Recenze

Hodnocení hotelu

88%

Velmi dobré

na základě 8 recenzí
za poslední rok

Jak sbíráme recenze?

  • Personál

    100%

  • Služby

    80%

  • Čistota

    93%

  • Pohodlí

    83%

  • Cena/kvalita

    85%

Recenze (87)

Filtry

  • Hana Havlíková

    ?

    dospělý pár, 15. října 2022

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Pobytový balíček Zážitkový pobyt v Kroměříži na 2 noci:
    ​2x ubytování - Nejdříve jsme dostali pokoj, ve kterém byl opravdu hodně cítit kouř, a jelikož jsme s přítelem oba nekuřáci, tak jsme si nedokázali představit, že bychom tam mohli strávit jednu, natož dvě noci. Proto jsme poprosili slečnu na recepci / baru o nový pokoj, která zavolala jinou paní, a ta se do toho pokoje šla podívat a pak nám tvrdila, že žádný jiný pokoj k dispozici už nemají, což nás velice šokovalo, ale naštěstí jsme po naléhání jiný pokoj dostali.
    2x snídaně - Asi nejlepší část celého "zážitkového pobytu".
    Welcome drink při příjezdu - O tom nám slečna na recepci / baru vůbec nic neřekla, respektive jsme si o to museli říct sami, což nás dost zklamalo.
    Ochutnávka originální vodní dýmky značky Wookah s tabákem dle Vašeho výběru - Na to jsme se také museli bohužel zeptat sami, abychom zjistili, čím je například tato vodní dýmka zajímavá, ale nic jsme se nedozvěděli a ani žádný zájem ze strany personálu o výběr nějakých tabáků jsme se nedočkali, tak jsme ji nakonec odmítli.
    Voucher na 500 Kč na konzumaci v partnerské Restauraci Bouček (vedlejší budova) - Z tohoto balíčku nazvaného Zážitkový pobyt, který jsme kupovali dvakrát, jasně plynulo, že voucher na konzumaci v restauraci máme každý za sebe, a tudíž, že ho využijeme například na jeden oběd a na jednu večeři, ale byli jsme velmi šokováni personálem, který nám oznámil, že voucher je jen jeden a navíc není v žádné partnerské restauraci, ale přímo u nich, takže jsme se nemohli ani podívat jinam.
    1x vstup do Arcibiskupského zámku (prohlídky možné od května do září a o víkendech v dubnu) - Z tohoto názvu také logicky vyplývalo, že když jsme kupovali balíček dvakrát, že máme nárok na 1 vstup do zámku pro 2 osoby, ale ani o tom nás personál neinformoval, museli jsme se na vše zeptat sami, načež jsme dostali odpověď, že zámek je určitě už zavřený, i když ve voucheru bylo jasně napsáno, že prohlídky jsou možné od května do září a i na webu Arcibiskupského zámku bylo uvedeno, že otevřeno mají. Tak jsme si říkali, že personál opravdu nemá přehled o jednotlivých balíčcích, které hotel nabízí, ale nemá ani zájem řešit případné kompenzace, natož se nějakým způsobem alespoň pokusit o omluvu.
    1x relaxace v malé hotelové infrasauně (60 min.) - O to jsme si také museli říct sami, navíc nás šokovalo, že personál na recepci / baru ani nevěděl, jak se hotelová infrasauna pouští, a proto nám ji musela pustit až kuchařka.
    • Akorát snídaně.
    • Celý zážitkový pobyt na 2 noci kromě snídaně.
  • Anonymní hodnocení

    ?

    jednotlivec, 4. srpna 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Příjemný a vstřícný personál. Děkuji
    • Problém je v tom, že při nabízení výhledu na Velké náměstí chybí upozornění, že přímo naproti hotelu je tkzv. Relaxační centrum, což je obyčejná nálevna alkoholu, takže dlouho přes půlnoc je téměř nemožné spát, protože relaxující, více či méně opilí lidé, ruší noční klid. A vzhledem k tomu, že pokoj není vybaven klimatizací, bylo nutné mít v těchto vedrech otevřené okno. Tato kombinace způsobila, že jsme sice viděli krásné město, ale očekávaný příjemný pobyt se moc nepovedl.
    Hotel La Fresca

    Odpověď od hotelu

    Hotel La Fresca

    Hezký dobrý den,

    velmi děkujeme za zpětnou vazbu.

