Recenze

HodnoceníHotel Bránica

Zpět

Hodnocení hotelu

93%

Perfektní

na základě 22 recenzí

  • Personál

    95%

  • Služby

    92%

  • Čistota

    98%

  • Pohodlí

    92%

  • Cena/kvalita

    90%

Recenze (20)

Filtry

  • Kamil Vašíček

    ?

    dospělý pár, 1. listopadu 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Vinárna mimo provoz. Kulečník k dispozici na vyžádání, bez obsluhy. Menší výběr jídla. Neznám kritéria pro udělování hvězd ale tento hotel dle meho názoru odpovídá 3*, max.
    • Pěkné prostředí a ochotny a příjemný personál.
    • Zavřená vinárna s kulečníkem.
  • Ivana Dluhoš

    ?

    dospělý pár, 18. července 2017

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Krasne prostredi s milym personalem v cistote a klidu.
  • Anonymní hodnocení

    ?

    dospělý pár, 10. července 2017

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Radim Bortel

    ?

    dospělý pár, 24. dubna 2017

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Roman Valášek

    ?

    rodina s malými dětmi, 29. září 2015

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Příjemná a ochotná obsluha, klidné místo
    • Strava: První večer jsme si měli vybrat menu na druhý den večer (polévku, hl. jídlo, desert), dostali jsme pak shodné pouze hlavní jídlo, polévka i dezert byli jiné, než jak bylo uvedeno v menu, aniž by nás o tom někdo informoval.
      Wellness: v balíčku jsme měli 2x 2hod a 20min masáž. První večer nám bylo oznámeno, že sauny nejsou v provozu, pouze bazén (neohřátý) a whirlpool. Stejně tak i masáž že je možná až druhý den. Byli jsme ujištěni, že jako náhradu můžeme druhý den o to déle ve wellness zůstat. Druhý den večer jsme se dozvěděli, že wellness je v provozu jen do 20:00 místo uváděných 21:30 (někde inzerováno i do 22:00). Mezi 17:30 - 20:00 jsme tedy měli stihnout večeři, 2x masáž a "prodloužený" wellness, což nebylo možné. Během našeho "wellness" pobytu jsme se nakonec v sauně "ohřáli" max. 15-30minut!
      Úklid pokoje: u čtyřhvězdičkového hotelu bych očekávala každodenní úklid pokojů(ustlání, vynesení košů, výměna ručníků apod.) - nestalo se tak.
  • Hugo Přibyl

    ?

    jednotlivec, 18. listopadu 2014

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Umístění hotelu v terénu je nádherné, styl lehce pro Fatru nevhodný, ale to je otázka vkusu každého. čistota odpovídá, strava lehcepodprůměrná.myslím tím suroviny , ne kvalitu zprácování.Špatně fugovalo welnes, studená voda, nenahřáté vířivky, neprofesionální masáž.
  • Hana Harazimová

    ?

    jednotlivec, 23. září 2014

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Příliš teplo na pokoji se strešním oknem...
  • Ondřej Štorek

    ?

    mladý pár, 7. ledna 2014

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Hotel je umístěn v krásném prostředí. Velice se nám tam líbilo
    • přijemný personál
      hezky udržovaný a vybavený hotel
    • nic
  • Miroslav Viktořík

    ?

    dospělý pár, 16. června 2011

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Příjemný pobyt, v nádherném prostředí, skvělou obsluhou a službami.
  • Alena Hurajtová

    ?

    dospělý pár, 13. června 2011

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Byli jsme spokojeni jak s personálem tak i s ubytováním