Recenze

Hodnocení hotelu

90%

Perfektní

na základě 26 recenzí

  • Personál

    95%

  • Služby

    95%

  • Čistota

    92%

  • Pohodlí

    83%

  • Cena/kvalita

    85%

Recenze (26)

Filtry

  • paní Ludmila Dufkova

    ?

    jednotlivec, 25. září 2022

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Krásné prostředí Lázní, pěkně rekonstruovaný LD Záboj, příjemný personál v rehabilitačním centru.Chybí restaurace.
    • Krásné prostředí, výborná voda z pramene, čistý vzduch a příjemný personál v rehabilitačním centru.
    • Na pokoji v kterém jsem bydlela byl povrch sedačky hodně znečistěný. Kazilo to dojem z celého ubytování. Jedna židle v apartmá je taky málo. Chybí restaurace v lázních,když má klient pobyt s polopenzí.
  • Helena Janouchová

    ?

    dospělý pár, 22. září 2022

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Co se týče péče spokojení snídaně vynikající až na té večeře-jako ve školní jídelně za 4.
    • Přístup personálu.
    • Neinformovanost do LD Záboj suterénem(při zamčení všech vchodu do budovy )
  • Karel Uhlík

    ?

    dospělý pár, 4. dubna 2022

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Bydleli jsme v Orlíku a bylo to fantastické
    • Všechno přístup v balneu při procedurách od personálu vynikající
  • Hovorkova Hana

    ?

    dospělý pár, 21. března 2022

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Pobyt v lázních se nám moc líbil a určitě si to zopakujeme
    • Vstřícnost a vlidnost všech zaměstnanců a super jídlo
  • Anonymní hodnocení

    ?

    jednotlivec, 14. února 2022

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Vlídný a ochotný personál, skvělé stravování
    • Na pokoji mi polovinu pobytu chyběl toaletní papír, paní uklízečka uklidila, ale papír nedoplnila.
  • Zdeňka Hubálková

    ?

    jednotlivec, 7. února 2022

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Kromě vstřícnosti sestřičky p.Koubkove a reakce na stížnosti p. Čeřovske. Jinak zodpovědný vedoucí pan, kterého jméno neznám (tajne) na bezpečný provoz kašle. Nikdy nebyl k dispozici.
    • Okoli. Strava byla vynikající vstřícnost sestřičky p. Koubková, které tímto moc děkuji. Mohu poděkovat i paní Čeřovske za ochotu.
      .
    • Neuklizene komunikace. Děti, senioři a ostatní jsou nuceni chodit po neudrzovanych komunikacích, kde jezdí automobily. Neudrzovane chodníky. Užívání schodiště v objektu rozpis procedur v rozporu se stavebním zákonem (není osazeno zábradlím). Rozbitý zámek u vchodu do objektu zboj. Půl hodiny jsme čekali ve větru a zimě, než nás sestřička pustila do vintr. Do našeho odjezdu nebyl zámek opraven. Prosím o sdělení pod koho Lázně Kynžvart spadají.
    Lázeňský dům Záboj

    Odpověď od hotelu

    Lázeňský dům Záboj

    Děkujeme za Vaši zpětnou vazbu a vašimi podněty se samozřejmě budeme zabývat.
    Tým LLLK

  • Věra Slezáková

    ?

    rodina s malými dětmi, 5. ledna 2022

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Personál převážně milý a ochotný, aktivit v okolí moc není, ale děti mají několik herních prvků, příp. kopec k sáňkování. Možnost půjčení holí, kol( velmi ochotná paní). Na vše se musí docházet. Na proced.velmi příjemný personál. Časování je už naplánované dopředu, bez ohledu na počet osob, jestli s sebou máte dítě které spí po obědě apod, je potřeba to potom dořešit, ale bývá problém. Pokoje menší, cena a vybavení asi odpovídá kvalitě. Úklid si každý zajistí sám, paní uklízečka uklízí jen okolí. Nebo alespoň u nás během týdne nebyla. Nepořádek v okolí není. Stravování je tak nějak průměrné, u snídaně se dá vždy vybrat, je doplňováno, některé obědy a večeře se moc nedaly jíst. Můžete je změnit 2 dny předem, (mimo so+ ne),ale u večeří je druhé jídlo vždy nějaký salát. Dost nás udivil přístup ohledně dokoupených obědů, v jídelně vyžadují jen toho, kdo má oběd zaplacený. My byli babička, 1 dospělák a děti 11,9 a 2 roky a u oběda kde byly zaplaceny 4 jídla (jako většina matek se najíme společně s 2 letým dítětem) se jednoho z nás snažila paní vykázat ven, protože jsem mu polévku přelévala mezi 2ma miskama , tak nabyla dojmu jak je zřejmě okrádáme o polévku. Podotýkám, že jídla si v jídelně hlídají podle nějakého seznamu a dají vám počet jídel. Nedovedu si představit, říci dětem, teď se v klidu najezte, počkám venku, nebo naopak nechám 2 roky staré dítě čekat před vchodem , než se máma nají? Dokonce paní vytáhla foťák a začala si nás u stolu fotit. Musela jsem to opravdu rozdýchat a tento přístup nás vskutku zarazil a dost zkazil dojem z celého pobytu. Chválím ovocné mísy u jídel.
    Lázeňský dům Záboj

    Odpověď od hotelu

    Lázeňský dům Záboj

    Dobrý den,
    děkujeme za Váš příspěvek. Bohužel nedodržování celkových pravidel lázní (počínaje nenošení roušky v jídelně,zatajení věku zmíněného dítěte u nás do dvou let bez nároku na služby a ubytování zdarma, dítě bylo mnohem starší, což jsme vzhledem k dobré spolupráci se spa.cz udělali výjimku a vám již nedoúčtovávali, pravidla jídelny - jen pro platící klienty nejsou neobvyklé). Vzhledem k těmto skutečnostem jsme pro budoucí klienty změnili pravidla,aby k porušování již nedocházelo. Věříme,že v jiných zařízeních budete spokojeni. Což u nás jste dokud jsme na určité skutečnosti neupozornili, byli též, jelikož jste v roce 2021 byli na několik pobytů.

  • Anonymní hodnocení

    ?

    mladý pár, 6. prosince 2021

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Pavel Pipla

    ?

    dospělý pár, 1. prosince 2021

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Hana Svobodová

    ?

    jednotlivec, 15. listopadu 2021

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení