Recenze

Hodnocení hotelu

82%

Velmi dobré

na základě 868 recenzí

  • Personál

    87%

  • Služby

    83%

  • Čistota

    85%

  • Pohodlí

    77%

  • Cena/kvalita

    78%

Recenze (868)

Filtry

  • Eva Horká

    ?

    jednotlivec, 25. listopadu 2013

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Nemůžeme si vzpomenout co se nám líbilo. Poděbrady jsou krásné město a pokud se nám něco líbilo, tak to s kvalitou Vámi nabízených služeb nemělo nic společného. Myslíme, že od dob Československých státních lázní se moc nezměnilo a jako samoplátci jsme byly dost rozčarované. A to už jsme několik lázní navštívily a máme tedy možnost porovnat. Určitě se na stejné místo nevrátíme a všem známým to rozmluvíme. V době dnešní nelehké ekonomické situace lázní je nám to líto a ani by nás nepřekvapilo, kdyby došlo k jejich zániku.
    • 1. Vybavení hotelu bylo asi odpovídající, přístup personálu velice neosobní.
      2. Stravování bylo jednoduše řečeno odbyté, bez minimálních požitků, o vstřícnosti personálu se také moc hovořit nedá, o špinavém prostírání na stole nemluvě.
      3. Balneoprovoz rovná se jedna velká hrůza, socialistické vybavení by se dalo přehlídnout pokud by to vynahradily nabízené služby. Tomu tak bohužel nebylo. Celý prostor působí velice neútulně, neuklizeně a neintimně, zákazník je jenom nahatý kus, kterého se je třeba co nejrychleji zbavit. Každá prodělaná procedura (s vyjímkou minerální koupele) byl jeden velký zážitek, ze kterého jsme se dlouho vzpamatovávaly.
      4. Perlička na závěr - poukaz do kavárny Viola. Na profesionální chování personálu a " VÝBORNÉ" zákusky budeme ještě dlouho vzpomínat.
  • Iveta Karbanová

    ?

    dospělý pár, 17. února 2014

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Ubytování a polopenze neodpovídalo 3 hvězdičkovému ubytování. Jídlo špatné bez možnosti výběru, špatná nepříjemná obsluha. Ubytování - vrzající postele, rozpadající se židle, zablokovaný zámek u hlavních dveří.Víkend se nám nelíbil a neodpovídal - poměr cena/kvalita.
  • Anonymní hodnocení

    ?

    mladý pár, 30. srpna 2014

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Hrozný pobyt,odjeli jsme o den dřív.nechápu,že se nestydí nabízet pobyt zde platícím klientům!
    Otřesný interiér,včetně balneocentra.nepříjemná obsluha v jídelně.
    • Masérka příjemná a šikovná
    • Naprosto otřesný interiér
      příšerný toaletní papír
      neochotná a nepříjemná obsluha v jídelně
      Strašné prostředí balneocentra
      Koupel-krátká vana,studená voda
      Nepohodlná postel
      Hrozný koberec v pokoji
      Platba za parkování na děsném "parkovišti"
  • Dijana Sejdovic

    ?

    dospělý pár, 24. února 2014

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Zimní Lázně -hoel pro náročnou klientelu, plíseň a rozpadající kopelna, vše zelené a rezavé, plesnivý pokoj v přízemí u parkoviště, každý Vám nahlédne , žádné soukromí, procedury rozházené v areálu, mezi hotely, takže ze sauny jdete 20min pěška do hotelu a nebo autem.Celkově recepce hotelu usměvavá, na zeptání proč nikdo neupozorňuje klienty o tom, že bude cestovat s proceduramy, odpověď , my nevíme to zařizuje marketing, je docela nezajímavá pro klienta.
    Strava - Neosobní prostředí, ke stolu Vám personál usazuje lidi v průběhu oběda , kvalita stravy -rovná katasrofa. Přišlo to jako pře 100 lety a jednalo se o hotel 3 *, každopádně mimo ČR už to vypadá v evropě jinak.
    • Poděbrady , krásné prostředí
      čisté povlečení
    • špíná
      plíseň
      neosobní
      dokonce ani fém na pokojích nebyl
      špinavé ručníky
      postele katastrofa, tvrdé a s prostřední příčkou, takže ani nemusí být spojené , jsou k ničemu
      strava- vártila jsem se 30 let zpátky do závodní jídelny
  • Jiřina Matějková Durčáková

    ?

    jednotlivec, 2. srpna 2014

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • ochotná recepční v den odjezdu
    • neuklizený pokoj
      přestože jsem hlásila bezlepkovou dietu byli s tím potíže
      recepční v den příjezdu-podávala nesprávné informace
  • Libuše Ječmínková

    ?

    jednotlivec, 7. února 2014

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • V první řadě jsem byla zklamána již při příjezdu do hotelu Zimní lázně interierem recepce- působí dojmem špinavé zapomenuté chodby!Na pokoji je sice pěkný nábytek ,ale okolo madrací postelí je spousta prachu,přece není problém vyluxovat,na toaletě nejobyčejnější toaletní papír ,možná by se hodily noviny?!V českém prostředí bylo dostupno pouze 6cs programů a 15 zahraničních hlavně německých,-proč jsme v česku.Celkový dojem katastrofální jídlo opravdu nechutné.
  • Iveta Lachmanová

    ?

    skupina přátel, 28. září 2015

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Kateřina Zaoralová

    ?

    jednotlivec, 22. března 2012

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Karla Mullerova

    ?

    jednotlivec, 22. září 2012

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Špatné ubytování, plíseň na chodbách, zatuchlý pokoj, mimo snídaní stravování absolutně bez chuti, někdy až nepoživatelné. Ani vstřícnost personálu Vám negativní dojem z tohoto místa nedokáže vyvážit! Procedury byly v pořádku, leč ubytování a stravování bylo velmi pod úrovní obyčejné ubytovny! Nikomu nemohu doporučit!
    • Příjemný personál.
      Snídaně formou bufetu, jediný klad, který stojí za zmínku.
      NEDOPORUČUJI POBYT!
    • Ubytování - typ ubytovna
      plíseň na chodbách
      zatuchlý vzduch v pokoji
      stravování absolutně bez chuti
      brambory vždy moučné
      vdolky nepoživatelné, uvnitř syrové
      úklid žádný
      ručníky nevyměněny za celý pobyt
      vysoká cena/nízká kvalita
  • Marcel Babczinski

    ?

    jednotlivec, 20. února 2013

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Ubytování v tříhvězdičkovém hotelu neodpovídalo mým představám (fádnía nabílo vymalovaný pokoj ve mě připomínal lepší ubytovnu,manželské postele měly mezi sebou 10.cm díru) recepce a první dojem uvnitř hotelu-ponurý a zastaralý tzv.retro. Ani s jídlem jsme nebyli spokojeni(pouze snídaně formou švédských stolů měly úroveň), na oběd a večeři nebyl žádný výběr,pouze jedno předespané jídlo a to většinou kuře s rozvařenýma bramborama. Celkový dojem z hotelu označuji jako ve škole známkou 4. Vybrali jsme si se zenou tento typ relaxačního víkendu(navíc jsem chtěl své ženě udělat radost na Valentýna) a byli oba zklamáni.