Recenze

Hodnocení hotelu

83%

Velmi dobré

na základě 72 recenzí

  • Personál

    86%

  • Služby

    78%

  • Čistota

    92%

  • Pohodlí

    83%

  • Cena/kvalita

    78%

Recenze (72)

Filtry

  • Lenka Mlejnková

    ?

    jednotlivec, 20. srpna 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Kirchová Iveta

    ?

    ostatní, 17. července 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Vše se nám líbilo, jen kulturní vyžití by mohlo být lepší.......
    • Vše v pohodě, personál milý, ubytování příjemné , doporučuji.....
  • Zdeňka Dvořáková

    ?

    jednotlivec, 8. června 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • vše
  • Anonymní hodnocení

    ?

    dospělý pár, 6. ledna 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Václava Bittnarova

    ?

    jednotlivec, 2. ledna 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Stravovani zdaleka nedosahuje urovne ctyrhvezdickoveho hotelu, na pozadani predlozeni certifikatu nereagovsli. Hotel si zrejme z duvodu klamne reklamy urcil uroven sam. Hotel ma krasnou polohu, je cisty, uklid vyborny, na balneu mili, vstricni, neprovadeji vsechny sluzby, ktere prezentuji. Za vse musite platit, napr. Pokud si do minibaru ulozite svoje zbozi, je poplatek 500 Kc, ale chladnicka k dispozici neni. Neni k dispozici ani restaurace, lde by mohl klient konzumovat krome casu snidane a vecere. Za klic k trezoru se musi skladat depozit. V informacich na pokoji byla uvedena castka 500, na recepci vyzadovali 800. Na jednu porci ke gulasi obdrzite dva jouskove knedliky. Je to velka skoda, protoze to je slutecny velmi oekny hotel a Marianske lazne jsou krasne. Vyuzivali jsme sluzeb jinych hotelu a vzdy s maximalni spokojenosti. Sikvestrovsky vecer jsme si zaplatili v jinem hoteli, prestoze jsme jej meli v cene pobytu. Nechteli jsme si kazit zaver roku. Prestoze to byl hotel se tremi hvezdickami, bylo zde vse na vyssi urovni nez v Krivani. Takze Marianske lazne doporucuji,ale rozhodne ne v hotelu Ktivan. Asi by to chtelo vymenit pana reditele.
    • Uvedeno v recenzi. Predevsim strava a uroven obsluhy v restauraci
  • Josef Leidl

    ?

    jednotlivec, 28. prosince 2017

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Jaroslava Broumová

    ?

    jednotlivec, 28. srpna 2017

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Luděk Štěpán

    ?

    dospělý pár, 3. ledna 2017

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Velmi příjemný pobyt
    • Ubytování
      Ochotný a milý personál
      Stravování
      Umístění hotelu
      Kvalitní wellness
    • Možná jenom absence kavárničky v hotelu
  • Rano Starikova

    ?

    jednotlivec, 5. prosince 2016

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Anonymní hodnocení

    ?

    jednotlivec, 18. listopadu 2016

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Přístup personálu nebyl zrovna vlídný
      Nefungoval jim terminál na platební karty