Recenze

Hodnocení hotelu

87%

Velmi dobré

na základě 512 recenzí

  • Personál

    89%

  • Služby

    88%

  • Čistota

    91%

  • Pohodlí

    84%

  • Cena/kvalita

    82%

Recenze (11)

Filtry

Typ klienta

  • Jaroslav Zeman

    ?

    jednotlivec, 22. listopadu 2017

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • To že si nemohu dát večeři na hotelu,ani kávu,proto že máte dva rauty.
  • Anonymní hodnocení

    ?

    skupina přátel, 13. listopadu 2017

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Špatná komunikace mezi recepcí hotelu a wellness centrem - rozdílnost časů. Obsluha wellness centra nebyla vstřícná. Jedna z procedur byla aroma koupel - "vana" byla hodne špinavá, což bylo velmi nepříjemné a tudíž tato procedura neměla s relaxací nic společného, naopak.
    • Špína ve wellness centru (vana pro aroma koupel)
      Proleželá postel
  • Kratochvíl Metoděj

    ?

    ostatní, 2. listopadu 2017

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Vybavení pokoje stylové,čistota katastrofální/ několikadenní prach všude v pokoji/,po reklamaci nedostačující úklid.Vstup do sprchového koutu pro silnější/tlustší/osoby
    zcela nemožný.ˇuzký profil vstupu.
    • stylové vybavení pokoje,kvalita jídla.
      v restauraci.
    • Katastrofální čistota na našem pokoji a
      zcela mizerná kvalita nabídky ke snídani.Na hotel se 4mi hvězdami tak na úrovmi lepší ubytovny.Také nechápu,proč během stolování prochází
      obsluha a s poznámko"!s dovolením"
      odnáší ze stolů květinovou výzdobu,byť
      z umělých květin.Zcela netaktni.
  • Anonymní hodnocení

    ?

    dospělý pár, 20. března 2017

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Ubytování v centru
    • Komplikované parkování, prach na pokoji, pokoje bez izolace hluku z dalších pokojů (sádrokarton), slabé snídaně - málo prostoru,
  • Zdeněk Kareta

    ?

    dospělý pár, 12. května 2015

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • ve sprchovem koute byly chlupy, uroven snidane dost mizerna. snidanova mistnost v bufetu , to urcite neodpovida ctyrem hvezdickam, obsluha pri snidani zoufala, dlouho po odchodu hostu jsme se museli divat na jejich zbytky od snidane. zcela nesrovnatelne s cizinou, celkem dost ostudne.
      tento hotel jiz urcite nenavstivim.
    Hotel Zlatá hvězda

    Odpověď od hotelu

    Hotel Zlatá hvězda

    Již jsme přijali opatření. Snídaně jsou poskytovány od včerejšího dne v luxusním prostoru sálu Hejtman s bohatou nabídkou snídaňového sortimentu. Petr Šot, ředitel hotelu.

  • Daniel Fiker

    ?

    jednotlivec, 26. prosince 2014

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Ubytování bez problémů. Ideální poloha v centru Třeboně, blízké parkování. Příjemná průvodkyně po Vídni.
    • Kuchařův výkon byl na úrovni školní jídelny. Polévka jen voda, magi a nudle, štědrovečerní menu Salát - nevýrazná chuť, jan brambory a majolka, řízek vepřový/rybí bez chuti a zápachu. oběd= moravský vrabec bůček bez masa, jen sádlo. vykrájel jsem z toho cca 20% proužků masa 80% sádlo.
    Hotel Zlatá hvězda

    Odpověď od hotelu

    Hotel Zlatá hvězda

    Děkujeme za hodnocení, výkon kuchaře budu řešit. P. Šot, ředitel hotelu.

  • Vlasta Hubálková

    ?

    dospělý pár, 14. června 2014

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Příliš malá koupelna,není tu ani jedna polička na odložení hygienických potřeb.

      Snídaně:upatlané tácy,utřené nějakým mastným páchnoucím hadrem...špinavé příbory...oschlé potraviny...tvrdé housky...a ten džem a med ve sklenicích,když existuje porcované balení...to je no comment...

      Personálu,který to obsluhuje,by měl někdo vysvětlit,že je turisté živí a pokud je to nebaví,anebo obtěžuje,tak ať to raději nedělají....
    Hotel Zlatá hvězda

    Odpověď od hotelu

    Hotel Zlatá hvězda

    Děkujeme za hodnocení. Zvýšíme kontrolu snídaní a vstřícnost obsluhy. Petr Šot, ředitel hotelu.

  • Kateřina Plačková

    ?

    jednotlivec, 19. května 2014

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Od hotelu se 4mi hvězdami neočekávam parkování aut asi 300 m od hotelu na městském parkovišti za 150 Kč na noc, samozřejmě to není ani v ceně ubytování. Co se jídla týče poměr cena/kvalita neodpovídá. Snídaně podprůměrné. Personál wellnes byl příjemný, ale co se týče obsluhy na restauraci to opravdu nemohu říct kladná slova. Je mi líto, ale už nikdy bych nepřijela do hotelu Zlatá Hvězda ve Třeboni. Jezdím hodně po podobných zařízeních, ale tohle nebyl příjemný zážitek. Plačková Kateřina
    Hotel Zlatá hvězda

    Odpověď od hotelu

    Hotel Zlatá hvězda

    Jsme hotel přímo v historickém centru města a parkovací místa si za úhradu musíme bohužel pronajímat. Je škoda, že jsme jak kvalitu jídla, tak personálu neřešili spolu hned, kdy jste měli uvedený pocit či zkušenost. Petr Šot, ředitel hotelu.

  • Zdenka Kubíčková

    ?

    ostatní, 12. února 2012

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Dvě zcela odlišné směny - první odpoledne, následující den snídaně
    - rychlosti a zájmu mohl konkurovat i hlemýžď; kávu, ani lívanečky - troufalost ( kvalita, způsob obsluhy) ...hrůza !!!
    Hotel Zlatá hvězda

    Odpověď od hotelu

    Hotel Zlatá hvězda

    Děkujeme za hodnocení. Na vyrovnanosti směn snídaňové obsluhy zapracujeme.

  • Anonymní hodnocení

    ?

    dospělý pár, 22. ledna 2012

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    S naším pobytem jsme nebyli spokojeni. Hotel má oficiálně 4 hvězdy, ale standard spíše odpovídá 2, maximálně 3 hvězdám. Snídaně velmi chudá (jogurty nejhorší kvality, malý výběr pečiva, téměř žádné celozrnné, místo džusu jakási nažloutlá voda...). Nepříjemná a neprofesionální recepční a vystresovaný personál u snídaně. Wellness je předražené, absolvovala jsem 3 masáže, 2 perfektní, jedna naprosto děsná a navíc masér musel 2x odejít otevřít někomu dveře, protože zřejmě ve wellness centru nemají recepční. Je škoda, že všichni maséři nemají stejně vysoký standard. Nekuřáky varuji - na chodbách jsou místa pro kuřáky. Jedno takové místo bylo u našeho pokoje, takže jsme cítili často kouř. V hotelu chybí lobby, u recepce jsou pouze dvě křesla. Pokud chcete bydlet v centru Třeboně, a nevadí se vám vrátit v čase o 20 let zpět, tento hotel vám můžu doporučit. Pokud jste ovšem zvyklí cestovat a očekáváte služby běžného západoevropského standardu, tomuto hotelu se snad raději vyhněte.
    Hotel Zlatá hvězda

    Odpověď od hotelu

    Hotel Zlatá hvězda

    Děkujeme za Vaše hodnocení našich služeb, byť je negativní. Takové hodnocení jsme již dlouho nedostali a bodeme pracovat na odstranění uvedených konkrétních nedostatků. Je škoda, že jsme se to od Vás nedozvědělil cca před měsícem, tj. v době vašeho pobytu a mohli to k Vaší spokojenosti řešit. Petr Šot, ředirel hotelu.