Recenze

HodnoceníHotel FLORA

Zpět

Hodnocení hotelu

89%

Velmi dobré

na základě 845 recenzí

  • Personál

    92%

  • Služby

    88%

  • Čistota

    94%

  • Pohodlí

    84%

  • Cena/kvalita

    85%

Recenze (24)

Filtry

  • Jana Králová

    ?

    mladý pár, 30. října 2017

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Josef Schramm

    ?

    mladý pár, 28. listopadu 2016

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Anonymní hodnocení

    ?

    mladý pár, 12. srpna 2016

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Čistota, luxus, komfort, bazén zdarma
    • minibar, nepřehledné informace, cena, krátké masáže
  • Anonymní hodnocení

    ?

    mladý pár, 23. listopadu 2015

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Vera Kovarova

    ?

    mladý pár, 30. října 2015

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Hana Vostrejžová

    ?

    mladý pár, 22. září 2015

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Děkujeme všem za příjemnou atmosféru ve Vašem hotelu, všechen personál byl na profesionální úrovni, obsluha v restauraci i recepční byla milá a příjemná, bazén je osvěžující, jídla na velmi kvalitní úrovni. Doporučila bych tento hotel, prožily jsme v něm pěkné 25té výročí svatby. Přejeme Vám mnoho úspěchů ve Vaší práci.
      Manželé Vostrejžovi z Brna
    Hotel FLORA

    Odpověď od hotelu

    Hotel FLORA

    Vážení manželé Vostrejžovi,

    je nám ctí, že jste ohodnotili námi poskytované služby nejvyšší možnou známkou.
    Vaše kladné hodnocení je pro nás velmi důležité a děkujeme za něj.
    Věříme, že se opět v hotelu Flora setkáme a i my Vám přejeme pohodové a úspěšné dny.

    Za kolektiv zaměstnanců
    Žaneta Pudilová
    ředitelka hotelu

  • Martina Milotová

    ?

    mladý pár, 3. května 2015

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Naprostá spokojenost. Velice příjemný a ochotný perzonál.
    Strava velice chutná a pestrá.
    Hotel FLORA

    Odpověď od hotelu

    Hotel FLORA

    Vážená paní Milotová,

    Vaše naprostá spokojenost se službami hotelu Flora je pro nás velmi důležitá a těší nás. Vaše hodnocení předám velmi ráda na všechna střediska.
    Přejeme Vám pohodové dny!

    Žaneta Pudilová
    ředitelka hotelu

  • Tomas Vlcek

    ?

    mladý pár, 23. července 2014

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • helena dolanova

    ?

    mladý pár, 27. dubna 2014

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • uzašný hotel, skvelé stravovani, ubytovani excelentni mohu vřele doporučit. ohromna spokojenost, nemám jedinou výtku.
    • nemam jedinou výtku
  • Veronika V.

    ?

    mladý pár, 28. dubna 2014

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Hotel celkově zvyklý zejm. na starší klientelu, tomu odpovídají i služby a bohužel někdy i neflexibilita personálu. Jinak výborná lokalita přímo v centru, domácí kuchyně, bohužel špatné parkování (potřeba rezervovat, o čemž nám nikdo neřekl).
    • - dobrá domácí kuchyně
      - umístění hotelu v centru
      - ochota masérek namasírovat místo standardních zad raději nohy
    • - vysoké ceny pití (pivo 50,-)
      - v rámci balíčku byla káva a zákusek, ale nebylo možné udělat místo pressa capuccino
      - "pitná kůra" v rámci balíčku znamenala, že nás paní recepční poslala na kolonádu si vybrat správný pramen
      - masáže o víkendu jen do 12h
    Hotel FLORA

    Odpověď od hotelu

    Hotel FLORA

    Vážená paní Veroniko V.,

    děkujeme za čas, který jste věnovala sepsání recenze na hotel Flora.
    Ceny pití v našem hotelu nepřevyšují standard cen nápojů v hotelových restauracích.
    V balíčku je standardně káva espresso a domácí zákusek.
    Náš hotel navštěvují hosté všech věkových kategorií a služby máme nastavené pro všechny naše hosty stejné. Mrzí nás Vaše připomínky ohledně neflexibility personálu, škoda, že jste v případě nějakých nesrovnalostí nekontaktovala provozního nebo mne. Jsem přesvědčena, že náš personál je maximálně flexibilní, to potvrzují i recenze od ostatních hostů. Pitná kúra je standardně léčebnou podpůrnou procedurou, kdy hosté mají doporučený typ pramene a chodí si pro něj procházkou na kolonádu. Masáže jsou do 14,00 hod a podle zvýšené poptávky jsou i déle. Masáže je možné si objednávat každý den. Parkovacích míst máme 9, je nutné je předem u nás rezervovat a na tuto skutečnost upozorňujeme hosty na našich webových stránkách.

    S přáním příjemného dne

    Žaneta Pudilová
    ředitelka hotelu