Recenze

Hodnocení hotelu

88%

Velmi dobré

na základě 546 recenzí

  • Personál

    91%

  • Služby

    88%

  • Čistota

    91%

  • Pohodlí

    87%

  • Cena/kvalita

    84%

Recenze (203)

Filtry

  • Jiří Kudrna

    ?

    dospělý pár, 4. srpna 2016

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Hotel má krásnou polohu a okolí. Úroveň ovšem nedosahuje 4-hvězdičkové kvality. Vybavení našeho pokoje bylo průměrné. Sociální zařízení podprůměrné. Personál je jako den a noc. Výborný přístup se mísí například s neochotou obsloužit hosta na terase Lobby-baru. Otvírací doba Balnea od 9.00 do 15.00 hodin je zcela nevyhovující pro krátké pobyty - není pak možné si plánovat výlety po okolí. Jídlo bylo průměrné. Špatná kvalita ovoce a zeleniny.
    • Krásná a klidná poloha hotelu.
    • Nevyhovující otevírací doba Balnea.
      Vybavení a úroveň pokoje nedosahuje 4-hvězdiček.
      První den příjemný a vstřícný personál v Lobby-baru se změní druhý den v lehkou aroganci a neochotu obsloužit hosta na terase.
  • Anonymní hodnocení

    ?

    dospělý pár, 1. srpna 2016

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Marie Bufková

    ?

    dospělý pár, 1. srpna 2016

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Boris Markarjanc

    ?

    dospělý pár, 26. července 2016

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Václav Jonáš

    ?

    dospělý pár, 26. července 2016

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • - Přívětivý personál
      - Božský klid v hotelu i okolí
      - Příroda v okolí hotelu
      - Stravování - výběr i kvalita
      - Bazén
    • - Hotel je deklarován jako čtyřhvězdičkový, ale vybavení pokojů i celého hotelu je podle našeho názoru spíše na úrovni tří hvězdiček
  • Anonymní hodnocení

    ?

    dospělý pár, 7. července 2016

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Kvalita hotelových služeb, tj. recepce, restaurace a bar byla dobrá, hlavně díky vstřícnosti personálu. Nejslabším článkem bylo wellnes, kdy masáže a ostatní balneo služby byli na amaterské úrovni poskytnuté nedostatečně vyškoleným personálem. Mnoho procedur mělo honosná jména, ale skutečnowt neodpovídala názvu.
  • Anonymní hodnocení

    ?

    dospělý pár, 24. května 2016

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Úroveň hotelu plně odpovídala mým očekáváním, jak po stránce služeb, tak ubytování.
    • Nádherné prostředí v lese, možnost procházek, ale klid bez městského ruchu.
      Lázeňské procedury standardní, je možnost dokoupení dle vlastního výběru. Stravování formou švédských stolů mi vyhovovalo lépe než výběr z menu. Kulturní vyžití v lázních velmi dobré - koncerty, živá hudba.
  • Alena Špringerová

    ?

    dospělý pár, 26. dubna 2016

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Bazén a římské lázně
    • Příbory na stole,který nebyl čistě prostřen po předchozích hostech
  • Bohuslava Krčková

    ?

    dospělý pár, 29. března 2016

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • S pobytem stravou jsme byli spokojený. Personál se o nás vzorně staral. Určitě odpovídalo hotelu se 4 hvězdy.
    • Problém s procedurami - procedura která byla v balíčku, tak neměli místo. Procedury které jsem přiobjednávala navíc měsíc dopředu také problém. V závěru se vše vyřešilo, ale úplně dobře nefunguje manegement hotelu.
      Na delší pobyt bych nedoporučovala, příliš malé pokoje.
  • Ivana Chválová

    ?

    dospělý pár, 28. března 2016

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení