Recenze

Hodnocení hotelu

0%

na základě 0 recenzí
za poslední rok

Jak sbíráme recenze?

  • Personál

    0%

  • Služby

    0%

  • Čistota

    0%

  • Pohodlí

    0%

  • Cena/kvalita

    0%

Recenze (227)

Filtry

  • Patrik Kroka

    ?

    jednotlivec, 18. června 2017

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Jiří Pejša

    ?

    dospělý pár, 13. března 2015

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Personál - recepční, vrchní, včetně pracovnic SPA - wellnes výborný,příjemný, usměvavý a poměrně rychlá obsluha.
    • 1) v zaslané objednávce bylo uvedeno - ubytování v hlavní budově "A", v hlavní budově jsme nebyli ubytováni, byli jsme ubytováni ve vedlejší budově a na procedury a na stravu jsme museli docházet venkem. Nedodržení sjednaných ujednání.
      2) úklid pokojů zcela nedostatečný - pod postelemi byl od začátku pobytu do konce, tj. 5 dní vypotřebený sprej a 1 kus křupky. Koupelna nebyla uklízena, vana nemyta, neluxovalo se. Postel 1 x (dne 12.3.) neustlána.
  • Hana

    ?

    dospělý pár, 2. února 2015

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • SLUŽBA ČÍŠNÍKŮ A OBLUHA RESTAURACE NA JEDNIČKU.
    • BOHUŽEL JSME BYLI UBYTOVÁNI AČ V PODKROVÍ, JAK JSME TŘI MĚSÍCE PŘEDEM ŽÁDALI, ALE UPLNĚ V JINÉ BUDOVĚ, COŽ NEBYLO VŮBEC DOHODNUTO.VELICE NÁM TO ZNEPŘIJEMNILO POHODU POBYTU.PŘEBÍHAT V BUNDÁCH NA KAFE A MASÁŽE VE SNĚHU JE JEN O ZDRAVÍ.
      DÁLE VŮBEC NEDORAZIL V NEDĚLI NĚKDO, KDO BY NአPOKOJ UKLIDIL, OD 11 -17 HOD JME BYLI NEPŘÍTOMNI, BYL PROSTOR NA ÚKLID.
  • Alena Procházková

    ?

    jednotlivec, 20. listopadu 2014

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Váš hotel jsme navštívily s kamarádkou za účelem odpočinku a rehabilitace.
      Byly jsme mile překvapeni ochotou a vstřícností Vašeho personálu.
      Velmi jsme si Vás oblíbily a jsme rozhodnuté, že Vás opět navštívíme.
      Děkujeme všem za milé přijetí a budeme Vás doporučovat našim kamarádům.
      Děkujeme Procházková Alena a Horáková Jiřina
  • Šárka

    ?

    rodina s malými dětmi, 31. července 2014

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • procedury balneo, masáže OK, příjemná a milá masérka, ochota číšníků i recepční. Pěkné prostředí.
    • Placení parkovného, drahá voda-za 1 l točené vody cena 49 Kč, přehnaná a v takovém hotelu by měla být voda z kohoutku zadarmo. Pít balenou vodu je proti mému přesvědčení a v dobrém podniku jí davají automaticky zadarmo. Záchod na pokoji byl cítit močí, přestože ho uklízečka mila.
  • Anonymní hodnocení

    ?

    jednotlivec, 15. prosince 2021

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Anonymní hodnocení

    ?

    dospělý pár, 15. listopadu 2021

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Malý výběr hrazených jídel.
  • MUDr. Iva Madejová

    ?

    jednotlivec, 1. listopadu 2021

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Krásný hotel a milý personál
    • Pěkné zařízení pokoje a veřejných prostor
    • V plné penzi pouze jedno jídlo v ceně a ještě stejné k obědu i k večeři, takže jinak zbývá objednat a připlatit docela pěknou sumu z ala carte lístku, k večeři výběr ze dvou zákusků oba dva dny stejný, z toho jeden palačinka, i když je palačinka nabízena s kávou jako svačinka za výhodnou cenu odpoledne. Parkoviště pro hotelové hosty je zpoplatněno 100 Kč za den, i když nejste ve městě, ale několik km nad ním. Velmi chudý nealko bar na pokoji.
  • Naďa Žáčková

    ?

    ostatní, 31. října 2021

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Spokojenost , doporučuji
    • Prostředí, personál ochotný, milý
    • Rozpis procedur, snídaně začíná v 8 hod a procedura 8.30 a človek má být 10min předem na proceduře, tudíž na snídani 20 min a to opravdu při takovém počtu hostů jsem časově nedala.V 9 hod další procedura,takže jsem snidala v 9.30.
  • Jindřiška Basakin

    ?

    dospělý pár, 30. října 2021

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Vše bylo v pořádku personál perfektní doporučuji.