Recenze

Hodnocení Villa Grohmann

Zpět

Hodnocení hotelu

88%

Velmi dobré

na základě 19 recenzí

  • Personál

    87%

  • Služby

    85%

  • Čistota

    92%

  • Pohodlí

    91%

  • Cena/kvalita

    86%

Recenze (15)

Filtry

  • Lázeňský švihák – Martin

    skutečný znalec, 1. září 2017

    Je umístěn v nadmořské výšce 1013 m.n.m. a disponuje šesti kilometry sjezdovek, obrovským množstvím běžkařských tras, je jedním z nejlepších míst pro pěší turistiku a skvělé možnosti jsou zde také pro cyklistiku. Hostům je k dispozici hotelové relaxační centrum s vyhřívaným bazénem a infrasaunou, s možností využít různé druhy masáží.
  • Lenka Kalandrova

    ?

    dospělý pár, 1. října 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Prostředí a příroda krásná, hotel čistý, klidný. Snídaně dobré, k večeři bych přidala více zeleniny, saláty. Večeře se po dvou dnech opakuje, škoda. Sauny pěkné, whirpool jeden den neměla správnou hladinu, druhý den vše v pořádku.
    • Pěkné prostředí ,příjemný personál v restauraci i masérka.
    • Personál na recepci, na vodoléčbě jak na pásu, jeden věšák pro dva klienty??
  • Libor Hytych

    ?

    jednotlivec, 29. září 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Švec Miroslav

    ?

    jednotlivec, 16. září 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Anonymní hodnocení

    ?

    dospělý pár, 12. září 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    personál,čistota,služby výborné,v restauraci vidíme problém v možnosti přístupu veřejnosti do láz.restaurace,minimální obměna jídelníčku.,velký problém v prostorách parku,ikolaři a venčení psů místními obyvateli, nedostatečná kontrola vedení lázní.
    • klid
      čistý vzduch
      okolní příroda
      vlídný personál
      kvalitní procedury
    • možnost vstupu místních do lázen.retaurace
      velmi malá obměna jídelního lístku
      malá péče o láz.park
      a v něm kolaři a pejskaři
      to svědčí o minimální kontrole ze strany vedení lázní
  • Jarmila Schmidtová

    ?

    jednotlivec, 11. září 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Prostředí krásné, restaurace má hezké vybavení, obsluhující personál je příjemný, ale je viditelné, že není vyučen v oboru. Snídaně standardní, mohl by být bohatější výběr, večeře - výběr z pěti jídel, které se neustále opakují. Jídlo bez chuti, brambory nedovařené... vše jako ve školní jídelně. Když jsme toto u obsluhy kritizovaly, tak nám bylo řečeno, že kuchař je nový a mladý... Nevím, jestli to stačí na omluvu.
    Masáže - no, bylo to příjemné hlazení po zádech, či mačkání bodů v obličeji... Paní masérka evidentně šetřila síly. Takto si masáž rozhodně nepředstavuji...
    Příjem v recepci také neprofesionální. Když tam byla jiná recepční, tak ta byla naopak příjemná a komunikativní (hezká paní blondýnka). Obchůdek čistý, skvělý sortiment, příjemná a komunikativní paní prodavačka.
    Pan doktor a zdrav. sestra v ošetřovně byli naprosto skvělí.
    Myslím, že kvůli kuchyni a některým nefungujícím službám bych já osobně do vily Grohmann už nejela (za 5 dnů náš pokoj ani jednou nenavštívila paní uklízečka, takže koš plný, ručníky ani jednou nevyměněné...). Ale nikomu to nevymlouvám, ať to každý zkusí, možná se to mezitím zlepší.
  • Jiří Vimr

    ?

    dospělý pár, 6. září 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Velmi pěkné až nadstandartní ubytování, milý a ochotný personál. Bezvadné wellnes služby.
    • Opakující se strava na pětidenní pobyt. Výběr pouze ze dvou, opakujících se variant jídelních lístků.
  • Josef Smyčka

    ?

    dospělý pár, 7. srpna 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Pobyt splnil naše očekávání,výborná restaurace
  • Libor Hytych

    ?

    jednotlivec, 5. července 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Unikátní, klidné, příjemné prostředí, vstřícný personál, výborné ubytování. Doporučuji!
  • Karel Došla

    ?

    skupina přátel, 23. února 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Štěpán Benko

    ?

    rodina se staršími dětmi, 7. února 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Celkově se nám pobyt velice líbil, příjemné prostředí, ochotný personál a také jsem uvítal takové menší (komorní) prostory pro stravování než velké rozsáhlé jídelny. Recepce, si myslím, je dobře zásobena reklamními letáčky s nabídkou využití volného času. Naproti recepci malý obchůdek s převážně regionálními výrobky.
    • nedávno kompletně zrekonstruovaná budova včetně celého nového vybavení
      čistota
      vybavenost
      ochotný personál
      chutné jídlo, dostatečné porce
      pohodová a klidná atmosféra
      procedury v rozumný čas
    • chybí upozornění při vstupu do budovy villy Grohmann, že se recepce nachází jinde (asi 150m)
      absence stálé služby ve wellness
      prostory wellness monitorovány prostřednictvím kamer, včetně prostoru před saunou
      standardní pokoj s přistýlkou je na hraně s volným prostorem, není si potom kam sednout, kromě postele