Recenze
AKTUÁLNĚ: Poukazy pro zdravotníky již na Spa.cz nepřijímáme. Děkujeme za pochopení.

Hodnocení hotelu

89%

Velmi dobré

na základě 302 recenzí

  • Personál

    92%

  • Služby

    91%

  • Čistota

    91%

  • Pohodlí

    86%

  • Cena/kvalita

    85%

Recenze (302)

Filtry

  • Marie Kučerová

    ?

    dospělý pár, 30. června 2017

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Hodnotíme pobyt poněkud opožděně a současně se omlouváme ,že bez známkování , protože známkování a bodování nás provázelo většinu života .
    Už čtvrtým rokem trávíme týdenní pobyt samoplátců -seniorů v hotelu Anna Marie
    opakovaně, což je známkou,že se v lázních Bělohrad cítíme dobře - velmi dobře , a to navíc díky služeb vaší Spa (již 5x) . Stávají se pro nás důvěrně známým prostředím a manžel má zde pocit soukromí , jistoty i bezpečí ...
    Protože jsme z Pardubic , hodnotíme okolní zeleň , lesy ,zdravý vzduch ,i když vzhledem k zdravotním možnostem mého muže , můžeme ,podle možností, využívat jen krátkých procházek (rybník, bažantnice)....
    Naše kompletní hodnocení letos je následující :
    Vstupní lékařská prohlídka , zdravotní personál i všechny další služby hodnotíme mimořádně kladně - dokonce nám letos i mimořádně chutnala teplá jídla(u nás jen polopenze), tedy velmi dobře hodnotíme i kuchyni.
    Máme také vždy štěstí na počasí - letos mimořádně .
    Odjížděli jsme velmi spokojeni a těšíme se opět na další rok .
    Zamilovali jsme si je a posíláme to dál . Manželé M.Kučerová a R.Bareš
  • Marie Kučerová

    ?

    ostatní, 2. července 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Chtěla bych již v úvodu sdělit , že k jednotl.bodování mám negativní přístup , neb jsem to byla nucena skoro celoživotně praktikovat .
    Do lázní Bělohrad jsme s manželem jezdívali mnoho let přes SPA a rádi - a vždy jsme hodnotili pobyt komplexně ; letos , bohužel ,jsem přijela sama- vlastně se sestrou mého muže. Už to ,že jsme přijížděli opakovaně dokládá ,že jsme byli vždy spokojeni s pobytem na Anně Marii a zejména na C14 , kterou si manžel oblíbil, neb se málo pohyboval a tak mohl alespoň z balkonu koukat do klidné zeleně v parku . Pokud to šlo , dělali jsme procházky kolem rybníka i do bažantnice k prameni, kde se to stále vylepšuje.
    Taky letošní pobyt byl velmi uspokojivý ,opět na A.M.v C14, dokonce se zde švagrové natolik zalíbilo ,že uvažuje v budoucnu lázně opět navštívit( a "poslat to dál ...") . Personál byl při procedurách velmi laskavý a pozorný , kvalita stravování skvělá (poklona kuchyni-kuchaři) i obsluze, jen úklidová služba , poněkud vázla .
    A na závěr - kvalitu služeb SPA ,konkrét. pí. Štěpánkové , velmi hodnotím . M.Kučerová
    • Co se mně v lázních Bělohrad velmi líbí : klidná zeleň a procházky v nejbližším okolí . Nádherný , velký bazén s maximál.masážním využitím .
    • Nelíbila se mi loni-a taktéž letos, poněkud
      ledabylá pozornost některých plavčíků (zřejmě mladých brigádníků) při smývání mokré dlažby před vstupem do bazénu (loni došlo dokonce k uklouznutí ženy , cizinky - a rozpaky plavčíka ,co s tím ).
      Taky mně zarazilo , že ve městě- lázeňském, byl ukončen provoz dvou posledních cukráren , takže zůstala jen ta v lázeňské budově , což je škoda, protože při letní procházce městem není možné se zastavit v útulné cukrárně a odpočinout si při kávě a zákusku .Škoda.
      A do třetice je škoda , že se už nevyrábí Bělohradské oplatky z domácích zdrojů
      (viz Hořice ) ,ale už jen centrálně v Luhačovicích . Také škoda .
  • Jaroslava Husáková

    ?

    jednotlivec, 25. srpna 2013

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • V lázních se nám líbilo, všude ochota, až na masérky.
    • Nelíbily se mi služby masérek - konkr. jsem měla klasickou masáž. Jelikož chodím pravidelně v bydlišti na tyto masáže a vím jak by měly vypadat, tato masáž v rozsahu 10 min je k ničemu, ani jsem na poslední nešla, škoda času. Rovněž na mé otázky nereagovaly, jsou zřejmě němé i hluché.
  • Anonymní hodnocení

