Hodnocení hotelu
93%
Perfektní
na základě 61 recenzí
Recenze (61)
Filtry
-
Anonymní hodnocení
?
dospělý pár, 10. července 2022
Velká spokojenost s přístupem personálu, vstřícný, ochotný, usměvavý.- Celkové prostředí hotelu, čistota, nabídka služeb, péče o hosty.
- Ranní strava - nedostatečné doplňování základního pečiva, stále stejná nabídka chleba, chyběly rohlíky a housky, pestřejší výběr sladkého pečiva.
1 hlas
-
Milan Helešic
?
dospělý pár, 20. června 2022
Velmi profesionální vystupování personálu.- Chování personálu, bazén, procedury.
- XX
1 hlas
-
Anonymní hodnocení
?
jednotlivec, 12. června 2022
Bez textového hodnocení
1 hlas
-
Anonymní hodnocení
?
dospělý pár, 2. června 2022
Profesionalni přístup personálu.- Vstřícnost a ochota.
1 hlas
-
Anonymní hodnocení
?
dospělý pár, 17. května 2022
Bez textového hodnocení
1 hlas
-
Anonymní hodnocení
?
dospělý pár, 11. dubna 2022
- Milý, ústretový vo všetkom nápomocný, profesionálny personál od recepcie, cez relax centrum, reštauráciu, kaviareň. Procedúry, strava, pohodlie a vybavenosť izieb výborné. Určite sa sem vrátime.
- Nevyskytlo sa nič
1 hlas
-
Tomáš
?
ostatní, 7. března 2022
naprostá spokojenost- vše - služby i personál
Odpověď od hotelu
Hotel Máj
Z hotela Máj pozdravujeme, ďakujeme za návštevu a tešíme sa, že pobyt splnil Vaše očakávania a s našimi službami ste boli spokojní. Zostaňte zdraví a zase niekedy
Do videnia!
Juraj Lulovič, Sales & Marketing1 hlas
-
Jiří Kodýtek
?
dospělý pár, 16. října 2021
Velice milý a ochotný personál. Chutné jídlo, super bazén a příjemný klid.- Škoda že není lépe řešený sprchový kout.
- Mohu doporučit.
Odpověď od hotelu
Hotel Máj
Hotel Máj bol postavený ako bezbariérové zariadenie pre Zväz telesne postihnutých SR. Aj keď dnes hotel už tomuto zväzu nepatrí, tak nás vozíčkárske skupiny stále navštevujú. Preto sme v časti izieb ponechali bezbariérové sprchové kúty. Pri budúcom pobyte požiadajte o izbu s vaňou alebo sprchovou kabínou.
Ďakujeme za Vašu návštevu a recenziu a tešíme sa na budúce stretnutie v hoteli Máj v Piešťanoch.
Juraj Lulovič, predaj a marketing1 hlas
-
Anonymní hodnocení
?
dospělý pár, 25. září 2021
Bez textového hodnocení
1 hlas
-
Anonymní hodnocení
?
jednotlivec, 30. srpna 2021
- chování zaměstnanců
- málo odkladních ploch v pokoji,ramínka ve skříních,po použití sprchy se musí vytřít celá koupelna,jinak šlapete ve vodě
1 hlas