Recenze

Hodnocení hotelu

82%

Velmi dobré

na základě 229 recenzí

  • Personál

    88%

  • Služby

    85%

  • Čistota

    88%

  • Pohodlí

    72%

  • Cena/kvalita

    79%

Recenze (229)

Filtry

  • Ing. Petr Nastoupil

    ?

    jednotlivec, 2. ledna 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Příjemně nás překvapil velice ochotný pán na Welnes.
      Paní Zuzana nás provedla Luhačovicemi s velmi zasvěceným komentářem
      Nový pan kuchař vaří božsky!!!
      Můžeme porovnat byli jsme u vás již potřetí.
    • Až na počasí, které nemůžete ovlivnit, nemělo to chybu.
  • Petr Krejzl

    ?

    jednotlivec, 4. ledna 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Jiří Oplt

    ?

    dospělý pár, 3. ledna 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Ubytování standartní, strava široký výběr a velmi chutná, personál na vysoké úrovni, wellness a ostaní služby velmi dobré. Pobyt v tomto hotelu lze doporučit.
    • Přístup a ochota personálu.
    • Není co vytknout.
  • Anonymní hodnocení

    ?

    skupina přátel, 23. listopadu 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Anonymní hodnocení

    ?

    jednotlivec, 12. prosince 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Krásně položený hotel na břehu Luhačovické přehrady, příjemná obsluha, dobré jídlo. Jen bych uvítala večerní společenské akce.
    • Hotel byl málo obsazený, což mi vyhovovalo, protože jsem preferovala klid a volné kapacity v bazénu a v sauně
    • Okna v pokoji netěsnila, takže když foukal vítr, bylo v pokoji chladno. Musela jsem utěsňovat okna županem.
  • Ing. Oldřich Stloukal

    ?

    jednotlivec, 10. prosince 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    V hotelu ADAMANTINO jsme byli spokojeni se stravou i ubytováním s vyjímkou hlučnosti topení v nočním čase, což je technický nedostatek z dob minulých. Rekonstrukce topení by byla potřebná, ale dalo se přes to přenést, neboť je to velká budova postavená za socialismu.
    • Ochota obslužného personálu byla velmi dobrá zejména byl ochotný pán, který obsluhoval bazén a vířivku.Také mladé děvčata ze Źdáru prováděli svoji masérskou práci dobře. Chybou bylo, že odjeli již v úterý a za ně nebyla náhrada. Není dobré měnit masérky či maséry, když si na ně zákazník zvykne. CELKOVĚ JSME BYLI S TÍMTO ZIMNÍM POBYTEM V HOTELU ADAMANTINO V LUHAČOVICÍCH SPOKOJENI PO VŠECH STRÁNKÁCH AŽ NA NĚKTERÉ CENOVÉ RELACE, KTERÉ JSOU VŠAK SIGNIFIKANTNÍ PRO KAPITALISMUS.
    • Není dobré měnit masérky či maséry, když si na ně zákazník zvykne. AŽ NA NĚKTERÉ CENOVÉ RELACE, KTERÉ JSOU VŠAK SIGNIFIKANTNÍ PRO KAPITALISMUS.
  • Hana Gebauerová

    ?

    jednotlivec, 26. listopadu 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Celkově jsme byli spokojeni, až na první noc, kdy jsme se moc nevyspali,protože topení
    monotóně hučelo.Po urgenci další den byla sjednána náprava, což přispělo k naší spokojenosti.
    • Líbily se nám procházky po okolí i v blízkých Luhačovicích.Se všemi službami v hotelu
      jsme byli spokojeni.
    • -
  • Martina Strmiskova

    ?

    jednotlivec, 19. listopadu 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Pavlína Šandrová

    ?

    jednotlivec, 19. listopadu 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Miroslav Fišar

    ?

    jednotlivec, 19. listopadu 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení