Recenze

Hodnocení hotelu

85%

Velmi dobré

na základě 110 recenzí

  • Personál

    86%

  • Služby

    84%

  • Čistota

    91%

  • Pohodlí

    85%

  • Cena/kvalita

    82%

Recenze (110)

Filtry

  • Anonymní hodnocení

    ?

    jednotlivec, 25. července 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • staveniště, sbíječky, měli by mít zavřeno, dokud se vše neopraví
  • Christian Schroeder

    ?

    jednotlivec, 13. června 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Anonymní hodnocení

    ?

    jednotlivec, 13. července 2016

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Jiří

    ?

    dospělý pár, 15. června 2012

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Gabriela Kajková

    ?

    rodina s malými dětmi, 9. srpna 2016

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    priemer
    • ochotný personál
    • podpriemerná strava
      značne obmedzené využitie spa
      oddelená manželská posteľ
  • Anonymní hodnocení

    ?

    jednotlivec, 8. ledna 2017

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Kamila Zapletalová

    ?

    jednotlivec, 17. července 2016

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Kdyt jsme se chteli vecer vykoupat,tak netekla tepla voda.Slecna na recepci je prijemna ale hostum nerika nic automaticky co by meli vedet,takze furt se na vse musi host ptat,jsou hoste co nemaji treba zkusenosti s hotely atd.,v restauraci jsme si nemohly dat k veceri co jsme chteli,byly rauty.Host jsi jde odpocinou a ne aby si chodil pro jidlo,ktere bylo hlavne studene.My bychom si klidne zaplatili steak za 500kc.Bohuzel tato moznost nebyla.S Nejakou pani jsem si psala.na.chatu tri dny pred prijezdem,ptala jsem se na ctyrkolky, ani mi pani nerekla,ze se musi rezervovat jeden den dopredu a take cenu, ktera ve finale neni dost prijatelna coz jsme se pak dozvedely.Zapujcili jsme si tedy jizdni kola, coz je pro takovy hotel.take ostuda, tomu se rict nedalo, ze je to jizdni kolo,cele rozvrzane,nebrzdilo,neprehazovalo.Mam nejake zkusenosti z hotelu,nejsme narocni, ale.mohu rict, ze k Vam uz zpet nezavitame. Hezky den
  • Veronika Laloučková

    ?

    jednotlivec, 5. srpna 2016

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    S pobytem jsme byli celkově spokojeni. Krásná příroda, zvířátka, dobré jídlo ,dobré porce i příjemný personál.
    • Bohaté snídaně a velký výběr. Dobré večeře. Možnost sportovního vyžití dětí, velká herna.
    • Přistýlka pro dítě na které se nedalo spát, protože v prostředku byla matrace vypouklá/vada lehátka/, takže hlava byla níž a nohy také. Proto jsme spali všichni na manželských postelích.
      Chyběl mi tam nějaký sušák na prádlo.
      Dlouhá čekací doba na jídlo při večeři.
      Nelíbilo se mi také, že v době našeho pobytu byla obsazena herna příměstským táborem.
      Do dětského koutku bych přidala ještě jednu trampolínu, protože byla hodně využívána.
    Hotelový RESORT STEIN

    Odpověď od hotelu

    Hotelový RESORT STEIN

    Děkujeme moc za Vaši návštěvu i Vaše postřehy z pobytu.
    Budeme se těšit na opětovné shledání v Resortu Stein.

  • Ondřej

    ?

    rodina se staršími dětmi, 11. srpna 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Čisté ubytování.
    • Kvalita snídaní, obsluhy v restauraci , nesmyslná cena za vířivku na osobu , příšerné parkování .
  • Daniel

    ?

    skupina přátel, 27. července 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Celková cena příliš neodpovídá kvalitě a komfortu - hotel v současnosti prochází rekonstrukcí části resortu po požáru což k dobrému dojmu nepřidá. Wifi na pokoji nefunkční - nutno jít do restaurace nebo blíže k ní. V restauraci na nás večer ( těsně před 18.00) neměli čas neboť se vydávali jídlo pouze pro hotelové hosty s polopenzí a my měli čekat do 19.30 (přitom německy mluvící hosté u vedlejšího stolu si objednávali z jídelního lístku) a tak jsme šli jinam a druhý den to už raději nezkoušeli. Poslední den ráno jsme po snídani zjistili, že karty k našim pokojům byli naprogramovány pouze do 24.00 předešlého dne a tak jsme byli nuceni požádat personál, aby nám pokoj odemkli a my si mohli vzít věci k odjezdu.
      Celkově by hotelu slušelo poněkud doladit obdobné chyby personálu a věřím, že pak si i za tyto ceny své zákazníky najde. Za nás, kteří již naši republiku služebně projeli mnohokrát je ovšem tento hotel nedostačující.