Recenze

HodnoceníHotel REZA

Zpět

Hodnocení hotelu

93%

Perfektní

na základě 114 recenzí

  • Personál

    94%

  • Služby

    92%

  • Čistota

    97%

  • Pohodlí

    93%

  • Cena/kvalita

    90%

Recenze (114)

Filtry

  • Věra Kulhánková

    ?

    dospělý pár, 17. února 2014

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Hotel je čistý a strava v pořádku. Náš pobyt byl od 13.2. do 16.2.2014 a zaplatili jsme za pobyt Wellness Relax - 4 dny. Všechny procedury jsme museli vyčerpat během jednoho dne!, a to v pátek dne 14.2.2014, protože o víkendu v hotelu nikdo nepracuje! :-( Nemusíme asi vysvětlovat, že takovýto léčebně-relaxační postup je naprosto k ničemu a celý pobyt byl poskytnutými službami znehodnocen. De facto sobota a neděle byli jen ubytovací a stravovací služby (ale kvůli tomu nikdo z nás do lázní na wellness pobyt přece nejezdí). V takovýmto postupem jsme se setkali poprvé a to jezdíme různě po ČR a SR lázních. V tohoto důvodu nás Františkovy Lázně neoslovili a další pobyt si již nekoupíme.
    Hotel REZA

    Odpověď od hotelu

    Hotel REZA

    Dobrý den paní Kulhánková,
    v rámci balíčku jste měli každý celkem 3 procedury - 15 min. masáž, 15 min. fango zábal a 20 min. uhličitou koupel. Bohužel neshledávám nic špatného na tom, že jste všechny 3 procedury absolvovali v 1 den. V lázeňském hotelu hosté mívají v průměru 3 až 4 procedury denně. Solnou jeskyni jste mohli využít i o víkendu, taktéž bazén je k dispozici denně do 22 hod. včetně víkendu. V hotelu se samozřejmě o víkendu pracuje, pouze lázeňští pracovníci mívají (pokud to situace dovolí) víkendy volné. Mrzí mě, že jsme Vám tímto celý pobyt znehodnotili. S pozdravem Vohlídalová Marika, Hotel Reza, provozní vedoucí

  • David Volák

    ?

    jednotlivec, 27. května 2014

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Anonymní hodnocení

    ?

    jednotlivec, 27. května 2014

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Hubáček František

    ?

    jednotlivec, 23. července 2013

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Vstřícnost a ochota personálu.
      Neomezená doba a používání bazénů, čistota bazénů.
  • Anonymní hodnocení

    ?

    jednotlivec, 15. března 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Příjemná obsluha v restauraci, odborná péče při masáži, dostatek procedur, komfortní ubytování, výborná strava.
    • Je slyšet hluk do pokojů situovaných na straně frekventované ulice.
  • Naděžda Bartošová

    ?

    dospělý pár, 30. března 2015

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Perfektní ubytování, čisto, milý a velmi ochotný personál hotelu. Velmi příjemné překvapení - blahopřání k manželovým narozeninám vč. pozornosti hotelu.
    • Léčebné procedury poskytnuté v rámci pobytu byly o ničem ( masáž 15 minut-jako by nebyla), nezvládnutá organizace obsluhy v restauraci při večeřích ( také téměř 2 hodiny při čekání na 3 chody !!), ve 4 hv. hotelu bychom neměli dostat studenou polévku, okoralý předkrm.....
      K sauně chybí zázemí- ochlazovací bazének a odpočinkový prostor.
  • Anonymní hodnocení

    ?

    jednotlivec, 19. listopadu 2014

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Mgr. Milana Pecinová

    ?

    dospělý pár, 6. dubna 2013

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Anonymní hodnocení

    ?

    jednotlivec, 13. října 2015

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Růžena Valachová

    ?

    jednotlivec, 16. května 2017

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Příjemný personál
      Hezké prostředí
      Výborné ozdravné lázeňské procedury
      Čistota
    • proleželá matrace