    ?

    ostatní, 17. června 2013

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • bedriska kyovska

    ?

    jednotlivec, 16. října 2014

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • profesionalita fyzioterapeutky pí Bičištové
      vstřícnost Mudr. Kosztyo
      jídlo v kvalitě i kvantitě
      bazén
    • opotřebení zařízení pokoje
      TV a lednice opravdu starý typ
      málo kulturních akcí
  • Anonymní hodnocení

    ?

    dospělý pár, 1. ledna 2014

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Zpetne hodnotim pobyt kladne, ale zpocatku mi ho zkazil prvni kontakt s personalem a pokojem. Za prve inzerujete hotel Anna Maria a pote telefonicky oznamite ze je jiz obsaseno a nabidnete jiny hotel. Klasicky obchodni trik.
    Fotky pokoju hotelu Janousek na vasich strankach maji daleko k realite. Ale stale se da rici ze pokoje jakz takz dosahuji kvalit *** hotelu. Inzerujete, ze hotel ma pripojeni k WI-FI, ale uz se clovek nikde nedocte, ze zdarma se muze pripojit pouze v kavarne a to jeste pouze ke svemu laptopu. Sokovala me odpoved na otazku, jak je to s WI-FI pripojenim... Odpoved znela, ze je to placene... uz tato odpoved me dosti znechutila, ale kdyz jsem se zeptal, kolik to bude stat na dva dny, odpoved znela100 korun... neuveritelne tahani dalsich penez z kapes vasich zakazniku.... dalsi sok prisel kdyz si ten internet tedy zaplatil.... po vytisknuti jmena a hesla jsem zjistil, ze tech zminenych 100 korun neni poplatek za dva dny ale pouze za 24 hodin.... a co me nejvice odbouralo, byla odpoved na moje podiveni, ze mi bylo receno ze za dva dny to bude stat 100 korun a ono to je pouze za 24 hodin.... pani recepcni mi drzym a ironickym tonem sdelila, ze 24 je vlastne dneska a zitra tak to jsou dva dny.... SOKUJICI.... zbytek pobytu a sluzeb bych hodnotil velice pozitivne.....
    • Krasna priroda, Hotel Grand a Tree of Life vysoky standard sluzeb...
    • Neuveritelne vysoka cena za internet... kvalita lozniho pradla a rucniku v hotelu Janousek...... Oboji velice tvrde... neskodilo by trochu machadla....
  • Pavel Kozel

    ?

    jednotlivec, 12. srpna 2013

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Čisté ubytování v renovovaných pokojích pro nenáročné hosty. Příjemný personál.
    • Okna směrovaná do hlučné ulice
  • Jaroslava Kroupová PhDr.

    ?

    jednotlivec, 10. července 2013

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Nejen v hotelu, ale i v lázních pořád přežívá socialismus v poskytování služeb a v chování personálu (samozřejmě existují výjimky). Noční uklízení v hotelu Anna Marie je nepřijatelné a je to výmysl nějakého chorého mozku.
    • Líbilo se mi to, že jsem měla procedury pouze dopoledne a po zbytek dne jsem se mohla věnovat něčemu jinému. Prostředí lázní je příjemné, příjemné je i okolí.
    • Absolutně nepřijatelné je to, že jakási firma uklízí v hotelu v noci. Když sousedí komora uklízeček s pokojem lázeňského hosta a ten je v noci probuzen různými zvuky při otvírání a zavírání dveří, přesouváním nábytku, atd. Nikdy jsem něco podobného v žádném hotelu nezažila !
  • MARTINA Hříbalová

    ?

    jednotlivec, 2. března 2014

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Skvělé jídlo v místní rezervaci. Příjemná koupel.
    • Zařízení pokoje. Zápach zatuchliny v koupelně. Nepříjemné hučení větráku na záchodě. Bez možnosti vypnutí.
  • Jana Pajerová

    ?

    jednotlivec, 10. března 2014

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Služba- manikura -cena650 Kč.
      Doba provedení 1/2 hod. Naprosto nespokojená, - bylo mi řečeno, že
      manikerka má pokyny jak tuto službu provádět a nemůže ji měnit. No hrůza.
      Vzhledem k tomu, že jsem byla v těchto lázních poprvé nebyla jsem znalá poměrů.
      Tak se také stalo, že jsem tam někdy byla
      za blbku, např. při vstupu na masáž, vůbec žádná informace a údiv nad tím, že to nevím. Rovněž v bazenu - bez informaci