Recenze
K nástupu na pobyt je třeba prokázat negativní test, očkování nebo prodělání covidu. Sledujte aktuální podmínky pobytů v lázních.

Hodnocení hotelu

79%

Dobré

na základě 163 recenzí

  • Personál

    85%

  • Služby

    79%

  • Čistota

    82%

  • Pohodlí

    70%

  • Cena/kvalita

    78%

Recenze (164)

Filtry

  • Stanislav Daniel

    ?

    jednotlivec, 12. prosince 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Příjemné jednání na recepci
  • Dr. Ilona Sokolová

    ?

    jednotlivec, 24. října 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • František Spilka

    ?

    jednotlivec, 27. září 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Vstřícnost personálu se kterým jsem jednal.
      Perfektní strava a personál obsluhy.
      Více jak stoprocentní služby poskytnuté
      paní Štepánkou Blažkovou které patří náš
      dík.
  • Anonymní hodnocení

    ?

    jednotlivec, 26. září 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Personál vstřícný, televize na pokojích špatně funguje, neodteka odpad, vířivka nefunguje, vodní chodník nefunguje, personál je přetížený, masérka měla za den tolik masáží, že to nemohla stihnout, proto jsem si ani masáže nemohla dokoupit
    • Taneční večery. Vstřícný personál v jídelně, hlavně starší pracovníci, krásné okolí, prochazky
    • Cukrárna měla asi pět dnů pouze 5ks zákusků ze kterých jsme si 3koupili my a zbylé 2tam po celou dobu byly mezi těmi novými, nefungovala vířivka, po uhlicite koupeli nebyl žádný zábal, jak bylo v prospektech, televizni signál se sekal, asi chyběl settopbox, na pokoji pro 3 lidi byly jen 2 křesílka.
  • Táňa Podermanska

    ?

    jednotlivec, 26. září 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Na týdenní relaxační pobyt krásné prostředí a služby.
    • Nepohodlné spaní a nedostatečně vybavený pokoj.
  • Karel Paier

    ?

    jednotlivec, 9. září 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Perfektní zařízení pokojů a koupelen, stejně jako balneoprovozu. Výborná strava, pro starší klientelu v přiměřeném množství. Kapacitně nedostačující vlastní parkoviště, na úpravě se pracuje. Až bude vše dokončeno, bude to špička mezi ostatními LLD.
    • Pohodlná lůžka na pokojích, nádherné sprchové kouty a obklady v koupelnách.
      Propojením tří různých objektů vzniklo dostatek volného prostoru na chodbách hotelu.
    • Venkovní zednické práce za provozu hotelu
      (jinak to ale nejde)
      Vstup do recepce hotelu je z jiné ulice, než je adresa hotelu, pro většinu nových klientů je to matoucí a "bloudí".
  • Miloslava Branišová

    ?

    jednotlivec, 7. září 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • chutné jídlo
      ochota a vstřícnost personálu
      čistota pokoje i mimo
    • chyběly kulturní akce
      malé stoly v jídelně /málo místa pro 4 strávníky/
  • Vladimíra Bukáčková

    ?

    jednotlivec, 2. září 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Marie Skřivánková

    ?

    jednotlivec, 1. září 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Anonymní hodnocení

    ?

    skupina přátel, 28. srpna 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Lázeňský dům se nachází ve výborné lokalitě lázní. Na přehradu i kolonádu je to příjemná procházka, pro méně pohyblivé je zastávka autobusu přímo u lázeňského domu. Počasí bylo krásné což učinilo pobyt celkem příjemným protože jsme se mohli zdržovat mimo pokoj.
    • Líbilo se nám umístění lázeňského domu, možnost čerpání minerálky přímo u jídelny, blízkost zastávky veřejné dopravy, vnitřní bazén.
    • Po příchodu na pokoj jsme zůstali v šoku. Pokoj měl 6 m2, což bylo pro 2 osoby velmi nekonformní. Když si to porovnám s tím, že ve věznicích je norma 6 m2 na jednoho vězně, tak pro platící hosty na rekreaci je to výsměch. Koupelna měla celkem i s toaletou 2 m2, pokud jsme se chtěli dostat k umyvadlu, tak jsme se museli protahovat mezi dveřmi (za kterými byly radiátory) a toaletou, což bylo nepříjemné. Později jsme dostali informaci, že pokoj byl jednolůžkový ale paní ředitelka z něj udělala dvoulůžkový. Za celou dobu nikdo neumyl umyvadlo, pouze byl vysypán koš a vytřená podlaha. Lehátka na vodoléčbě nebyla pokrytá prostěradly nebo jednorázovým přikrytím, Mezi jednotlivými klienty nebyla provedená žádná desinfekce povrchů. Plastová lehátka na terase u bazénu byla většinou polámaná. Jídlo na směny, první směna se musela najíst do půl hodiny aby bylo možné nachystat jídelnu pro druhou směnu. Večeře byla v 17 hodin, což nám znemožnilo možnost poslechu koncertů na kolonádě a více než 14 ti hodinová pauza do snídaně je nepříjemná. Vedení tohoto domu má pravděpodobně za cíl hlavně zisk ale o kvalitu svých služeb a spokojenost klientů nemá zájem. Tomuto zařízení se raději vyhněte obloukem.