Recenze

HodnoceníHotel Albatros

Zpět

Hodnocení hotelu

92%

Perfektní

na základě 57 recenzí

  • Personál

    93%

  • Služby

    89%

  • Čistota

    96%

  • Pohodlí

    93%

  • Cena/kvalita

    88%

Recenze (5)

Filtry

  • Andrea

    ?

    rodina s malými dětmi, 22. dubna 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Úžasný hotel, nádherné čisté komfortní pokoje. Jídelna s výhledem na Lipno, k tomu chutná a velmi rozmanitá snídaně, takže jsme se již každý večer těšili na ráno. Velice příjemná a ochotná paní recepční. Slunná zahrada, hřiště pro děti, garáž na úschovu kol, prostě absolutně nic nechybělo. Skvělé místo, na které se rádi opět vrátíme.
    • Možná jiný kávovar, nebo jiný druh kávy.
  • František Gál

    ?

    rodina s malými dětmi, 31. srpna 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Klid - snídaně - čistota
    • Chybějící klimatizace a restaurace, kde se nevaří
    Hotel Albatros

    Odpověď od hotelu

    Hotel Albatros

    Dobrý den, Františku, děkujeme Vám za čas, který jste věnoval hodnocení pobytu a jsme rádi, že jste byl spokojen. Budeme rádi, pokud nás při další cestě na Lipno opět navštívíte. Hotel Albatros

  • Anonymní hodnocení

    ?

    rodina s malými dětmi, 31. července 2015

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Dbají velmi na čistotu .Velmi příjemné prostředí.
    • Na snídaních by mohlo být více ovoce, celý týden pouze meloun .
      Pokud nejdete na snídaní hned v osm hodin, není šance mít k jídlu chléb, pouze rohlíky. Neochota jedné slečny na recepci.Ostatní velmi milí a ochotní.
    Hotel Albatros

    Odpověď od hotelu

    Hotel Albatros

    Dobrý den,

    děkujeme za Váš názor. Ovoce na snídaně vybíráme dle sezónní nabídky. Bývá ananas, často meloun, občas pomeranče či jiné ovoce. Je možné, že se na přání některých hostů nabídka opakovala. Dáme si záležet, aby se nabídka častěji měnila. Co se týče nabídky pečiva, objednáváme tmavé pečivo(kornspitz), bílé pečivo (housky) a chléb. Pokud nebyl v pozdějších hodinách již chléb, za nedostatek se omlouváme a slibuji, že do budoucna napravíme. Za kolektiv hotelu Albatros – Monika Burgerová

  • Jan

    ?

    rodina s malými dětmi, 10. července 2015

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • - blízkost vody a pláže
      - balkon
      - výhled na jezero
      - celodenní přítomnost a vstřícnost personálu
      - vířivka, sauna, kolárna
      - čistota
    • - snídaně by mohly být dříve než v 8 h (od 7 nebo 7.30), většina hostů musí ráno zbytečně čekat (naše děti vstávají kolem šesté hodiny a my také) a posouvá to další plány rodiny, v 8 h se tam pak všichni nahrnou
      - snídaně by měly být pestřejší, např. ovoce, vejce apod.
      - hotel by se možná mohl více orientovat na potřeby rodin s dětmi, kterých je tam hodně (např. chybí hrací místnost pro případ špatného počasí, bezpečnostní oplocení hotelu (voda, silnice), přítomnost animátora pro dětské hry alespoň na několik hodin denně apod.)
      - škoda, že hotel nemá vlastní restauraci
    Hotel Albatros

    Odpověď od hotelu

    Hotel Albatros

    Dobrý den,

    děkujeme za Váš názor. Co se týká nabídky snídaní, míchaná vejce jsou denní součást teplého bufetu společně s párky, stejně tak nabízíme denně sezónní ovoce (v letě zejména ananas, meloun...) Dáme si záležet, aby se nabídka častěji měnila. Pokud nebyly k dostání v danou dobu vajíčka či ovoce, za nedostatek se omlouváme a slibujeme, že do budoucna napravíme (možná se jednalo o dočasný výpadek, než personál připravil a doplnil další várku). Zvažujeme možnost dřívějšího času snídaní během letní sezóny.
    Za kolektiv hotelu Albatros – Jana Fridová

  • Anonymní hodnocení

    ?

    rodina s malými dětmi, 6. dubna 2015

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Dobré snídaně, pěkné a klidné místo, parkování u hotelu. Rádi se vracíme.
    • Otevírací a zavírací doba, nedostatečný úklid pokoje,netopilo topení v koupelně,nejsou večeře(aspoň studené),není možnost posezení v jídelně a občerstvit se během dne-krátká provozní doba,celkové zhoršení provozu hotelu oproti letům minulým.
      Doufáme, že se vše zlepší a budeme natolik překvapeni a spokojeni jako loni. Dvě osoby nemůžou vést takový hotel.
      Potřebuje to provoz 24 Hod denně. Servis a zákazníci se pohrnou!
    Hotel Albatros

    Odpověď od hotelu

    Hotel Albatros

    Děkujeme za Vaši zpětnou vazbu a budeme se snažit vše do budoucna zlepšit. Na plném zprovoznění topení v koupelně na apartmánu již pracujeme a vše by mělo být v nejbližší době funkční.
    Otevírací doba společenské místnosti je od neděle do čtvrtka 16:00 – 20:00, v pátek a sobotu 16:00 – 22:00. Možnost teplého stravování nebo posezení u kávy v době, kdy je společenská místnost uzavřena, nabízí sousední restaurace Barborka.