Recenze

Hodnocení hotelu

83%

Velmi dobré

na základě 74 recenzí

  • Personál

    85%

  • Služby

    78%

  • Čistota

    92%

  • Pohodlí

    82%

  • Cena/kvalita

    78%

Recenze (74)

Filtry

  • Irena Ponešická

    ?

    jednotlivec, 16. listopadu 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Pokoj č. 26 byl poměrně malý, okna do dvora a průchodu mezi dvěma domy. Hotel byl inzerován jako 4 hvězdičkový, což si myslím neodpovídá.
    Stravování hodnotím také jako průměrné. K večeři nebyla možnost výběru. První den byly těstoviny s boloňskou omáčkou, druhá večeře maso s rýží. Polévky a moučníky ale byly velmi dobré.
    Vzhledem k tomu, že pobyt byl mimo sezónu, nebylo zde žádné kulturní vyžití. Celkový dojem z pobytu v Mariánských lázních však hodnotím jako velmi příjemný, jedná se o krásné lázeňské město a určitě doporučuji jeho návštěvu.
    • Krásné lázeňské město.
      Velmi ochotné dámy na recepci.
      Služby spa v hotelu, doporučuji aroma masáž.
    • Z oken pokoje byl výhled do dvoru a průchodu mezi dvěma domy.
      Nebyla možnost výběru večeře alespoň ze 2 možností.
  • Irena Hrdlickova

    ?

    jednotlivec, 5. srpna 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Lenka Mlejnková

    ?

    jednotlivec, 20. srpna 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Kirchová Iveta

    ?

    ostatní, 17. července 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Vše se nám líbilo, jen kulturní vyžití by mohlo být lepší.......
    • Vše v pohodě, personál milý, ubytování příjemné , doporučuji.....
  • Zdeňka Dvořáková

    ?

    jednotlivec, 8. června 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • vše
  • Anonymní hodnocení

    ?

    dospělý pár, 6. ledna 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Václava Bittnarova

    ?

    jednotlivec, 2. ledna 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Stravovani zdaleka nedosahuje urovne ctyrhvezdickoveho hotelu, na pozadani predlozeni certifikatu nereagovsli. Hotel si zrejme z duvodu klamne reklamy urcil uroven sam. Hotel ma krasnou polohu, je cisty, uklid vyborny, na balneu mili, vstricni, neprovadeji vsechny sluzby, ktere prezentuji. Za vse musite platit, napr. Pokud si do minibaru ulozite svoje zbozi, je poplatek 500 Kc, ale chladnicka k dispozici neni. Neni k dispozici ani restaurace, lde by mohl klient konzumovat krome casu snidane a vecere. Za klic k trezoru se musi skladat depozit. V informacich na pokoji byla uvedena castka 500, na recepci vyzadovali 800. Na jednu porci ke gulasi obdrzite dva jouskove knedliky. Je to velka skoda, protoze to je slutecny velmi oekny hotel a Marianske lazne jsou krasne. Vyuzivali jsme sluzeb jinych hotelu a vzdy s maximalni spokojenosti. Sikvestrovsky vecer jsme si zaplatili v jinem hoteli, prestoze jsme jej meli v cene pobytu. Nechteli jsme si kazit zaver roku. Prestoze to byl hotel se tremi hvezdickami, bylo zde vse na vyssi urovni nez v Krivani. Takze Marianske lazne doporucuji,ale rozhodne ne v hotelu Ktivan. Asi by to chtelo vymenit pana reditele.
    • Uvedeno v recenzi. Predevsim strava a uroven obsluhy v restauraci
  • Josef Leidl

    ?

    jednotlivec, 28. prosince 2017

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Jaroslava Broumová

    ?

    jednotlivec, 28. srpna 2017

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Luděk Štěpán

    ?

    dospělý pár, 3. ledna 2017

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Velmi příjemný pobyt
    • Ubytování
      Ochotný a milý personál
      Stravování
      Umístění hotelu
      Kvalitní wellness
    • Možná jenom absence kavárničky v hotelu