HodnoceníLázeňský dům Jan Ripper
ZpětHodnocení hotelu
90%
Perfektní
na základě 71 recenzí
Recenze (71)
Filtry
-
Jaroslava Wolfová
?
jednotlivec, 8. července 2018
- Velice přívětívý a profesionální přístup lékařky a všech fyzioterapeutů při procedurách i personálu hotelu. Byla jsem velice spokojená. Lázně a jejich okolí je velice příjemné pro relaxaci. Chválím i nabídku turistických stezek. Doporučím svým známým.
- Pracuji celý rok s lidmi a tak hledám klid. Vadí mi cyklisté motající se mezi pěšími. Velice přibývá rodin s malými neukázněnými dětmi.
1 hlas
-
Anna KUBÍKOVÁ
?
dospělý pár, 1. června 2018
Bez textového hodnocení
1 hlas
-
Milena Navrátilová
?
jednotlivec, 17. dubna 2018
Příjemné vystupování a vstřícnost personálu, ubytování i stravování má vysokou úroveň, nádherná příroda. Jen těch schodů je trochu moc, ale vzhledem k lokalitě se není čemu divit.- Nemožnost sehnat parkovací místo před hotelem při krátkodobějším pobytu. Ale katastrofa to není.
1 hlas
-
Jana Zarubova
?
jednotlivec, 11. října 2015
Bez textového hodnocení
1 hlas
-
Iveta Cichá
?
dospělý pár, 4. září 2015
- velký pokoj
- vana - upřednostňovala bych sprchu
1 hlas
-
Alexandra
?
rodina s malými dětmi, 23. srpna 2015
- Hotel přímo v centru, příjemný, pokoj velký, krásná terasa s vyhlídkou na Praděd, všude čisto
- Nám moc nesedlo jídlo- snídaně formou bufetu, tam se ještě vybrat jakž takž dalo, ale večeře byla hodně skromná..
3 hlasy
-
zdeněk hampl
?
jednotlivec, 4. ledna 2015
- Prostředí hotelu,přístup personálu, kvalita stravy, bohatý a zajímavý program.
1 hlas
-
Silvestr Barok
?
jednotlivec, 4. ledna 2015
- Alespoň možnost malého bufetu pro nákup kávy, nápojů ....
1 hlas
-
Silvie Packová
?
jednotlivec, 19. října 2014
Bez textového hodnocení
1 hlas
-
Eva Kutláková
?
dospělý pár, 24. září 2014
- Stravování v hotelu Jan Ripper.
Přístup personálu v jídelně J.R. + ochota vyjít vstříc. - Neměli jsme možnost výběru ubytování - ihned nám byl nabídnut J.Ripper, přestože jako dlouholení návštěvníci upřednostňujeme Prieznitz nebo Lékařskou vilu.
Přístup zdravotního personálu v rámci procedur byl velmi neosobní, měli jsme pocit, že nás zejména na koupelích šidí ( ve srovnání s tím, co inzerujete ).
3 hlasy
- Stravování v hotelu Jan Ripper.