Hotel Hoffmeister&Spa
Velmi děkujeme za tak milé a krásné hodnocení a v novém roce 2022 přejeme hodně štěstí, zdraví, životních úspěchů a spokojenosti.
Váš tým hotelu Hoffmeister.
0%
na základě 0 recenzí
za poslední rok
Jak sbíráme recenze?
?
jednotlivec, 11. února 2022
1 hlas
?
ostatní, 31. prosince 2021
Hotel Hoffmeister&Spa
Velmi děkujeme za tak milé a krásné hodnocení a v novém roce 2022 přejeme hodně štěstí, zdraví, životních úspěchů a spokojenosti.
Váš tým hotelu Hoffmeister.
1 hlas
?
jednotlivec, 13. prosince 2021
1 hlas
?
jednotlivec, 6. prosince 2021
1 hlas
?
jednotlivec, 30. listopadu 2021
1 hlas
?
jednotlivec, 22. listopadu 2021
Bez textového hodnocení
1 hlas
?
mladý pár, 8. listopadu 2021
Bez textového hodnocení
1 hlas
?
dospělý pár, 25. října 2021
1 hlas
?
dospělý pár, 14. října 2021
1 hlas
?
dospělý pár, 11. října 2021
Bez textového hodnocení
1 hlas
Všechny zákaznické recenze jsou autentické a pocházejí pouze od klientů, kteří v minulosti realizovali svůj pobyt přes web Spa.cz. Pečlivě je procházíme, vyhodnocujeme jejich relevanci a vhodnost a vyřazujeme hodnocení s vulgárním zabarvením či nepravdivými výroky. Recenze však nijak neupravujeme. Pokud je součástí nevyřešená záležitost k prověření, nejprve tak učiníme, až poté je recenze zveřejněna. V tomto případě je často nutné situaci vykomunikovat se třetí stranou a propsání recenze na web tak není okamžité.
Procentuální průměry hodnocení hotelu jsou vypočítány součtem hodnot recenzí zveřejněných za poslední rok a vyděleny počtem těchto recenzí.
Zveřejněno na základě evropské směrnice EU č. 2019/2161.