Pinia Hotel & Resort
Vážený pane Šimoníčku,
děkujeme za Vaše milé hodnocení našeho hotelu. Jsme rádi, že jste si pobyt v našem Pinia Hotel & Resort užili a doufáme, že se brzy zase uvidíme.
S pozdravem
Ondřej Scholz, Pinia Hotel & Resort
94%
Perfektní
na základě 9 recenzí
za poslední rok
Jak sbíráme recenze?
?
dospělý pár, 13. prosince 2023
Pinia Hotel & Resort
Vážený pane Šimoníčku,
děkujeme za Vaše milé hodnocení našeho hotelu. Jsme rádi, že jste si pobyt v našem Pinia Hotel & Resort užili a doufáme, že se brzy zase uvidíme.
S pozdravem
Ondřej Scholz, Pinia Hotel & Resort
1 hlas
?
jednotlivec, 30. listopadu 2023
Bez textového hodnocení
1 hlas
?
Neuvedeno, 30. října 2023
1 hlas
?
mladý pár, 17. října 2023
Bez textového hodnocení
1 hlas
?
dospělý pár, 1. října 2023
Bez textového hodnocení
1 hlas
?
jednotlivec, 6. září 2023
Pinia Hotel & Resort
Vážení hosté,
děkujeme, že jste si našli čas na poskytnutí zpětné vazby k Vašemu pobytu. Doufáme, že vás budeme moci brzy přivítat zpět v našem Pinia Hotel & Resort!
S pozdravem
Ondřej Scholz, Pinia Hotel & Resort
1 hlas
?
jednotlivec, 18. srpna 2023
Pinia Hotel & Resort
Vážená paní Černá,
děkujeme za Vaše milé hodnocení našeho hotelu. Jsme rádi, že jste si pobyt v našem Pinia Hotel & Resort užili a doufáme, že se brzy zase uvidíme.
S pozdravem
Ondřej Scholz, Pinia Hotel & Resort
1 hlas
?
jednotlivec, 3. srpna 2023
Bez textového hodnocení
1 hlas
?
dospělý pár, 23. května 2023
Bez textového hodnocení
1 hlas
?
dospělý pár, 27. října 2022
Bez textového hodnocení
1 hlas
Všechny zákaznické recenze jsou autentické a pocházejí pouze od klientů, kteří v minulosti realizovali svůj pobyt přes web Spa.cz. Pečlivě je procházíme, vyhodnocujeme jejich relevanci a vhodnost a vyřazujeme hodnocení s vulgárním zabarvením či nepravdivými výroky. Recenze však nijak neupravujeme. Pokud je součástí nevyřešená záležitost k prověření, nejprve tak učiníme, až poté je recenze zveřejněna. V tomto případě je často nutné situaci vykomunikovat se třetí stranou a propsání recenze na web tak není okamžité.
Procentuální průměry hodnocení hotelu jsou vypočítány součtem hodnot recenzí zveřejněných za poslední rok a vyděleny počtem těchto recenzí.
Zveřejněno na základě evropské směrnice EU č. 2019/2161.