Recenze
S ohledem na vyhlášení vládních nařízení ze dne 26. 10. 2020 je provoz hotelů i lázeňských léčebných zařízení až do odvolání omezen.

Hodnocení hotelu

85%

Velmi dobré

na základě 51 recenzí

  • Personál

    87%

  • Služby

    87%

  • Čistota

    86%

  • Pohodlí

    83%

  • Cena/kvalita

    82%

Recenze (51)

Filtry

Typ klienta

  • Soňa Němcová

    ?

    dospělý pár, 21. května 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Krásné prostředí, nadherné prochazky po okolí,velice příjemná a ochotna masérka ve welnes centru.
    • Pokoje-koupenka spinava,ne povrchove ,ale hloubkově! dlaždičky,stojanky na rucníky atd,myslím si,že tam bylo poprskané od oredchozích ucastníku...smrad z odpadu!!! a neskutecne malicka sprcha a to jsem stíhla...muž si musel při mydlení nechavat otevreno....Personal v restauradci né upně pozitivne naladeny,vadilo mi při kontaktu s nimi,že jsou ukunkané a ne dobře mluvíci cesky...na krasné ceské lazne dost personalu zizinek,nevadí mi,ale at mluvi poradne! Strava tedy velice smutna a podavaná stylem kasáren...při dnešní době gastronomie smutné! Při objednávce nad ramec služby jsem dostala studene a syrové maso,salat byl utopeny v zálivce. tak že celkovy dojem s penzionu nas dost zklamal. Tak ,že pobyt u vás vysel mnohem draž než jsem pocitala, prevázne kvůli jidlu! myslím si,že je opravdu dost vecí které by se mohli zlepsít. Mrzí me to,ale je to tak.
  • Petra Francouzová

    ?

    dospělý pár, 8. srpna 2017

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    S wellness pobytem v Penzionu Palacký a přidružených prostorách firmy Konstantinovy Lázně a.s. jsme byli spokojeni až těsně do odhlášení, kdy nám náš pobyt hodně znechutil svým neprofesionálních chováním personál penzionu Palacký a recepce hotelu Jirásek.

    Podle poukazu, který jsme zakoupili na Spa.cz, naše rezervace pokoje platila až do 11:00. Při příjezdu nám recepční hotelu nesdělila čas odhlášení z hotelu. Neměli jsme důvod pochybovat o správnosti údajů uvedených na poukazu, a proto jsme se na čas odhlášení explicitně neptali. V den odjezdu v 9:30 nás zastavila na chodbě před naším pokojem paní uklízečka a přikázala nám k našemu nemylému překvapení, že se máme do 10:00 sbalit a opustit pokoj. Když jsme jí na to odpověděli, že podle informací na poukazu máme rezervaci až do 11:00, odvětila, že máme staré papíry a že do 10:00 musí být pokoj volný. Tón, kterým k nám celou dobu mluvila, se nám ani trochu nelíbil. Řekli jsme jí, že to není naše chyba, že jsme dostali špatné informace. Na to už nereagovala. Vešli jsme tedy do pokoje, sbalili si své věci a pokoj opustili. Šli jsme na recepci se odhlásit.

    Zeptali jsme se paní recepční, jak je možné, že jsme byli vyhozeni z pokoje paní uklízečkou o hodinu dříve, když podle informací, které jsme obdrželi na poukazu od Spa.cz, naše rezervace platí až do 11:00. Recepční nasadila stejný rozkazovačný tón jako paní uklízečka a sdělila nám, že tady se odhlašuje v 10:00. Když jsme se jí snažili ukázat zakoupený poukaz s informacemi od Spa.cz, odmítla se na něj podívat se slovy, že jí to vůbec nezajímá a není to její problém. Odmítla s námi jakkoli rešit vzniklou nesrovnalost v informacích, které jsme obdrželi při nákupu wellness pobytu a dala nám jasně najevo, že ji svou přítomností a dotazy obtěžujeme. Její chování jsme shledali jako velmi neprofesionální a nevhodné. Po celou dobu pobytu jsme se chovali vůči celému personálu slušně a s respektem. Očekávali bychom, že stejně tak se bude chovat personál i k nám - platícím zákazníkům. Bylo jasné, že nemá smysl dále s paní recepční jednat. Sdělili jsme jí ještě, že klíče, které při ubytovaní dala jednomu z nás sice mají štítek s číslem našeho pokoje, ale klíč od dveří pokoje na nich není a museli jsme celý pobyt sdílet jeden klíč. Oba svazky klíčů si beze slova vzala a dál ignorovala naši přítomnost. Otočili jsme se tedy a hotel opustili.

    Že jsme museli hotel opustit o hodinu dříve nás vůbec netrápí, ale způsob, jakým nám to bylo sděleno, je při nejmenším zarážející. Je velmi smutné, že personál hotelu neví, jak se má chovat k hostům, a že nemá žádný zájem o to řešit s hosty vzniklé nesrovnalosti. Že to neví paní uklícežka, bychom ještě pochopili, ale že se recepční hotelu chová jěště hůře, nás opravdu šokovalo. Nevíme, kdo udělal chybu v informacích, které jsme obdrželi, zda sprostředkovatel Spa.cz nebo poskytovatel služeb Konstantinovy Lázně a.s. Víme ale, že jsme to odnesli my. Doporučujeme všem případným zájemcům o pobyt si oveřit správnost informací před nákupem poukazu přímo u poskytovatele služeb v Konstantinových Lázních, protože poskytovatel těchto služeb nebere na informance od sprostředkovatele Spa.cz žádný ohled.

    Na základě naší zkušenosti s personálem hotelu Jirásek a penzionu Palacký nemůžeme pobyt tam doporučit. Což je velká škoda, protože jinak jsme s wellness pobytem v Konstantinových Lázních byli spokojeni. Prostředí tam se nám líbilo. Hezké parky na procházky. Křásné přírodní jezero v bývalém čedičovém lomu. Wellness procedury a wellness centrum se nám také libílo. Škoda, že dvě osoby z personálu nám to museli takto zkazit.
    • Hezké prostředí Konstantinových Lázní.
      Hezké parky na procházky.
      Křásné přírodní jezero v bývalém čedičovém lomu.
      Wellness procedury a wellness centrum.
    • Velmi špatné chování pár jedinců personálu hotelu Jirásek a penzionu Palacký.
    Lázeňský dům Palacký

    Odpověď od hotelu

    Lázeňský dům Palacký

    Dobrý den, velice nás mrzí, že Váš pobyt byl ukončen touto nepříjemnou zkušeností. S personálem vše bylo řešeno. Věříme, že se nic podobného již nebude opakovat. Požádali jsme našeho obchodního partnera o prověření a sjednocení údajů ohledně času opuštění pokoje.
    Léčebné lázně Konstantinovy Lázně a.s.

  • Anonymní hodnocení

    ?

    jednotlivec, 24. dubna 2017

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Martina Pokorná

    ?

    dospělý pár, 4. ledna 2016

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Velice kladně hodnotím přístup personálu restaurace hotelu Jirásek za vstřícný přístup, velmi dobré jídlo a milé a příjemné vystupování. Objednané procedury byly na standardní úrovni. Silvestrovské menu bylo úžasné, bylo ho dostatek, obsluha velice příjemná a ochotná.
    • Po příjezdu jsme zjistili, že nám nebyl poskytnut pokoj s manželskou postelí, ačkoli jsme jej do objednávky vyloženě uvedli. Při reklamaci nám bylo bez zájmu sděleno, že takovýto pokoj není k dispozici. Následně jsme zjistili, že netopí topení v pokoji, recepce nám opět laxně sdělila, že je oprava objednaná, aniž byla schopna alespoň částečně sdělit termín opravy. Topení začalo fungovat ve 21.00 (závada nahlášena v 16,00). Dále nás zarazil systém nastavení procedur. Jelikož nemáme stejná příjmení, došlo i k takové absurditě, že jsme solnou jeskyni měli každý na jiný den, právě tak parafinový zábal. Na můj dotaz v rezervační místnosti mi bylo sděleno, že slečně nemůže být známo, že patříme k sobě, jelikož má pouze seznam pacientů bez čísel pokojů. Nakonec jsme si sami s personálem procedur doladili procedury sami, přesto mám za to, že by se mělo brát v potaz obsazení pokojů.
  • Jaroslav Mazour

    ?

    jednotlivec, 15. února 2016

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Anonymní hodnocení

    ?

    jednotlivec, 6. července 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Recepční
    • Čistota pokoje
  • Lubomír Berka (15.6.1961)

    ?

    jednotlivec, 29. dubna 2013

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Přístup personálu
      Lidský přístup
    • Nabízená masáž ve wellness nesplňovala mé představy o masáži na 30 minut, spíše to vypadalo, aby se zákazník nažral a koza zůstala celá.
      Hluk z klimatizace hoteklu po celou noc v sobotu, v jiné dny to vypínali
    Lázeňský dům Palacký

    Odpověď od hotelu

    Lázeňský dům Palacký

    Dobrý den, ráda bych uvedla informaci ohledně kvality masáže ve Wellness centru Konstantin na pravou míru. Pan Lubomír Berka absolvoval ve wellness centru smyslovou masáž se zábalem, která trvá celkově 45 minut. Samotná masáž je prováděna 25 minut a poté následuje čas strávený v zábalu 20 minut. Je nám líto vzniklého nedorozumění.

    Eva Zachariášová
    obchodní ředitelka
    Wellness centrum Konstantin

  • Petr Kolomazník

    ?

    dospělý pár, 1. května 2016

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Anonymní hodnocení

    ?

    jednotlivec, 12. července 2016

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Vlastimil Amcha

    ?

    jednotlivec, 17. dubna 2017

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Celkem příjemný pobyt.
    • Ubytování , obsluha v uhličité koupeli a podvodní masáži, nepřeplňované velnes s rozumnou obsluhu.
    • V kavárně Srdíčko nemaji kávu bez kofeinu jen příjemnou obsluhu. Cena 1palačinky okolo 100 kč. V info centru a na recepcích málo informacích o okolí a každý leták a brožury za poplatek bez komentáře. Asfalt v parku a hrbolatý. Cenové relace v restauracích. Výlet do Bezdružic bez slibovaného průvodce -nedostavil se !!