Recenze
K nástupu na pobyt je třeba prokázat negativní test, očkování nebo prodělání covidu. Sledujte aktuální podmínky pobytů v lázních.

Hodnocení hotelu

95%

Perfektní

na základě 91 recenzí

  • Personál

    97%

  • Služby

    95%

  • Čistota

    98%

  • Pohodlí

    92%

  • Cena/kvalita

    95%

Recenze (20)

Filtry

  • Stanislav Kubáček

    ?

    dospělý pár, 21. června 2021

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Vše bylo na výbornou, byli jsme na tomto místě již podruhé a věříme, že ne naposledy.
    • Celková atmosfera v hotelu je velmi příjemná, ubytování pohodlné, stravování nemá chybu, množství procedur, možnost koupání v bazénu je zvláště v tomto horkém měsíci úplně nejlepší. Termální vřídlo přímo v budově. Možnost zapůjčení kol.
  • Anonymní hodnocení

    ?

    jednotlivec, 14. června 2021

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Anonymní hodnocení

    ?

    jednotlivec, 30. května 2021

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Jediné co mě velice vadí jsou výrazné německy psané informační nápisy a dole drobný český na všech dveřích a chodbách. Také v pokoji veškeré informace o hotelu jen v němčině
  • Anonymní hodnocení

    ?

    jednotlivec, 30. května 2021

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Na lázeňském domě Erika oceňujeme komplexnost služeb, všechny lázeňské procedury v jednom domě,vynikající stravování- super kuchař a výběr v bufetu, masáže i koupele perfektní. Františkovy Lázně jsou nádherné, spousta parků, procházek, možnost výletů na hrady, do muzeí, přírody, půjčili jsme si zdarma kola, která byla ve výborném stavu, cvičili jsme si kdykoliv ve fitku, chodili do bazénu, hráli stolní hokej, minigolf.
    • Vše, až na to, že jako nezkušeni lázeňští šviháci a samoplátci jsme si nedokázali prosadit procedury, které nám nejvíc vyhovovaly
    • Zaplatili jsme si 12 procedur, lékařka mi ale předepsala jen sedm, s vysvětlením, že jsem jich víc nechtěla, což tak samozřejmě nebylo.Musela jsem si dodatečně prosadit u sestry dopsání dalších pěti procedur, ty , co jsem nejvíce potřebovala, ale sestra už dopsat nemohla. Takže jsem měla třikrát parafín, ačkoliv nemám nic s klouby. Nevadí. Příště budu víc s lékařem mluvit o tom, co potřebuji
  • Anonymní hodnocení

    ?

    jednotlivec, 24. května 2021

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Vše "pod jednou střechou". Parkoviště, bazén, posilovna, půjčovna kol ap. - zdarma
      Velice příjemný personál vč.lékařky , vrchní sestry i recepce.
    • Při pozdějším příchodu do jídelny již byla omezená nabídka jídel na minimum.
      Nedalo se platit platební kartou.
      Při procedůře "uhličitá koupel" se neusazovaly "jemné bublinky" na kůži, jak je obvyklé a nebylo příjemné, že jsem nikdy neviděla vanu vypouštět ani nově napouštět.
  • Jiří Lukšík

    ?

    jednotlivec, 23. května 2021

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Umístění hotelu, vybavení hotelu
    • Snídaně podávána od 7 do 10 hod. Pokud se přišlo např. v 8.45 hod. už tam skoro nic nebylo.
      Trysky v bazenu nefungovaly, a když tak jen několik málo. Ovládací pult zakazoval přístup.
      Jedno malé hotelové mýdlíčko na 6 nocí je na čtyřhvězdičkový hotel hodně málo...
  • Anonymní hodnocení

    ?

    jednotlivec, 28. března 2021

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Klidně by mohlo být i méně procedur, pokud by se to pozitivně odrazilo na nabízených službách. Do tohoto hotelu se již znovu nevrátíme.
    • Personál se snažil, někteří pracovníci byli příjemní a vstřícní, přišli nám však celkově unavení. Bylo by fajn, kdyby zaměstnanci zvládali obsluhovat více procedur, než jen tu svoji a mohli se střídat.
      Pan recepční byl super.
      Parádní byla solná jeskyně a sauna s ledovým bazénkem. Ocenili jsme posilovnu a kulečník.
    • Hned několik věcí. Bohužel se nedoplňovalo jídlo do rautu a pokud jste nepřišli hned na začátku večeře na jídlo, zbyly na Vás opravdu jen zbytky. Čekali bychom, že se bude raut doplňovat po dobu večeře. Kuchař byl absolutně neochotný dodělat i salát, který došel. Úroveň kávy a čajů žalostná, i káva, kterou si objednáte za peníze, je spíše podprůměrná. Také je zbytečný systém rezervace jídla, kdy běháte mezi kuchyní a recepcí s lístkem jak v jídelně. Čekali bychom od této úrovně hotelu, že si objednáme oběd na recepci a tyto informace se předají dál.
  • Anonymní hodnocení

    ?

    dospělý pár, 10. března 2021

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Hodnocení kultury a sportu, okolí odpovídá kovidové situaci a konci zimy po sněhu.
    • Bazén, koupele, masáž; vynikající večeře. Vlídná a ochotná obsluha i personál.
    • xxx
  • Bohuslava Hladíková

    ?

    dospělý pár, 8. března 2021

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Naprostá spokojenost se všemi službami.
    • Výborná kuchyně, ochotný personál a klid v lázeňském domě. Vše bylo profesionální a na vysoké úrovni.
    • Mohla by být větší informovanost o léčebných procedurách.
  • Anonymní hodnocení

    ?

    skupina přátel, 8. března 2021

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Užili jsme si krásný týden v této divné době, odpočinuli a načerpali nové síly.
    • Ubytování odpovídající, služby výborné
    • Škoda, že pobyt v sauně pouze na hodinu - zkušený saunař uzná, že to není ani na prohřátí a další hodina za cenu, kde jinde za jednou takovou dobu...