Recenze
S ohledem na vyhlášení vládních nařízení ze dne 21. 10. 2020 byl omezen provoz hotelů s výjimkou lázeňských léčebných zařízení.

Hodnocení hotelu

89%

Velmi dobré

na základě 57 recenzí

  • Personál

    90%

  • Služby

    90%

  • Čistota

    92%

  • Pohodlí

    89%

  • Cena/kvalita

    85%

Recenze (57)

Filtry

  • Jozef Pleška

    ?

    dospělý pár, 11. ledna 2016

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Po dlhej ceste z Bratislavy nás čakalo milé prijatie na recepcii hotela Ambassador.
    Cestou do hotelovej izby našej pozornosti neušiel starožitný nábytok, ktorý sme registrovali ako na schodišti, tak na chodbe a hlavne v hotelovej izbe.
    Komfort izby a kúpeľne nám veľmi dobre padol.
    Stravovali sme sa v reštaurácii "JULIUS ZEYER" formou bufetu. Po celý čas nášho pobytu nám bol v reštaurácii k dispozícii veľmi milý kolektív. Po veľmi dobrom jedle sme z reštaurácie vždy odchádzali spokojní.
    Užili sme si do sýtosti saunový svet hotela. Procedúry ako perličkový, bylinný kúpeľ a klasická masáž náš pocit spokojnosti len umocnili. Tu by som si dovolil osobitne poďakovať za veľmi dobrú masáž.
    Čas, keď sme nemali procedúru, sme strávili spoznávaním a obdivovaním kúpeľov, ochutnávaním vody z jednotlivých prameňov, prechádzkami po okolí kúpeľov a návštevou Jan Becher muzeum.
    Mali sme sa v Karlových Varoch veľmi dobre.
    Radi sa do Karlových Varov a do hotela Ambassador opäť vrátime.
    • Ubytovanie,
      Interier hotela,
      Exterier hotela (krásna budova),
      Strava,
      Služby wellness,
      Sauny,
    Grandhotel Ambassador Národní dům

    Odpověď od hotelu

    Grandhotel Ambassador Národní dům

    Vážený pane Pleško,

    Velice děkujeme za Vaše pozitivní hodnocení, a jsme rádi, že jste si všiml všech detailů našeho hotelového vybavení. Vaší chválu na kolektiv v restauraci a na SPA oddělení s radostí předáme, kolegům.

    Případě zájmu o další rezervaci pobytu nás prosím kdykoli kontaktujte.

    S pozdravem

    Martin Kumičík
    Sales & Reservation Manager

  • Anonymní hodnocení

    ?

    mladý pár, 4. ledna 2016

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Vcelku se nám moc líbilo, hezké zpestření Vánoc, jen bychom čekali za tu cenu více propracovaný vánoční program, vánočně ozdobené i interiéry pokojů a wellness. Vánoční atmosféra tu prostě na můj vkus na lidi moc nedýchala. Štědrovečerní večeře v sále Orfeum moc pěkná, jídlo vynikající, obsluha bez chyby, jen bych opět ocenila někoho, kdo by to tam uvedl a řekl na začátek a konec pár slov. Co mě trochu zarazilo, že hotel tvářící se tak nóbl a účtující si takové ceny nemá parkoviště zdarma a požaduje 200kč za den parkování. V celém okolí široko daleko se dá zaparkovat pouze na povolení magistrátu města, takže člověku nezbude nic jiného, než hotelového parkoviště využít. Jinak abych tedy nezněla moc negativně, pokoje krásně vybavené, úklid na pokojích bez chyby, večerní služba rozestýlání a zanechávání čokoládek na polštářích moc milá, o svátcích podávání šampaňského u snídaně perfektní, wellness v pořádku, vířivku jsme využívali několikrát denně, sauny také dobré. Obecně hodnotím pobyt jako moc pěkný a příjemný až na pár zanedbatelných maličkostí. :)
    • vynikající jídlo
      krásný pokoj
      všude čisto
      hezké wellness
      vstřícný personál
    • parkovné
  • Dana Šoulová

    ?

    jednotlivec, 3. ledna 2016

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Eva Matušinová

    ?

    jednotlivec, 28. prosince 2015

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Velmi hezký vánoční pobyt.
    • Celková atmosféra hotelu a hlavně příjemné a mimořádně vstřícné vystupování zaměstnanců.
    • Nemám žádnou výtku.
    Grandhotel Ambassador Národní dům

    Odpověď od hotelu

    Grandhotel Ambassador Národní dům

    Vážená paní Matušinová,
    děkujeme, že jste se rozhodla strávit svátky vánoční v Grandhotelu Ambassador Národní Dům. Jsme velmi potěšeni, že jsme tyto svátky mohli prožít s Vámi a hlavně jste byla s pobytem spokojena, což je pro nás tou největší odměnou za naší práci.
    Budeme se těšit třeba i dříve než na Vánoce opět na viděnou.
    S pozdravem,
    Management Hotelu

  • Miroslav Vrátný

    ?

    dospělý pár, 15. listopadu 2015

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Šílený Jaroslav

    ?

    jednotlivec, 18. listopadu 2015

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Fakt dobrý, nezklamali jste nás a těšíme se a příští návštěvu K.V.
    • Skvělý přístup od veškerého personálu - od recepce až po bazén
    • Všude v hotelích této úrovně je na recepci možnost doplňkového prodeje - např. toaletní potřeby, nealko i alko nápoje, pohledy atd...Také u hlavního vchodu není zábradlí, ne všichni lidé jsou zdraví a lehce vyjdou, tuším asi 10 schodů, zvláště když na ně prší
  • Anonymní hodnocení

    ?

    mladý pár, 30. září 2015

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • celkově jídlo bylo dobré, výběr velký, vždy k dispozici voda, také ve spa centru, osušky k dispozici, personál příjemný, pomohl s kufry až do auta, krásný, čistý hotel v centru ale zároveň velký klid, super bar Kakadu, ceny také velice přijatelné - drinky za 95Kč