SPA HOTEL CENTRUM
Dobrý den,
děkujeme za kladné hodnocení služeb našeho lázeňského hotelu. Budeme rádi, když k nám v budoucnu opět zavítáte.
Kolektiv Spa Hotelu Centrum
96%
Perfektní
na základě 43 recenzí
za poslední rok
Jak sbíráme recenze?
Filtry
?
dospělý pár, 7. prosince 2022
Bez textového hodnocení
1 hlas
?
jednotlivec, 5. prosince 2022
SPA HOTEL CENTRUM
Dobrý den,
děkujeme za kladné hodnocení služeb našeho lázeňského hotelu. Budeme rádi, když k nám v budoucnu opět zavítáte.
Kolektiv Spa Hotelu Centrum
1 hlas
?
dospělý pár, 5. prosince 2022
SPA HOTEL CENTRUM
Dobrý den, děkujeme za pozitivní hodnocení. Budeme se těšit na Vaší případnou další návštěvu.
Kolektiv Spa Hotelu Centrum
1 hlas
?
jednotlivec, 5. prosince 2022
1 hlas
?
jednotlivec, 5. prosince 2022
SPA HOTEL CENTRUM
Pěkný den, děkujeme za hodnocení služeb našeho hotelu.
1 hlas
?
dospělý pár, 30. listopadu 2022
SPA HOTEL CENTRUM
Dobrý den, děkujeme za pozitivní hodnocení. Budeme se těšit na Vaší další návštěvu.
Kolektiv Spa Hotelu Centrum
1 hlas
?
dospělý pár, 30. listopadu 2022
SPA HOTEL CENTRUM
Dobrý den, děkujeme za pozitivní hodnocení. Budeme se těšit na Vaší případnou další návštěvu.
Kolektiv Spa Hotelu Centrum
1 hlas
?
jednotlivec, 29. listopadu 2022
SPA HOTEL CENTRUM
Dobrý den, děkujeme za krásné hodnocení a budeme se případně těšit na Vaši další návštěvu. Tým Spahotelu Centrum
1 hlas
?
dospělý pár, 28. listopadu 2022
SPA HOTEL CENTRUM
Dobrý den, děkujeme za pozitivní hodnocení. Budeme se těšit na Vaší případnou další návštěvu.
Kolektiv Spa Hotelu Centrum
1 hlas
?
dospělý pár, 28. listopadu 2022
SPA HOTEL CENTRUM
Děkujeme za krásné hodnocení našeho hotelu. Rádi Vám nabídneme služby i při další návštěvě Františkových Lázní. Kolektiv Spa Hotelu Centrum
1 hlas
Všechny zákaznické recenze jsou autentické a pocházejí pouze od klientů, kteří v minulosti realizovali svůj pobyt přes web Spa.cz. Pečlivě je procházíme, vyhodnocujeme jejich relevanci a vhodnost a vyřazujeme hodnocení s vulgárním zabarvením či nepravdivými výroky. Recenze však nijak neupravujeme. Pokud je součástí nevyřešená záležitost k prověření, nejprve tak učiníme, až poté je recenze zveřejněna. V tomto případě je často nutné situaci vykomunikovat se třetí stranou a propsání recenze na web tak není okamžité.
Procentuální průměry hodnocení hotelu jsou vypočítány součtem hodnot recenzí zveřejněných za poslední rok a vyděleny počtem těchto recenzí.
Zveřejněno na základě evropské směrnice EU č. 2019/2161.