    Ano, relaxační zóna je pro nás velkým problémem. Vše je pod oficiální záštitou Města Kroměříž, které nám garantovalo, že nebude stejný problém jako loni s rušením nočního klidu. Věřte, že jsme se snažili dělat maximum, aby zde takováto hospoda v UNESCU nevznikla. Pod "Relaxační zónou" si zřejmě my oba představujeme něco jiného.

    Moc mne mrzí, že jste neměl takový požitek z pobytu, jaký bychom si přáli.

    Se srdečným pozdravem

    Zuzana

  • Anonymní hodnocení

    ?

    jednotlivec, 12. srpna 2022

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Anonymní hodnocení

    ?

    dospělý pár, 17. srpna 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Prostredi. Vyborna strava
    • Obsluha. V restauraci 4 lidi, na jidlo cekate vic nez hodinu. Potom se dozvite, ze kuchyn je spolecna pro nekolik hotelu. Na piti cekate 30 minut.
      Za tri dny nam nikdo nevynesl ani kos, o uklidu nemluve.
      Obsuha- vymluva, ze za vse muze brigadnice, je blbost. Holcine je 15 let, nema byt na place sama.
  • Anonymní hodnocení

    ?

    jednotlivec, 31. května 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Hotel velmi pěkný, čistý,personál ochotný. Snídaně dostačující. Škoda že se na hotelu nevaří alespoň jednoduché večeře.
    • Nabídka slibovala jednoduché pozornosti na pokoji /láhev sektu, kytičku, pralinky atd./
      Mělo by to být na 4Hvězd.hotelu snad samozřejmostí. Bohužel jsme si o každou maličkost museli říkat,, ale bylo nám ochotně vyhověno. Výběr z nabídky vín zoufalý. Když láhev sektu tak dobrý sekt a ne šumivé víno. Dále jsme měli požadavek na oddělená lůžka. Hotel s odděl.lůžky vůbec nedisponuje ale bylo nám vyhověno tvrdou přistýlkou. Bohužel takovéto maličkosti kazí kazí pověst krásnému 4 hvězd.hotelu.
  • Anonymní hodnocení

    ?

    jednotlivec, 7. září 2014

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Jaromír

    ?

    skupina přátel, 7. listopadu 2021

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Dominika

    ?

    mladý pár, 28. června 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Hotel přímo na náměstí, velké prostorné pokoje, které jsou funkční (mají šatní skříň, pracovní stůl s lampičkou apod.). Velká koupelna s vanou i sprchovým koutem.

      Hotel nám vyhověl a zdarma nám přesunul pobyt na jiný termín. Volala jsem den před check-inem.
      Personál mluví anglicky.
    • Jeden zaměstnanec na obsluhu zahrádky a ubytování hostů (i pro vedlejší hotel) je o víkendu, kdy očekáváte hosty, málo.
      Na snídani byl zmatek, neustále jsme na něco čekali (kávovar, příbory apod.). Opět mi přišlo, že
      zaměstnanci se nezastavili a snažili se, ale bylo jich málo.

      Předělala bych snídaňové menu, přidala slanou snídani bez masa a něco zdravého (ne zapékané musli se sladkým jogurtem).
      Hotel je krásný, ale úroveň služeb odpovídá českému standardu.
  • Miluše Böhmová

    ?

    jednotlivec, 30. srpna 2015

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Pan majitel, doporučil tipy na výlety v okolí a ochotně i toto zařídil.
      Snídaně byly chutné a jídlo bylo průběžně doplňováno. Klobásky nabízené u snídaně velice chutné, stejně tak domácí koláče a bábovky. Cena ubytování trochu vyšší, ale zase na pokoji byl klid a ticho.
    • Na pokoji bychom uvítali alespoň malou lednici (na pokoji je nabízena voda v lahvi k dispozici klientům, ale je díky tomuto teplá, tudíž k nepoužití) a větší tv. Na baru by mohly být k dispozici "pamlsky" (chipsy, crecry, slané tyčinky, oříšky, tatranky.....) pro hosty, které večer honí mlsná:)
  • Anonymní hodnocení

    ?

    jednotlivec, 7. května 2023

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Bohužel jsme neměli masáž, které byla v balíčku, ale hotel nám poslal úhradu, takže za nás spokojenost. Děkujeme.