Recenze

Hodnocení hotelu

92%

Perfektní

na základě 1146 recenzí

  • Personál

    94%

  • Služby

    92%

  • Čistota

    95%

  • Pohodlí

    91%

  • Cena/kvalita

    86%

Recenze (1146)

Filtry

  • Pavel Pána

    ?

    dospělý pár, 10. srpna 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Moc pěkný hotel přímo na kolonádě. Pohodlný a příjemný. Ochotný personál, výborné jídlo. Pramen Poděbradky přímo na hotelu.
    • Na pokoji nesnesitelné horko s kterým si neporadil ani malý větrák, který na pokoji byl. Nedalo se prakticky spát. Měli jsme asi smůlu, že bylo venku vedro!
    SPA Hotel Felicitas

    Odpověď od hotelu

    SPA Hotel Felicitas

    Vážený pane Páno,

    děkujeme Vám za hodnocení pobytu. Jsme rádi, že jste byl v zásadě se vším spokojen, trápila Vás letní teplota na pokojích. Hostům nabízíme možnost upgradovat ze standardního pokoje na pokoj PREMIUM, kde jsou klimatizace. Bohužel všechny pokoje zatím takto vybavené nejsou, při Vaší příští návštěvě zvažte, zda by pro Vás nebyl pokoj PREMIUM vhodnější.
    Těšíme se na Vaši příští návštěvu a přejeme Vám krásný zbytek léta
    Za tým Spa Hotelu Felicitas
    Gabriela Váňová, ředitelka

  • Marcela FLANDERKOVÁ

    ?

    jednotlivec, 9. srpna 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • celkový dojem skvělé
    SPA Hotel Felicitas

    Odpověď od hotelu

    SPA Hotel Felicitas

    Milá paní Flanderková,

    máme velkou radost, že se Vám u nás líbilo a věříme, že Vás brzy opět přivítáme :-)

    Přejeme Vám prima letní dny a hlavně pevné zdraví !
    Za tým Spa Hotelu Felicitas
    Gabriela Váňová, ředitelka

  • Pavel Klimeš

    ?

    jednotlivec, 8. srpna 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Cena - kvalita jsem nedal plný počet - jsme vegetariáni a nabídka výběru jídel nás plně neuspokojila, ale potěšila nás snaha personálu nám vyhovět
    • Poděbrady jsou nádherné, hotel výborný a velice příjemný personál
    • malá nabídka vegetariánských jídel
    SPA Hotel Felicitas

    Odpověď od hotelu

    SPA Hotel Felicitas

    Vážený pane Klimeši,
    jsme rádi, že se Vám u nás líbilo a že se náš personál o Vás vzorně staral. Stravování nabízíme formou bufetů, kde si vybere i vegetarián. Pro rozšířenou nabídku nebo Vaše speciální přání, vždy doporučujeme hlásit vegetariánskou stravu předem.
    Věříme, že při příští návštěvě bude vše na jedničku :-)
    Přejeme Vám pohodové letní dny a hlavně hodně zdraví
    Za tým Spa Hotelu Felicias Gabriela Váňová, ředitelka

  • Gita Hoferova

    ?

    jednotlivec, 27. července 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Pefektny odech
    • Klidek dobra strava dobra péče ohotahotel
  • Jana Dietrichová

    ?

    jednotlivec, 26. července 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Hotel má vlastní wellness a bazén, což je velká výhoda i při nepřízni počasí. Je situován na hlavní třídě, takže vše je blízko.
    • Líbil se mi hotelový bazén.
    • Uvítala bych i whirpool, který by byl součastí bazénu.
  • Jitka Kubíková

    ?

    jednotlivec, 23. července 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Perfektní wellness hotel, stále má vysokou úroveň :-)
    • 1) Ochota personálu v balneo-centru i ve wellness - vyhoví ve všem, co je možné (přiobjednání procedur, změny atd.)
      2) Výborná restaurace, dostatek času na večeře (= klidné večery bez spěchu)
      3) Hotel je dobře situován - v příjemné lokalitě a přitom v centru města
    • V prostoru bazénu chyběla odstředivka na mokré plavky;
      U bazénu a (hlavně) v šatně bazénu se málo uklízí mokrá podlaha, která se tím jeví ještě chladnější (celkově je v prostorách šatny bazénu dost chladno)
      Chybí nádoby na třídění odpadu (alespoň jedna sada někde v zákoutí chodby...)
    SPA Hotel Felicitas

    Odpověď od hotelu

    SPA Hotel Felicitas

    Milá paní Kubíková,
    máme velkou radost, že jste si pobyt u nás užila.
    Odstředivku na plavky, máme, ale aktuálně je v opravě. Děkujeme za pochopení.
    Bazén i šatnu uklízíme každou hodinu. Budeme dělat častější kontrolu prostor a případně zintenzivníme i úklid.
    Těším se s Vámi opět brzy na viděnou.
    Přejeme Vám fajn léto a pevné zdraví !
    Za tým Spa Hotelu Felicitas
    Gabriela Váňová, ředitelka

  • Klára Havrdová

    ?

    jednotlivec, 20. července 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Jaroslava Šimonová

    ?

    jednotlivec, 20. července 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Hotel na úrovni po všech stránkách. Vstřícný personál, komfortně vybavené pokoje, vynikající stravování.
  • Karel Ungr

    ?

    dospělý pár, 19. července 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Není,co vytknout
    SPA Hotel Felicitas

    Odpověď od hotelu

    SPA Hotel Felicitas

    Vážený pane Ungre,

    děkujeme za hodnocení pobytu, jsme rádi, že jste u nás byl spokojen.
    Těšíme se brzy opět se Spa Hotelu Felicitas na viděnou.

    Za tým Spa Hotelu Felicitas
    Gabriela Váňová, ředitelka

  • JUDr. Hana Šimková

    ?

    ostatní, 18. července 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • -poloha a vzhled hotelu
      -vybavení a prostředí hotelu
      -vstřícnost a ochota personálu
      -v restauraci - bohatý bufet při snídani
      -kvalitně provedené procedury - masáže, koupele apod., příjemné prostředí s relaxační hudbou
      -pobyt splnil naše očekávání
    • -nízké postele
      -neustlané postele
      -opakovaná závada TV
      -nedoplňování večerního bufetu - hlavního jídla
    SPA Hotel Felicitas

    Odpověď od hotelu

    SPA Hotel Felicitas

    Dobrý den paní Šimková,
    jsme rádi, že pobyt splnil Vaše očekávání. Poznatkům od našich hostů se vždy věnujeme. Ano, některé pokoje mají nižší postele, ale máme v nabídce i pokoje s vyšší výškou. Dokonce nabízíme i výměnu matrací ( tvrdší/měkčí ). Vždy doporučujeme Vaše požadavky směřovat na hotelovou recepci, kde se snažíme reagovat na přání hostů v průběhu pobytu.
    Věříme, že Vás budeme moci brzy opět přivítat a přesvědčit Vás o kvalitě našich služeb.
    Jménem týmu Spa Hotel Felicitas Vám přeji příjemné letní dny a hlavně pevné zdraví
    Gabriela Váňová, ředitelka hotelu