Hotel REZA
Dobrý den paní Vlčková,
děkujeme Vám za kladné hodnocení Vašeho pobytu. Jsme moc rádi, že se Vám pobyt v našem hotelu líbil.
Budeme se těšit na Vaši další návštěvu.
Team hotelu Reza
98%
Perfektní
na základě 88 recenzí
za poslední rok
Jak sbíráme recenze?
Filtry
?
dospělý pár, 8. ledna 2024
Hotel REZA
Dobrý den paní Vlčková,
děkujeme Vám za kladné hodnocení Vašeho pobytu. Jsme moc rádi, že se Vám pobyt v našem hotelu líbil.
Budeme se těšit na Vaši další návštěvu.
Team hotelu Reza
1 hlas
?
skupina přátel, 29. prosince 2023
1 hlas
?
jednotlivec, 13. prosince 2023
1 hlas
?
ostatní, 21. listopadu 2023
1 hlas
?
skupina přátel, 20. listopadu 2023
1 hlas
?
skupina přátel, 20. listopadu 2023
Hotel REZA
Dobrý den paní Bauerová,
moc děkujeme za kladné hodnocení Vašeho pobytu.
Jsem rádi, že jste u nás byli spokojeni. Budeme potěšeni, pokud nás opět poctíte Vaší návštěvou.
Team hotelu Reza
1 hlas
?
dospělý pár, 20. listopadu 2023
Bez textového hodnocení
1 hlas
?
ostatní, 17. listopadu 2023
Bez textového hodnocení
1 hlas
?
jednotlivec, 16. listopadu 2023
Bez textového hodnocení
1 hlas
?
Neuvedeno, 11. listopadu 2023
Bez textového hodnocení
1 hlas
Všechny zákaznické recenze jsou autentické a pocházejí pouze od klientů, kteří v minulosti realizovali svůj pobyt přes web Spa.cz. Pečlivě je procházíme, vyhodnocujeme jejich relevanci a vhodnost a vyřazujeme hodnocení s vulgárním zabarvením či nepravdivými výroky. Recenze však nijak neupravujeme. Pokud je součástí nevyřešená záležitost k prověření, nejprve tak učiníme, až poté je recenze zveřejněna. V tomto případě je často nutné situaci vykomunikovat se třetí stranou a propsání recenze na web tak není okamžité.
Procentuální průměry hodnocení hotelu jsou vypočítány součtem hodnot recenzí zveřejněných za poslední rok a vyděleny počtem těchto recenzí.
Zveřejněno na základě evropské směrnice EU č. 2019/2161.