartním pokoji je z hlediska vybavení na průměrné ůrovni a myslím, že kvalitě hotelu neodpovídá (rozvrzaná židle, záchodové prkénko neodpovídající rozměrúm mísy, chybějící chladící bar s vybavením nápoj, neseřízené zavírání okna místnosti). Možná by bylo vhodnější místo 2 židlí dát na pokoj 1 židli a 1 křeslo.
    • Příjemné prostředí hotelu.
      Vynikající jídlo.
      Vstřícný a ochotný personál.
      Lázeňské procedury
    • Nižší úroveň vybavenosti standartního pokoje neodpovídající kvalitě a prostředí hotelu.
  • Anonymní hodnocení

    ?

    jednotlivec, 31. července 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Příjemná obsluha a čistota
  • Monika Pavelková

    ?

    jednotlivec, 17. srpna 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    S pobytem i nabídkou služeb jsem byla spokojená. Budu doporučovat svým přátelům a kolegům.
    • Profesionální a lidský přístup personálu, příjemná relaxace v bylinných lázních, kvalitní služby, spokojenost se stravováním.
    • Nebylo možné najít volný termín na parní lázeň z důvodu situování lázně do místnosti kde probíhají masáže, která byla obsazená po celý pobyt pouze na masáže.
      Malé okno na pokoji na větrání. Uvítala bych větrák na ochlazení prostor pokoje v letním období. Uvítala bych také sušák na vlhký župan, plavky nebo když člověk zmokne na výletě. Nebylo kde rozložit vlhké, mokré věci, u větších kusů oblečení věšák moc nepomůže. Chyběl mi také psací stůl.
  • Monika Boubelikova

    ?

    jednotlivec, 17. srpna 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Milý a ochotný personál. Pokoje už lehce opotřebované,ale čistě.
  • Vladimír

    ?

    dospělý pár, 14. července 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Naprostý klid, čistota, skvělé lázeňské procedury, milá komunikace s personálem.
  • Dagmar Gregorová

    ?

    jednotlivec, 20. července 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Krasný relax.,příjemny personál
    • Celkem vše OK