Recenze
S ohledem na vyhlášení vládních nařízení ze dne 21. 10. 2020 byl omezen provoz hotelů s výjimkou lázeňských léčebných zařízení.

Hodnocení hotelu

91%

Perfektní

na základě 113 recenzí

  • Personál

    95%

  • Služby

    90%

  • Čistota

    94%

  • Pohodlí

    87%

  • Cena/kvalita

    88%

Recenze (42)

Filtry

  • Anonymní hodnocení

    ?

    dospělý pár, 1. září 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Anonymní hodnocení

    ?

    dospělý pár, 17. června 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Alena Mullerová

    ?

    dospělý pár, 5. dubna 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Útulný hotel s úžasným výhledem, čistota, nesmírně ochotný personál. Zvlášť chci poděkovat za skvělé jídlo připravené s ohledem na moji dietu. Naprosto předčilo mé očekávání a v rámci polopenze bylo opravdu nadstandardní.
      Rádi tento wellness hotel znovu navštívíme.
    • Není co vytknout.
    Wellness hotel Jean de Carro

    Odpověď od hotelu

    Wellness hotel Jean de Carro

    Dobrý den, paní Mullerová,
    Velice si vážíme Vašeho hodnocení. Jsme velice rádi, že se Vám v našem hotelu líbilo a budeme se těšit na Váš další pobyt.
    Renata Mašatová (sales manager)

  • Marie Říhovská

    ?

    dospělý pár, 23. listopadu 2017

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    S pobytem jsme byli velice spokojeni a rádi se na jaře vrátíme.
    • Ocenili jsme krásný výhled,ochotu personálu,výborné jídlo a pohodlné postele.
    • Příjezdová cesta k hotelu pro auto s nižším podvozkem,byla pro nás problematická.
    Wellness hotel Jean de Carro

    Odpověď od hotelu

    Wellness hotel Jean de Carro

    Vážená paní Říhovská ,
    děkujeme za Vaší návštěvu hotelu Jean de Carro a jsme rádi, že jste byli spokojeni. Budeme se těšit na Váš další pobyt.
    Bohužel příjezdová cesta k hotelu patří městu a s tím náš hotel zatím nic nezmůže.
    Za celý personál hotelu
    Renata Mašatová, obchodní manager

  • Květa Wolfová

    ?

    dospělý pár, 18. dubna 2017

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • vstřícnost nabídky jídel (individuální nabídka)
  • Nina Průšová

    ?

    dospělý pár, 17. dubna 2017

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Se službami hotelu jsme byli spokojeni. čistota a milý personál. Vhodné výchozí místo pro kulturní vyžití i turistiku. Výhradu bychom měli pouze k servírovaným večeřím - přivítali bychom raději večeře formou bufetu.
    • Thermarium a jeho možnost využití,
      úžasná solná jeskyně.
    • Změny v jídelníčku - místo avizované mozzarely byl servírován plátkový sýr, a místo hovězího guláše byl podáván guláš vepřový doplněný salámem.
  • Anonymní hodnocení

    ?

    dospělý pár, 26. prosince 2016

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Byli jsme spokojeni s celkovou úrovní celého pobytu
  • Anonymní hodnocení

    ?

    dospělý pár, 27. listopadu 2016

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Poměr cena kvalita Jean de Carro nám zcela vyhovoval. Personál ochotný, přívětivý, přirozený a lidský - naprostá spokojenost. Perfektní výhled z pokoje, skvělá dostupnost, naprostá čistota, pěkné a příjemné prostředí v celém hotelu, cenově dostupný wellness a masáže - spokojenost.
    • Toto je všeobecná připomínka k velké většině hotelů - s partnerem nocujeme na hotelích v ČR, Německu a Rakousku 1-3x měsíčně. Dvoulůžkové pokoje v drtivé většině případů mají skutečně dvě oddělená lůžka a nikoliv letiště, ta mezera znamená pro pár opravdový diskomfort. Rovněž bych ráda zmínila všeobecně nižší úroveň snídaní ve většině hotelů v České republice. Běžné (newellnessové) hotely slouží primárně ke spánku a snídani, proto by se české hotely nad těmito dvěma zásadními parametry možná mohly trošku více zamyslet.
  • PAVEL CEPELAK

    ?

    dospělý pár, 15. února 2016

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • MAME TO TAM RADI, SE TAM VRACIME. DOPORUCUJEM CEPELAKOVI
  • kvetuse tomanova

    ?

    dospělý pár, 26. prosince 2015

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Líbilo se nám úplně vše, bylo to skvělé. Moc děkujeme za nádherně prožité Vánoční svátky. Určitě se do Vašeho hotelu vrátíme. Tomanova , Poděbrady