Reitenberger Spa Medical
Vážení hosté,
děkujeme za Vaši krásnou recenzi. Jsme moc rádi, že se Vám u nás líbilo.
S pozdravem,
Tomáš Barák, obchodní manažer
95%
Perfektní
na základě 116 recenzí
za poslední rok
Jak sbíráme recenze?
?
dospělý pár, 26. dubna 2024
1 hlas
?
dospělý pár, 22. dubna 2024
Reitenberger Spa Medical
Vážení hosté,
děkujeme za Vaši krásnou recenzi. Jsme moc rádi, že se Vám u nás líbilo.
S pozdravem,
Tomáš Barák, obchodní manažer
1 hlas
?
ostatní, 3. dubna 2024
Reitenberger Spa Medical
Vážený pane Filipe,
děkujeme za Vaše hodnocení. Mrzí nás, že jste z větší části nebyl s našimi službami spokojen. Děkujeme za pochvalu personálu, ta nás těší. Prostory jídelny jsou bohužel omezené. Máme tak na výběr dvě varianty. Buď necháme hosty, aby si mohli přijít na jídlo v rámci vymezeného času kdy budou chtít - pak ale musíme zajistit, aby si všichni měli kam sednou. Druhá varianta je, že hosty rozdělíme na dvě skupiny, kdy každá bude mít přidělený čas na stravování. Pak bychom mohli odebrat některé stoly a prostor provzdušnit. Ani jedna varianta není ideální a každá má své mouchy. Za nás je ale lepší první varianta, která s sebou nese - v případě vyšší obsazenosti - právě Vámi zmíněné negativum ve formě stísněného prostoru. Do budoucna plánujeme přesunutí části stravování i do jiných prostor, tak snad to tuto situaci vyřeší.
S pozdravem,
Tomáš Barák, obchodní manažer
1 hlas
?
Neuvedeno, 2. dubna 2024
Bez textového hodnocení
1 hlas
?
Neuvedeno, 2. dubna 2024
Reitenberger Spa Medical
Vážený hoste,
děkujeme za Vaše hodnocení. Moc nás těší, že jste měli u nás skvělý pobyt. V jídelně nemáme klimatizaci. Je tam odvětrávání, které se zapíná během letních měsíců a také před a po stravování, aby se v prostorách jídelny vyměnil vzduch. Je tedy chybou, pokud bylo zapnuté v tomto období během podávání jídel. Dáme si na to pozor a děkujeme za upozornění.
S pozdravem,
Tomáš Barák, obchodní manažer
1 hlas
?
dospělý pár, 31. března 2024
Reitenberger Spa Medical
Vážený pane Dvořáčku,
děkujeme za Váš pobyt i Vaše hodnocení. Jsme rádi, že služby splnily Vaše očekávání a plánujete je znovu využít. Za chybějící maso na večeři se omlouváme. Snažíme se vždy odhadnout, jaké množství jednotlivých druhů masa (resp. jídla) bude potřeba připravit. Stane se, že některá masa (jídla) nám během večera dojdou. Zpravidla pak bývají nahrazena jiným druhem masa. Možnost parkování před budovou je bohužel kvůli nízkému počtu míst omezená, proto doporuči ji si co nejdřív dopředu zamluvit.
S pozdravem,
Tomáš Barák, obchodní manažer
1 hlas
?
jednotlivec, 21. března 2024
Reitenberger Spa Medical
Vážená paní Němečková,
jsme rádi, že jste si pro svůj lázeňský pobyt vybrala právě náš resort. Děkujeme za krásné hodnocení, jsme potěšeni, že se Vám u nás líbilo a pobyt splnil očekávání. Budeme rádi, když se k nám opět vrátíte.
S pozdravem,
Tomáš Barák, obchodní manažer
1 hlas
?
dospělý pár, 13. března 2024
Reitenberger Spa Medical
Vážení hosté,
děkujeme za Vaše hodnocení. Těší nás pochvala personálu a wellness. Jsme také rádi, že Vám u nás chutnalo. Budeme rádi, když nás opět navštívíte.
S pozdravem,
Tomáš Barák, obchodní manažer
1 hlas
?
skupina přátel, 12. března 2024
Reitenberger Spa Medical
Vážený pane Malíku,
děkujeme za Vaše hodnocení. Jsme moc rádi, že se Vám u nás líbilo.
S pozdravem,
Tomáš Barák, obchodní manažer
1 hlas
?
dospělý pár, 11. března 2024
Reitenberger Spa Medical
Vážená paní Kotoučová,
děkujeme za Vaše hodnocení. Těší nás pochvala personálu a kuchyně. Jsme i rádi za Vaše doporučení.
S pozdravem,
Tomáš Barák, obchodní manažer
1 hlas
Všechny zákaznické recenze jsou autentické a pocházejí pouze od klientů, kteří v minulosti realizovali svůj pobyt přes web Spa.cz. Pečlivě je procházíme, vyhodnocujeme jejich relevanci a vhodnost a vyřazujeme hodnocení s vulgárním zabarvením či nepravdivými výroky. Recenze však nijak neupravujeme. Pokud je součástí nevyřešená záležitost k prověření, nejprve tak učiníme, až poté je recenze zveřejněna. V tomto případě je často nutné situaci vykomunikovat se třetí stranou a propsání recenze na web tak není okamžité.
Procentuální průměry hodnocení hotelu jsou vypočítány součtem hodnot recenzí zveřejněných za poslední rok a vyděleny počtem těchto recenzí.
Zveřejněno na základě evropské směrnice EU č. 2019/2161.