Recenze
AKTUÁLNĚ: Poukazy pro zdravotníky již na Spa.cz nepřijímáme. Děkujeme za pochopení.

Hodnocení hotelu

90%

Perfektní

na základě 101 recenzí

  • Personál

    92%

  • Služby

    89%

  • Čistota

    93%

  • Pohodlí

    89%

  • Cena/kvalita

    87%

Recenze (101)

Filtry

  • Anonymní hodnocení

    ?

    mladý pár, 12. července 2021

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Ing. Daniela Velová

    ?

    jednotlivec, 18. července 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Jelikož mám velké problémy s bederní páteří, byla pro mne naprosto nevyhovující matrace v posteli. Proleželá.
  • Veronika Roubíček Šternová

    ?

    jednotlivec, 17. prosince 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Hotel Cajkovskij a jeho sluzby patri k prumeru (mozna lehkemu podprumeru). Personal je spise chladny a nechava se hosta citit jako kdyby obtezoval - to plati zejmena pro recepci. V mistnostech, kde probihaji procedury ma personal pustene radio ( Cesky Rozhlas, Frekvence 1, Hitardio Dragon apod.) a vydtavuje hosty, kteri prijeli relaxovat, poslouchat jimi nezvolenou hudbu priserne kvality misto toho, aby (kdyz uz!) hrala tise relaxacni hudba. Jidlo je zde vylozene spatne.
    • Hotel je v centru na dobrem miste.
    • Vsechny sluzby hotelu.
  • Anonymní hodnocení

    ?

    jednotlivec, 20. listopadu 2016

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Myslím si, že 4* jsou příliš lichotiv é hodnocení. Proleželé postele, personál hlasitě komentující, že si host dovolil přijít na večeři v 19.40, když mají jen do 20,00. Automaticky komunikují v ruštině. Výběr jídel je poněkud omezený, pokud jste vegan, nebo máte bezlepkovou dietu, nemáte šanci. 3 parkovací místa pro všechny hosty hotelu jsou žertovné. Spa služby jsou na úrovni křížkových lázní, což je smutné. Shrnu-li to, podruhé bych do stejného hotelu nejela.
    • umístění
    • nedostatek parkovacích míst
      proleželá postel
      malý výběr jídla,časové omezení jeho výdeje
      TV téměř výhradně s ruskými programy
      nízká úroveń lázeňských služeb
  • Anonymní hodnocení

    ?

    dospělý pár, 18. července 2021

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Hotel mel vice nedostatku. TV nebyla zprovoznena, celou dobu pobytu nefungovala wifi. Jednu veceri jsme dostali k jidlu smesne malo jidla a mely jsme hlad. Na bohatou veceri to tedy nedosahovalo, spise na hodne chudou. V pokoji jsme mely mravence a po oznameni s tim recepni nic neudelala. V procedurach nastaly zmatky a probihaly jinak, ale absolvovaly jsme vsechny, ale jednu castecnou masaz zkratili.
    • Snidane byly v poradku, bazen a procedury a ze byly primo v hotelu.
    • Reakce recepce na nedostatky a vyse zminene nedostatky samotne. Nejhorsi byla ta velmi chuda vecere.
  • Jaroslava Merfaitová

    ?

    jednotlivec, 14. března 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • vstřícnost některých sester na procedůrách, hezké a čisté pokoje
    • Velmi krátká doba průměrné masáže, lepší rozmanitost stravování
  • Daniel Knotek

    ?

    jednotlivec, 11. března 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Lenka Pelešková

    ?

    jednotlivec, 15. prosince 2015

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • polopenze ve formě švédských stolů ...
      bez chuti a vůně , zřejmě se vařilo již od brzkého rána , rybí filety ze spodu blemcavé a na vrchu oschlé..
  • Zdenka Fořtová

    ?

    jednotlivec, 3. listopadu 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Hotel neměl po celou dobu pobytu vyhřívaný bazén, takže se vůbec nedal používat. Recepční netušila, kde je hotelové parkoviště, a vybrala od nás peníze, které jsme měli platit jinde.
  • Anonymní hodnocení

    ?

    jednotlivec, 30. června 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení