Recenze

Hodnocení hotelu

88%

Velmi dobré

na základě 536 recenzí

  • Personál

    91%

  • Služby

    88%

  • Čistota

    91%

  • Pohodlí

    87%

  • Cena/kvalita

    84%

Recenze (201)

Filtry

  • Jarmila Uzlová

    ?

    dospělý pár, 6. srpna 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Dana Fialová

    ?

    dospělý pár, 2. srpna 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Na tento pobyt jsme jeli s naší vnučkou, která si pobyt užila a moc se jí líbil. My jsme byli také spokojeni a rádi bychom se do hotelu v budoucnu vrátili.
    • Byli jsme překvapeni , že je zde možný pobyt se psem :-(. Bylo nepříjemné, že večer poměrně dlouho někde na pokoji štěkal pes.
    Chateau Monty SPA Resort

    Odpověď od hotelu

    Chateau Monty SPA Resort

    Vážená paní Fialová,

    děkujeme za zpětnou vazbu na pobyt v našem hotelu. Rádi slyšíme, že se Vám u nás líbilo. Snažíme se, aby si všichni naši hosté odváželi z návštěvy pozitivní dojmy a proto neustále pracujeme na zlepšování našeho servisu. Je jen škoda, že jste problém se psem nenahlásila během svého pobytu na recepci, vše se mohlo vyřešit ihned k Vaší plné spokojenosti. Omlouváme se za toto narušení pobytu.

    Přejeme krásný zbytek léta
    Management hotelu

  • Petruška jaromír

    ?

    dospělý pár, 30. července 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • saunové centrum
      bazén
    Chateau Monty SPA Resort

    Odpověď od hotelu

    Chateau Monty SPA Resort

    Vážený pane Petruško,
    děkujeme za Vaše hodnocení a jsme velmi potěšeni, že se Vám v našem Chateau Monty SPA Resort líbilo.
    Přejeme krásný zbytek léta a těšíme se na Vaši příští návštěvu.
    S pozdravem
    Management hotelu

  • Vlastimil Čech

    ?

    dospělý pár, 15. července 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Vše pod jednou střechou
    Chateau Monty SPA Resort

    Odpověď od hotelu

    Chateau Monty SPA Resort

    Vážený pane Čechu,
    děkujeme za Vaše hodnocení a již nyní se těšíme na Vaši další návštěvu.
    S pozdravem a přáním prožití pěkného zbytku léta
    Management hotelu

  • Josef Votápek

    ?

    dospělý pár, 16. června 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Vážené dámy a pánové,
    v posledních letech objednáváme naše seniorské pobyty pouze a jen přes Spa.cz. Nikdy ale opravdu nikdy nebyly s ničím problémy. To co bylo domluveno bylo vždy splněno. Tak tomu bylo i letos v hotelu Chateau Monty v Mar. Lázních. Byli jsme velmi spokojeni, k hotelu nejsou připomínky je to špička a pokud bude zdraví tak příští rok opět pobyt s Spa.cz. Ještě jednou díky a s přáním Ať se Vám daří zdraví Josef a Ludmila Votápkovi s přáteli.
    Chateau Monty SPA Resort

    Odpověď od hotelu

    Chateau Monty SPA Resort

    Vážený pane Votápko,
    vážíme si Vašeho hodnocení pobytu v hotelu Chateau Monty SPA Resort. Vaši chválu jsem okamžitě tlumočil i dalším zaměstnancům, kteří se o Vás v průběhu Vaší pracovní cesty starali. Vaše spokojenost je pro nás tou nejlepší satisfakcí. Všichni zaměstnanci tvrdě pracují na tom, aby poskytovali klientům nejlepší možný servis, pozitivní zpětná vazba je proto pro všechny milým oceněním jejich snahy.
    Velmi se těšíme na Vaši příští návštěvu.
    S přáním krásného léta
    Management hotelu

  • Jiří Klokočník

    ?

    dospělý pár, 21. května 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Celkově jsme s pobytem spokojeni, hotel je orientován na ruskou klientelu.
    • vybavení pokoje
      klidné prostředí a hezké okolí
      chování personálu hotelu
    • špatná kvalita jidel večer, připomínala závodní jídelnu za socialismu.
      za 7dní pobytu nam nebyly vyměněny ručníky.
    Chateau Monty SPA Resort

    Odpověď od hotelu

    Chateau Monty SPA Resort

    Vážený pane Klokočníku,
    děkujeme Vám za zpětnou vazbu. Díky konkrétním informacím, které jste nám o Vašem pobytu poskytl, můžeme pracovat na zlepšení poskytovaných stravovacích služeb. Mrzí nás, že Váš pobyt nesplnil očekávání a postaráme se o to, aby se Vaše výhrady dostaly ke konkrétním zaměstnancům. Spokojenost našich hostů je pro nás na prvním místě.
    Nechala jsem prověřit i výměnu ručníků, které zmiňujete - v hotelech společnosti GALA HOTELS jsou ručníky měněny poté, co je klient "odhodí" na zem. Tato informace je vyvěšena i v koupelně každého pokoje. Během Vašeho pobytu tomu tak nebylo, proto výměna ani jednou neproběhla.
    Děkuji za pochopení a budeme se těšit na Vaši příští návštěvu.
    S úctou
    Management hotelu

  • Petr Kratochvíl

    ?

    dospělý pár, 25. března 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Příjemný personál, pěkné prostředí až na nelogické umístění lampiček u postele spokojenost.
    • Pohodový pobyt bez problémů. Fungující systém, příjemný a snaživý personál.
    • Poměrně vysoká cena za parkování, kde nebylo jednoznačně vyhrazené místo. (odjedeš a hledáš nové). Lampičky u postele umístěné u nohou, nikoliv u hlavy. Což při zhasnutí bez použití baterky je rizikové. (úder o skosené stropy v pokoji).
    Chateau Monty SPA Resort

    Odpověď od hotelu

    Chateau Monty SPA Resort

    Dobrý den,
    děkujeme Vám za zpětnou vazbu. Díky konkrétním informacím, které jste nám o Vašem pobytu poskytl, můžeme pracovat na zlepšení všech našich poskytovaných služeb.
    Popsaný nedostatek byl ihned předák k řešení na technický úsek hotelu.
    S úctou
    Vedení společnosti GALA HOTELS

  • Mgr. Daňhel Karel

    ?

    dospělý pár, 17. března 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Pobyt v Monty naprosto perfektní! Překvapení byla, ale samá příjemná. Vše, co uvedla SPA v ubyt.poukazu splněno, některé služby značně předčily naše očekávání.Po zrušení pobytu z původní objednávky jsme očekávali spíše improvizaci, ale vše bylo rychlé /administrativa/ a nedošlo k žádnému nedorozumění, vše bylo zajištěno, personál /všichni/ na vysoké úrovni, vyškoleni a vyladěni do nejmenších detailů.Stejně jako prostředí hotelu- vše domyšleno, dispozice hotelových prostor, estetika / odd.balneo´a vlastně všechna/, bazén,masáže , absolutně žádné mínus. Jen počasí-větrné,deštivé,chladné nás skoro nepustilo z hotelu, ale pořád jsme byli zaměstnáni nějakými lázeňskými činnostmi a procedurami.Děkujeme- doporučujeme a příště se určitě budeme ucházet o další pobyt.. a pokud by došlo k nějaké změně- agentura jistě naprosto spolehlivě vyřeší jako letos.Vyjíždět do nejistoty a ve stresu na dovolenou nás určitě kvalitní agentura jako SPA nenechá. Jsme už asi stálí zákazníci a po zkušenostech s jinými agenturaimi /nečekané příplatky, klamavá reklama.../ si vážíme kvality. SPA vás do něčeho špatného nepošle.Zní to jako placená reklama, ale je to pravda a několikerá dobrá zkušenost.
    • Ubytování, stravování,prostředí hotelu, procedury, nádherný a výborně fungující prostorný bazén a volně přístupný od rána do večera po všechny dny , personál výtečný- včetně dokonale vyškolených zahraničních výpomocí .Rychlé a přesné a důsledné řešení storna původního pobytu agenturou, nedošlo žádnému mínusovému překvapení, což se u změn v časové tísni stává. Překvapení byla- ale všechna příjemná.
    • Původně jsme chtěli chodit plavat do městského bazénu jako při minulém pobytu v jiném hotelu, který bazén neměl.Bylo jsme ale rádi, že\Monty má svůj velký a skvělý bazén a tak jsme nemuseli slézat zanedbanými chodníky po stráni dolů. Při vycházce lesem ke kolonádě do města nás stále překvapuje zanedbanost lesních chodníků v takovém vhlášeném lázeňském městě., /pomíjíme sezónní následky vichřice- popadané větve a listí nikdo samozřejmě nezvádne odstranit za hodinu a mimo sezónu nelze očekávat nějaké zázraky/.
    Chateau Monty SPA Resort

    Odpověď od hotelu

    Chateau Monty SPA Resort

    Dobrý den,
    moc Vám děkujeme za návštěvu našeho hotelu Chateau Monty SPA Resort a těší nás Vaše pozitivní hodnocení pobytu.Rádi slyšíme, že jste byli spokojeni. Chtěli bychom Vás ujistit, že právě Vaše spokojenost je pro nás prioritou a všichni zaměstnanci na sobě neustále pracují, aby mohli poskytovat nejlepší možný servis. Těšíme se na Vaši příští návštěvu.
    S pozdravem
    Vedení společnosti

  • Petr Janda

    ?

    dospělý pár, 21. října 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Byl jsem velice spokojen.
    • Vysoká úroveň stravování a služeb.
      Krásné prostředí.
    • Placení nehlídaného parkoviště.
  • Yadviga Galkevich

    ?

    dospělý pár, 3. října 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Dobrý den, s pobytem jsem nebyla spokojena. Nikdo nás neupozornil na omezené využití lázeňských procedur kvůli rekonstrukci. Pokud čas masáže zasahoval do doby snídaně nebo večeře, již byl slušně řečeno velmi omezený výběr jídla. Naplánování masáží a jiných procedur bylo velmi omezeno. Po projednání s manažerkou byla nabídnuta sleva, ale vzhledem k našemu odjezdu se dál nic nedělo.
    • Nebylo dodrženo to, co hotel nabízí a slibuje. Nedoporučuji.